XXL Nutrition

Multivits etc. bewaren in pillenbox ?

  • Topic starter Rovi
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 889
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Rovi

Dutch Bodybuilder
Lid sinds
10 jan 2013
Berichten
570
Waardering
15
Lengte
1m95
Massa
89kg
Vetpercentage
48%
Als je de multi in de een pillenbox bewaard, kan het voorkomen dat de multi's breken. Het is namelijk zo dat er dan vocht ontrokken word uit het product, dat de mogelijkheid voorkomt dat ze breken. Dit gebeurt gelukkig niet vaak :)

Ralf
 
Heb zo'n pillenbox van B&F als cadeau gekregen.

http://www.bodyenfitshop.nl/fitness-artikelen/Accessoires/body-fit-sportsnutrition/pillenbox/review/

Heb deze vol gestouwd met o.a. multivits / omega 3 / vit d / b12 / calcium+magnesium.

Merk nu echter dat de multivits beginnen te barsten na een paar dagen. Ook krijgen de magnesium softgels een andere kleurverdeling.

Vroeg me af of het kwaad kan om pillen buiten de originele verpakking te bewaren ?

Wellicht dat je gewoon voor 3 dagen een voorraad kan maken? Dat je dus verdeelt over de 3 bakjes wat je steeds elke dag inneemt. Zo doe ik het ook en heb nooit ergens last van :)
 
Wellicht dat je gewoon voor 3 dagen een voorraad kan maken? Dat je dus verdeelt over de 3 bakjes wat je steeds elke dag inneemt. Zo doe ik het ook en heb nooit ergens last van :)

Haha dat zou verklaren waarom het 7 vakjes zijn :D

Ik pleurde nu telkens 1 vakje vol met 1 soort vit.

Zal het eens per 3 a 4 dagen doen.

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Als je de multi in de een pillenbox bewaard, kan het voorkomen dat de multi's breken. Het is namelijk zo dat er dan vocht ontrokken word uit het product, dat de mogelijkheid voorkomt dat ze breken. Dit gebeurt gelukkig niet vaak :)

Ralf

Duidelijk, dankjewel :)

Neem aan dat de voedingswaarden hetzelfde blijven zelfs na het barsten?
 
Laat maar weten hoe het gaat! Is ideaal vind ik :D
 
Laat maar weten hoe het gaat! Is ideaal vind ik :D

Ik maak aan het begin van de week altijd 2 doosjes. Daarmee kom ik de week door en inderdaad de multivitamine die barst dan af en toe. De Omega en CLA veranderen niet van kleur bij mij. Misschien ligt het aan de plek waar je het bewaard?
 
Back
Naar boven