MuscleMeat

Middel tegen puisten/slechte huid

  • Topic starter Cyc
  • Startdatum
  • Reacties 15
  • Weergaven 15K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Cyc

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
658
Waardering
17
Lengte
1m83
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
OK gasten, eindelijk heb ik een middel gevonden wat echt werkt.
Het heet: Benzoylperoxide en is te verkrijgen bij de apotheker. Gebruik t nou een week of 2 en ben van ramp tot babyhuid gegaan zeg maar :p
Zeker een aanrader. Grtz
 
Mooi dat het voor JOU werkt dude!
Voor de meeste is dit enkel niet genoeg:(
 
Zonder recept of wat? Vertel is wat gedetailleerder het probleem dat je met je huid had?
 
Zonder recept of wat? Vertel is wat gedetailleerder het probleem dat je met je huid had?

Naja ik was bij de dokter voor iets anders (fyfer GVD) maar toen vroeg ik gelijk naar een middeltje voor mn huid. Mn huid had puisten maar vooral vlekjes en meeeters, gewoon foking lelijk dus. Ze keek erna ik raadde me dat aan dus ik kreeg een uitgeprint stukje mee van dat middelen.
Dat heb ik laten zien aan die apotheekwijve en die gaven me die tube. 2 en halve euro was het geloof ik.
 
Ik heb exact hetzelfde middel gekregen, werkt goed en als je last van pusiten hebt moet je het zkr proberen!
Mijn puisten zijn niet weg, ze zijn alleen minder geïriteerd (en minder rood) dus het helpt best wel en het is niet duur.

weet iemand meer over de relatie tussen eiwitiname en puisten?
 
Benzoylperoxide vind ik persoonlijk troep. Ok, ik moet toegeven dat als je stug blijft gebruiken iedere dag helpt het idd wel redelijk, maar iedere dag lopen kloten met zalf wat enorm vlekt op je kleding is niet de oplossing voor mij. Het grootste nadeel is nog wel dat zodra je stopt met smeren de acne gelijk weer terug komt!

Voor mij is roaccutane het enige echte middel tegen acne!
 
Benzoylperoxide vind ik persoonlijk troep. Ok, ik moet toegeven dat als je stug blijft gebruiken iedere dag helpt het idd wel redelijk, maar iedere dag lopen kloten met zalf wat enorm vlekt op je kleding is niet de oplossing voor mij. Het grootste nadeel is nog wel dat zodra je stopt met smeren de acne gelijk weer terug komt!

Voor mij is roaccutane het enige echte middel tegen acne!

bovendien zijn die tubes ook niet goedkoop dacht ik.

roaccutane helpt erg goed volgens de verhalen (gebruik de zoekfunctie) alleen kom ik denk ik niet in aanmerking (heb een paar flinke maar zit niet helemaal onder). Bovendien worden je ogen erg droog en zijn contactlenzen haast niet meer te doen.
 
hoeveel kost een roaccutane-kuur dan?
 
Naja ik was bij de dokter voor iets anders (fyfer GVD) maar toen vroeg ik gelijk naar een middeltje voor mn huid. Mn huid had puisten maar vooral vlekjes en meeeters, gewoon foking lelijk dus. Ze keek erna ik raadde me dat aan dus ik kreeg een uitgeprint stukje mee van dat middelen.
Dat heb ik laten zien aan die apotheekwijve en die gaven me die tube. 2 en halve euro was het geloof ik.

Cool bedankt. Zal ook eens kijken, ik heb geen last van acne. Wel af en toe ergens een rood pukkeltje of puistje. Beetje vale huid ook, een soort rokershuid (terwijl ik allang niet meer rook). Vaak gepaard met rode irritaties enzo, beetje wat jij heb. Ook een heel buffet op mijn neus, mee-eters dus. Ook eens langs de dokter!
 
is dit echt voor grote shit, ik heb af en toe een pukkel en dan is ook zo lelijk. een gave huid en dan 1 zon dikke rooie pukkel op je kop. kan ik het ook gebruiken of is het voor de hardcore acneers..
 
Had trouwens laatst van een mede-dbber gehoord over Huidproblemen? Huidconsult.nl!
Hier kan je je verhaal kwijt + een aantal foto's, dan kijken zij wat je probleem is en schrijven iets voor, zodat je direct naar de apotheek kunt. Dit doen ze voor 50 Euro. Bij diegene werd het vergoed, maar ik moet nog even informeren of dat bij mij ook kan, niet elke verzekering doet dat.
Succes!
 
Veel zonnebanken , help enorm goed bij mij...
 
1 x in de twee dagen scrubben, helpt goed bij moi, :D als ik dat niet doe.. dan plop plop.. hebbie der weer een... :rolleyes: en nog een... en ploef.. nog eentje
 
een collega had ook veel last van vlekken en puisten/pukkels.
hij heeft kort geleden ontdekt dat Yakult(kleintje) hem er van af geholpen heeft.
sinds hij dit elke dag neemt is hij helemaal genezen.
 
een collega had ook veel last van vlekken en puisten/pukkels.
hij heeft kort geleden ontdekt dat Yakult(kleintje) hem er van af geholpen heeft.
sinds hij dit elke dag neemt is hij helemaal genezen.



en hij weet zeker dat dat ook de oorzaak is?
 
ro-accutane!

The best shit ever! **** de rest
 
Back
Naar boven