| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #121 |
| I feel like a monster | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
heb een potje nu om men clean bulk op gang te brengen na 9 maanden cutten, ben eens benieuwd
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! |
| | |
| | #122 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
|
| | |
| | #123 | |
| Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 40 Geslacht: M
Stats: Karma: | Alpha x oki
Citaat:
HIHI, Grapje ik was zeker een beetje doorgedraaid, kwam door Methyl Msterdrol hihi. Heftig shit, moest stoppen bloedruk liep te hoog op. Ik zit weer op alpha ok ik neem mijn worden terug, goed efectief veilig product, een goed gereedschap tool om zwaar trainen te ondersteunen. Alpha x werkt nog steeds bij mij ben inmiddels vier kilo zwaarder geworden. Vet percentage is wel opgelopen van 11.8 naar 15 hellaas maar ik oog een stuk groter. Ik ga er wel wat kilo s af gooien. Twee kilo zou genoeg zijn. Als je goed blijft volhouden met alpha begint alpha in de derde vierde maand echt te werken. O ja nog iets dit is wat ik weet van alpha want ik gebruik het al vier maanden, het klinkt gek maar alpha maakt vooral je armen een stuk groter zonder dollen echt. Wat een monster ben jij zeg belgie wow. Groet mike, | |
| | |
| | #124 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
Ik heb zelden zulke chaotische, onsamenhangende en tegenstrijdig posts gezien als wat adrinochrom hier voor elkaar speelt.
__________________ Inertia is the idea that individuals prefer not to change their attitudes, behaviors, and beliefs rather than to change them, all things being equal (Knowles & Linn, 2004). |
| | |
| | #125 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Belgisch Limburg Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m83 104kg - Karma: | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
Ik beeld me nu zo'n gespierde gek in die in een donker hol achter zijn pc zit te typen, volledig omringd door potten met supplementen. En af en toe wordt hij compleet gek en slaat hij de boel kort en klein. En hij gebruikt AlphaX al 4 maanden... dure hobby als je het mij vraagt.
__________________ NO PAIN, NO GAIN!!! Volg mijn trainingslog in ... jawel de sectie trainingslogs! BP 1*160 SQ 1*120 (begonnen 29.12.09) DL 1*125 (begonnen 03.03.10) - - - Op naar de 500 totaal - - - |
| | |
| | #126 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| applied, nieuw, nutriceuticals?, product |
| Topic opties | |
| |