XXL Nutrition

MuscleTech Leukic TOPPPPP

Bezoekers in dit topic

Roger1983

Novice
15 jaar lid
Lid sinds
4 sep 2005
Berichten
2
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Ik had erge moeite met verder aankomen van spiermassa, nu ik dit supplement gebruik i.c.m. Cell-tech en Nitrotech van (muscle-tech) ben ik in 2.5 week tijd 4.5 kg aan spiermassa aangekomen, Zeeeer effectief. ik had de bouw van eco nogwat mager duss en weeg nu van 65 naar rond de 70kg:D
 
Wat zijn je doseringen en heb je je totaal aantal calorien aangepast naar je huidige supplementatie of ben je bovenop je voeding deze producten erbij gaan gebruiken ? ?
 
Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

achterlijk duur (zelfs voor US prijzen) en waardeloos. Die 4,5 kg is vocht van de celltech..
 
Vocht!

4,5 kg spiermassa in 2 weken kom je nog niet eens aan wanneer je aan een dikke test kuur zit, laat staan van wat 'legale' producten...
 
Ik heb ooit ook eens goede resultaten geboekt van cell-tech. Maar het is altijd maar de vraag van welke verandering je nu juist je massa pakt. Volgens mij ligt het negen van de tien keer gewoon aan de intensiteit die je meer pakt, door je motivatie van dergelijke dure supplementen.

4,5 kg in dit tijdsbestek is onmogelijk te wijten aan toegenomen spiermassa. (lijkt mij)
 
hehe, dacht dat deze topic een grap was om muscletec producten weer af te kraken. Leukic, wat een naam.

Maar serieus, de producten zijn op zich niks mis mee, alleen betaal je veel te veel voor wat je krijgt. Dan zie ik dat je behoorlijk in de reclame van muscletec trapt met je celltec en nitrotec. Maar ja als je geld genoeg hebt hou ik je niet tegen.
 
cell tech is wel goeie shit... maar de rest van de produckten minder denk
 
Hehe verkooppraatjes blijven verkopen! :)
 
mooie kleurtjes op de pot..

zou leuk staan bij mijn felrode HMB pot.
 
Precies die produkten zijn zo overpriced, als ze dan ook nog eens werkte.
 
Back
Naar boven