MuscleMeat

niet trainen bij vakantie? pot leucine mee!

Bezoekers in dit topic

Ik heb wel vertrouwen in Leucine, en heb juist een potje pure leucine aangeschaft.
 
Laten we nu net in deze tijd een leuke prijsje voor de Leucine hebben:)
 
Gewoon eiwitrijk eten, vlees en dergelijke, krijg je voldoende leucine binnen.
 
Inderdaad.

Overigens is minder vaak en lichter training nog altijd beter dan helemaal niet trainen en leucine nemen.

Dus als je de kans hebt om toch 1 of 2x per week te gaan ergens (en op veel plekken heb je goede cheape gyms) dan kun je dat beter doen.
 
Inderdaad.

Overigens is minder vaak en lichter training nog altijd beter dan helemaal niet trainen en leucine nemen.

Dus als je de kans hebt om toch 1 of 2x per week te gaan ergens (en op veel plekken heb je goede cheape gyms) dan kun je dat beter doen.

Beter als gewoon platte rust ? (Bv als je weekje rust neem om helemaal te herstellen?). Ik insinueer helemaal niets, is gewoon een vraag :D.
 
Dat mensen trainen op vakantie gaat mijn barbelll te boven.
 
Favorieten --> Toevoegen

Ik ga in februari drie weken naar Zuid-Afrika. Ik denk dat ik dus maar een potje leucine en een potje creatine meeneem...
 
Best te betalen. Misschien eens een potje nemen:P Maar volgens mij zit je wel snel aan redelijk hoge doses om werkzaam te zijn.
 
Laten we nu net in deze tijd een leuke prijsje voor de Leucine hebben:)

Inderdaad, daarom bij jullie besteld ;)

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Spul mixt wel voor geen ene meter. Blijft er als een "schuimlaag" bovenop liggen. Ik heb het geprobeerd te mixen met vruchtensiroop en water.
 
leucine is een hele goeie uitvinding dus neem ik aan voor de meesten? :D
 
Inderdaad, daarom bij jullie besteld ;)

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Spul mixt wel voor geen ene meter. Blijft er als een "schuimlaag" bovenop liggen. Ik heb het geprobeerd te mixen met vruchtensiroop en water.

Gewoon cappen/capsuleren.
 
Gewoon cappen/capsuleren.

Kan ook, ik mik het nu door mn shake dan ligt het er niet meer bovenop. In water incl. siroop of vruchtensap lukt het amper.
 
Misschien een tip... maar emmm ik heb ervoor gekozen mijn aangebroken pot megagrow lekker thuis te laten ivm eventuele inbeslag name op vakantie ;)

vooral als het wit en geurloos is zou ik er ff mee uit kijken... gesealde potten schijn je mee te krijgen... ik heb gewoon iedere dag veel vis gegeten om wat creatine op peil te houden..
 
ik nam syntha6 meer voor des ochtends en des avonds, handig kleine verpakking net genoeg voor de reis.
 
Of je neemt gewoon even rust en laadt je batterijen op, zodat je na je vakantie vol verse moed aan het werk kan in de gym.
 
Als je een jaar flink hebt getraint zonder rust is 1 tot 2 weken rust zelfs goed! Hou wel je eiwitten een beetje in de gaten en dan is alles nog in orde.
 
Back
Naar boven