Ga Terug  

DutchBodybuilding.com Forum

> Hoofdfora > Supplementen

Antwoord

Topic opties
Oud zo 24 mei 2009, 17:33   #61
Freaky Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Aangemeld: mei 2005
Leeftijd: 23
Geslacht: M
Stats:
Bekijk Galerij (6 foto's)
Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?  

Citaat:
Origineel gepost door Necros Bekijk Post
Oke 2 kilo puur spier per week, daar moeten verboden stofjes inzitten

Edit: Als je vetpercentage hetzelfde is gebleven ben je dus wel wat in vet aangekomen.
Als het puur spier was, moet je vetpercentage zijn gezakt.
hij spreekt toch niet over puur spier, hij spreekt over vetvrije massa. Dat betekend dat er ook(en wrsch grotendeels) vocht bij is

echte mannen deadliften met hun tanden!
Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Oud zo 24 mei 2009, 17:34   #62
Freaky Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Aangemeld: mei 2005
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door KEBA Bekijk Post
Op ergogenics staat ook een stukje over dit nieuwe product van Applied Nutriceuticals. http://www.ergogenics.org/supplement152.html#1
Conclusie is niet echt positief.
vraag ik me af hoe onderzoekers de prostaat kunnen wegen van nog levende dieren

echte mannen deadliften met hun tanden!
Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Oud zo 24 mei 2009, 17:36   #63
Official Sponsor
Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

Aangemeld: jun 2004
Leeftijd: 38
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door bobby builder Bekijk Post
kan die bij de bestelling in, je weet wel de bestelling die ik vrijdag middag om 16.15 uur deed bij je.

of moet ik een nieuwe bestelling aanmaken dan of zo.
ja dat kan zeker.. mail het even op info@xxlnutrition.nl met je ordernummer van vrijdag en wat de bedoeling is.
XXL Nutrition is nu online   Met citaat antwoorden
Oud zo 24 mei 2009, 18:28   #64
Cool Novice

Aangemeld: mrt 2009
Leeftijd: 41
Stats:

heb ik gedaan net

heb nog een bestelling geplaatst, ideal liep vast, kreeg orderbevestiging al wel van jullie ondanks dat ie dus nog niet betaald was, er stond in het wordt naar je toe gestuurd, hoop niet dat mensen daar misbruik van maken en jullie alleen betaalde pakketten opsturen, terug dus in de browser, kreeg ander bestelnr. en ideal liep nu goed en had betaald en kreeg toen weer jullie website met boodschap het is betaald.

heb de 2 juiste bestelnrs. gemaild dat ze best bij elkaar in kunnen. met nog een tip er bij.
bobby builder is offline   Met citaat antwoorden
Oud zo 24 mei 2009, 19:01   #65
Official Sponsor
Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

Aangemeld: jun 2004
Leeftijd: 38
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door bobby builder Bekijk Post
heb ik gedaan net

heb nog een bestelling geplaatst, ideal liep vast, kreeg orderbevestiging al wel van jullie ondanks dat ie dus nog niet betaald was, er stond in het wordt naar je toe gestuurd, hoop niet dat mensen daar misbruik van maken en jullie alleen betaalde pakketten opsturen, terug dus in de browser, kreeg ander bestelnr. en ideal liep nu goed en had betaald en kreeg toen weer jullie website met boodschap het is betaald.

heb de 2 juiste bestelnrs. gemaild dat ze best bij elkaar in kunnen. met nog een tip er bij.
nee.. we versturen alleen met Ideal betaald... de site wordt overigens helemaal aangepast op de achtergrond .. bevestigingsmailtjes gaan er dan ook pas uit als er de betaling is gelukt. Er zijn veel updates dat op de achtergrond maar we schieten de nieuwe site straks in 1x er op.

en komt goed
XXL Nutrition is nu online   Met citaat antwoorden
Oud di 26 mei 2009, 17:40   #66
Dutch Bodybuilder

Mike87's Avatar

Aangemeld: apr 2006
Stats:
Bekijk Galerij (4 foto's)

Alpha-x is binnen.. Ben benieuwd of het wat doet..
Mike87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 26 mei 2009, 18:02   #67
Cool Novice

Aangemeld: mrt 2009
Leeftijd: 41
Stats:

Alpha-x is binnen.. Bij mij ook. Ben benieuwd of het wat doet.. Ik ook. Heb ook Applied Nutriceuticals Drive en RPM, dus kan de 3 vergelijken en straks zeggen wat het doet.
bobby builder is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 26 mei 2009, 19:05   #68
Cool Novice

Aangemeld: sep 2007
Leeftijd: 31
Stats:

ik wil het ook voor jullie testen.. doe mij maar meteen 3 potjes, dan weten we tenminsten zeker of het werkt of niet
Darth Conan is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 26 mei 2009, 21:01   #69
Novice

