| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
Citaat:
__________________ +/- 6 maanden geen serieuze training.... Oel tspìyang ngati fa swizaw oeyä! http://www.nochucknorris.com/ | |
| | |
| | #22 | |
| Monstrous Giant | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
Citaat:
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB | |
| | |
| | #23 |
| JULLIE HELD Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
Hehe klinkt als een goed plan pat21
|
| | |
| | #24 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: Fryslân Leeftijd: 21 Geslacht: M
Misschien moet je dat even aan Nutriminds vragen ipv XXL. Is eigenlijk de taak van de fabrikant om het product te promoten. Mooi voorbeeld is bodybuidling.com, waar fabrikanten producten verstrekken aan gebruikers in ruil voor reviews.
__________________ I don't care if i die, as long as they burie me in a big fucking box. |
| | |
| | #25 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Inderdaad op Amerikaanse boards wordt dit weleens gedaan.
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| | |
| | #26 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Hebben jullie het over Applied Nutriceuticals RPM ?
|
| | |
| | #27 |
ZO ja ik heb er al goede dingen over gelezen.
|
| | |
| | #28 | ||
Citaat:
Citaat:
__________________ Stats: 1 X 150 bench 1 X 190 squat 1 X 225 deadlift -----------------+ 565 2 X CoC 3 | ||
| | |
| | #29 |
Jah sry over het hoofd gezien :s
|
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m86 85kg 14% Karma: | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
Als je die tekst zo leest zou je het product al meteen willen bestellen ^^, ben benieuwd naar reviews.
|
| | |
| | #31 |
| Puny human Aangemeld: nov 2002 Locatie: Titty Twister Geslacht: M
Goed idee. Als het daadwerkelijk een goed product is dan moet een fabrikant/leverancier dit geen probleem vinden. Zelfs ik ben bereid om mijn lichaam te laten misbruiken als proefpersoon.
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" |
| | |
| | #32 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
Ik ga het waarschijnlijk proberen, zal wel een logje maken dan. Twijfel alleen nog beetje tussen epistane of dit. Maar ga toch maar voor dit, toch nog even natural doorgaan denk ik. Nu nog wachten tot het verkrijgbaar is.
|
| | |
| | #33 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
haha ik zit bij de 80-100 groep dan doe je 25 dagen met een potje dat is nieteens een maand, mja en ze zegge dat je met 6 weken 3 - 4 kilo eraan kunt komen dus dan wordt het al 2 potjes
__________________ 19 Jaar 1.96 meter lang 88 kilo Mass Fx - Hemotest |
| | |
| | #34 |
en als het 1 of ander omgebouwd ph is die hier goedgekeurd is of dat nog niet afgekeurd is heb jij er geen problemen mee dat je 19 bent ?
__________________ Stats: 1 X 150 bench 1 X 190 squat 1 X 225 deadlift -----------------+ 565 2 X CoC 3 |
| | |
| | #35 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Nieuw product van Applied Nutriceuticals?
Kan niet anders dan een omgebouwd ph zijn..Ben in elk geval benieuwd naar de logjes die er gaan over opengaan. Als het een ph is zou ik doch maar is denken aan een pct ook, risky bussiness als je het mij vraagt..
__________________ What doesn't kill you, makes you stronger! |
| | |
| | #36 |
Ik laat dit potje voor wat het is vond 80 euro toch al wel beetje teveel, zit nog wel aan The One te denken
| | |
| | #37 | |
Citaat:
weet niet meer precies wat er nou inzat
__________________ Stats: 1 X 150 bench 1 X 190 squat 1 X 225 deadlift -----------------+ 565 2 X CoC 3 | |
| | |
| | #38 |
Nja die keus is toch aan mij
| | |
| | #39 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Het is geen ph/ds, de ingredienten staan er toch gewoon op.
__________________ Inertia is the idea that individuals prefer not to change their attitudes, behaviors, and beliefs rather than to change them, all things being equal (Knowles & Linn, 2004). |
| | |
| | #40 |
ja 19 jaar mot jij weten waarom zet je niet meteen 1 gram test per week ? als het toch al niet uitmaakt wat je met je lichaam uitspookt en of je hormoon huishouding gaat lopen verneuken op die leeftijd leef je uit schat kom jij net om de hoek kijken ofzo ? ze verzinnen zo vaak fancy benamingen voor stoffen of ook heel mooi Proprietary Matrix of Proprietary blend of der zitten ook wel is gewoon andere stoffen in iets waar je daadwerkelijk ff 500 gram per week aankomt kan je mij niet wijsmaken dat et allemaal legal shit is overigens zeg ik niet dat het een ph is of wat dan ook maar zeg dat de kans aanwezig is
__________________ Stats: 1 X 150 bench 1 X 190 squat 1 X 225 deadlift -----------------+ 565 2 X CoC 3 |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| applied, nieuw, nutriceuticals?, product |
| Topic opties | |
| |