Aangemeld: mei 2009
Leeftijd: 28
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door gallius Bekijk Post
hij spreekt toch niet over puur spier, hij spreekt over vetvrije massa. Dat betekend dat er ook(en wrsch grotendeels) vocht bij is
hey,vocht is er niet bij hoor ik heb nog nooit vocht opgeslagen ik sta altijd droog heb geen aanleg voor vocht of vet maar moet wel bijzeggen dat ik ook een 1.5maand had stilgelegen en gelijk trug begonnen met deze produkten dus ook een reden dat ik vlugger trug massa aanmaakte.
itr81 is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 26 mei 2009, 21:29   #70
Advanced Bodybuilder

Necros's Avatar

Aangemeld: nov 2005
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door itr81 Bekijk Post
hey,vocht is er niet bij hoor ik heb nog nooit vocht opgeslagen ik sta altijd droog heb geen aanleg voor vocht of vet maar moet wel bijzeggen dat ik ook een 1.5maand had stilgelegen en gelijk trug begonnen met deze produkten dus ook een reden dat ik vlugger trug massa aanmaakte.
Dan zou ik de dokter even bellen als ik jou was.....
Necros is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 26 mei 2009, 21:40   #71
Dutch Bodybuilder

Mike87's Avatar

Aangemeld: apr 2006
Stats:
Bekijk Galerij (4 foto's)

Citaat:
Zet even wat van je ervaringen neer. Kracht/massa/bijwerkingen. En neem je het ook in de ochtend en avond?
Mike87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 26 mei 2009, 22:10   #72
Dutch Bodybuilder

Aangemeld: aug 2008
Stats:

Guys, itr81 werkt vrijwel zeker voor AN.

Ik zie het keer op keer dat een een member joined op een forum, zijn eerste post (of soms als ze de moeite neemt eerst een paar random posts over andere onderwerpen die allemaal in 10 sec zijn getyped) over een (vaak nieuw) product maakt en erg lovend is, en in heb nog nooit gezien dat iemand daarna regelmatig ging posten over andere zaken, waaruit blijkt dat hij hier was met slechts 1 doel en dat was het product pimpen. Trap hier niet in!!!

Mocht itr81 wel goede bedoelingen hebben (wat ik ten zeerste betwijfel), dan is het statisch gezien nog steeds slim om zijn posts te negeren, omdat je dit soort gevallen 9.9/10 voor de gek wordt gehouden. Beter om 1 oprechte poster te negeren, dan oneindig vaak ik verkooptrucs te trappen en je kostbare geld te verspillen (aan bedrijven die je kennelijk zonder enige normen en waarden willen oplichten)

De belachelijke claims die itr8 maakt in zijn eerste post blijkt wel uit dat hij niet oprecht is. Slim zijn ze niet, anders hadden ze wel een echte baan gevonden.
Oud vr 29 mei 2009, 14:02   #73
Novice

Aangemeld: mei 2009
Leeftijd: 28
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door DR P Bekijk Post
Guys, itr81 werkt vrijwel zeker voor AN.

Ik zie het keer op keer dat een een member joined op een forum, zijn eerste post (of soms als ze de moeite neemt eerst een paar random posts over andere onderwerpen die allemaal in 10 sec zijn getyped) over een (vaak nieuw) product maakt en erg lovend is, en in heb nog nooit gezien dat iemand daarna regelmatig ging posten over andere zaken, waaruit blijkt dat hij hier was met slechts 1 doel en dat was het product pimpen. Trap hier niet in!!!

Mocht itr81 wel goede bedoelingen hebben (wat ik ten zeerste betwijfel), dan is het statisch gezien nog steeds slim om zijn posts te negeren, omdat je dit soort gevallen 9.9/10 voor de gek wordt gehouden. Beter om 1 oprechte poster te negeren, dan oneindig vaak ik verkooptrucs te trappen en je kostbare geld te verspillen (aan bedrijven die je kennelijk zonder enige normen en waarden willen oplichten)

De belachelijke claims die itr8 maakt in zijn eerste post blijkt wel uit dat hij niet oprecht is. Slim zijn ze niet, anders hadden ze wel een echte baan gevonden.
heb je niks beter te doen dan u eigen belachelijk te maken hier ?
ik werk zeker ni voor een firma en ik raad niemand aan om iets te kopen ik zeg gewoon wat dit bij mij deed daar dient deze site toch voor dacht ik of is dit een verkoops site soms ?
itr81 is offline   Met citaat antwoorden
Oud vr 29 mei 2009, 21:13   #74
Advanced Bodybuilder

Necros's Avatar

Aangemeld: nov 2005
Stats:

Citaat:
heb je niks beter te doen dan u eigen belachelijk te maken hier ?
ik werk zeker ni voor een firma en ik raad niemand aan om iets te kopen ik zeg gewoon wat dit bij mij deed daar dient deze site toch voor dacht ik of is dit een verkoops site soms ?
Nee jij komt lekker geloofwaardig over
Necros is offline   Met citaat antwoorden
Oud ma 1 jun 2009, 23:40   #75
Novice

Aangemeld: jun 2009
Leeftijd: 40
Stats:
Alpha x  

Ok ik ben pas een week bezig met alpha x.

En er is iets vreems in mijn gevoel gewicht spiervooruitgang.
Ik train hard weet er veel van training versus voeding.

Ik eet 400 a 500 gram protiene per dag verdeeld over tien keer per dag vooral in de ochtend voor na de training en voor het slapen gaan zijn de belangerijkste momenten.

Koolhydraten is heeeeeel laag onder de z on veertig a twintig per dag vooral ook veel vezels.

Ik weeg 78 kilo droog hard.

Toen ik alpha begon te begruiken begon ik al na 4 dagen een merkbaar vooruitgang en gevoel te merken.

Zelf dacht ik er niet diep bij na, ik dacht het zal wel.
Toen de zevende dag, ik ging op de weegschaal en de dag ervoor was ik al een kilo zwaarder en nou nog eens vier ons er bij.

vet percentage 12 procent.

Ik bedoel ik ben twee kilo zwaarder geworden met dezelfde vet percentage.

Dat verklaart dat die twee kilo extra uit pure spier weefsel bestond met.

Ok ik at goed op de dagen zelfs iets meer protiene en koolhydraten als normaal maar echt ik ben nou twee dagen weer verder en ik blijf me sterker en beter voelen.

Ik ben niet stom ik weet wat spieren kweken inhoud en ik weet ook wat ik zie, de spiegel lieg niet.

Ik ben er van overtuicht dat Alpha x werkt en byzonder goed werkt als je weet hoe je moet trainen en eten luister naar je lichhaam die vertel wanneer van twee keer per week per spier groep moet gaan naar een keer in de week per spiergroep trainen.

pure spieren kweken is hard maar als je weet hoe het moet in combinatie met alpha x geeft dat een enorme motivatie booster en als je dat hebt kan niets je meer stoppen.

alpha x dank je en jongens kijk eens met trefwoord: Chlorophytum Borivillanum op google dan zie je een hoop info over dat antioxydant.

groet,mike
Bijlagen
Nieuw product van Applied Nutriceuticals?-pic_0401.jpg  

Laatst aangepast door adrinochrom : wo 10 jun 2009 om 23:26
adrinochrom is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 9 jun 2009, 15:05   #76
Dutch Bodybuilder

watchout's Avatar

Aangemeld: jul 2008
Stats:

Mike87 en bobby Builder zijn jullie al begonnen met deze supp?
en wat zijn jullie bevindingen tot nu toe, gewichts-, krachttoename?
watchout is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 9 jun 2009, 15:13   #77
Dutch Bodybuilder

Aangemeld: aug 2008
Stats:

adrinochrom
Novice

Leeftijd: 39

En weer lovend over een supplement, ze blijven komen
Oud di 9 jun 2009, 15:29   #78
Dutch Bodybuilder

watchout's Avatar

Aangemeld: jul 2008
Stats:

Ja dat wel haha, maar die andere twee daarentegen ben ik toch wel benieuwd naar, de rest negeer ik
watchout is offline   Met citaat antwoorden
Oud di 9 jun 2009, 15:55   #79
MMN
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

MMN's Avatar

Aangemeld: mrt 2006
Leeftijd: 20
Stats: 1m89 97kg 15%
Bekijk Galerij (5 foto's)

het zal gerust wel een beetje werken maar je komt natuurlijk nooit veel spiermassa aan
MMN is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 11 jun 2009, 11:52   #80
Cool Novice

Aangemeld: mrt 2006
Leeftijd: 30
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door adrinochrom Bekijk Post
Ok ik ben pas een week bezig met alpha x.

Ik eet 400 a 500 gram protiene per dag verdeeld over tien keer per dag vooral in de ochtend voor na de training en voor het slapen gaan zijn de belangerijkste momenten.

Koolhydraten is heeeeeel laag onder de z on veertig a twintig per dag vooral ook veel vezels.
How the f*ck kan je nou groeien als je maar 20 tot 40 gr koolhydraten per dag vreet? Een banaantje is al goed voor 20 gr koolhydr.
400 a 500 gr proteine?? Wat heb je daar nou weer aan? Wetenschappelijk onderzoek heeft trouwens uitgewezen dat te veel inname van proteine net een contra-productieve werking heeft op de aanmaak v spierweefsel.
Samengevat verbrand jij een hoop eiwitten (waarvan jij denkt dat je er spieren mee aanmaakt) om energie te genereren omdat je niet genoeg koolhydraten vreet. Jij moet fris ruiken na de training (als je eiwitten verbrandt om als energie te gebruiken, ga je nogal snel naar rotte eieren ruiken)

Weer zo'n reclameventje dat denkt dat ie hier even glad kan komen wezen...
Persistence is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
applied, nieuw, nutriceuticals?, product

« Whey/BCAA | Crack? »
Topic opties

Postregels