Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Hoofdfora > Supplementen

Bekijk resultaten enquÍte: Welke is ''beter'' Mega grow of Magnificent
Mega Grow (xxl) 15 39,47%
Magnificent (b&f) 23 60,53%
Stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquÍte

Antwoord
Oud 7 August 2011, 20:00  
MickG
Dutch Bodybuilder

MickG's Avatar

Stats: M 1m73 87kg 13%
Mega grow (xxl) vs Magnificent (B&F)

Advertentie
welke is ''beter'' uitgaande op waardes,smaak,prijs-kwaliteit etc.

Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2011, 20:10  
Rob22
Advanced Bodybuilder

Stats: M 26j 1m80 40kg -
Mis de optie creatine mono.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2011, 20:17  
Body En Fitshop
Official Sponsor

Body En Fitshop's Avatar

Stats: M - - -
Ik ben natuurlijk een boardsponsor, maar een blik op de ingrediŽntenlijst zegt denk ik genoeg.

Maar ik denk ook wel dat XXL straks met een nieuwe versie van MegaGrow komt, dus dan is het beter te vergelijken.

-Leon
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2011, 20:22  
TheAce
Monstrous Giant

TheAce's Avatar

Altijd die vraag over wat beter is.

Kijk eens naar de ingrediŽnten van de producten, en laat het verschil tot je door dringen. Probeer nu eens realistisch in te schatten of dat kleine verschil zichtbaar verschil gaat maken.

Voila.

Koop 1 pot Mega Grow en gebruik dat tot hij op is, en doe dan hetzelfde met Magnificent.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2011, 20:48  
XXL Nutrition
Official Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

Stats: M 42j
Bekijk Galerij (6 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Body En Fitshop Bekijk Post
Ik ben natuurlijk een boardsponsor, maar een blik op de ingrediŽntenlijst zegt denk ik genoeg.

Maar ik denk ook wel dat XXL straks met een nieuwe versie van MegaGrow komt, dus dan is het beter te vergelijken.

-Leon
Megagrow staat al jaren bekend als een van de beste post workout producten verkrijgbaar. De ingredienten zijn vrij simpel, maar op de een of andere manier klopt de formule gewoon. Vrijwel iedereen merkt een duidelijke kracht en massa toename na een aantal weken Megagrow gebruikt te hebben. De vele reviews op DBB en de XXL site spreken voor zich.

Binnenkort komen we inderdaad met een nieuw post workout product. Dat wordt geen vervanger van Megagrow. Megagrow blijven we uiteraard houden, dat is ondertussen een klassieker.

Het nieuwe post workout product wordt een totaal ander product dan Megagrow en vergelijkbare producten. Het bevat alleen top ingredienten in hoge werkzame doseringen. Dat wordt in 1 klap het allerbeste postworkout product op de markt

Laatst aangepast door XXL Nutrition : 7 August 2011 om 20:49
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2011, 21:03  
MickG
Dutch Bodybuilder

MickG's Avatar

SPANNEND!!! wanneer gaat het op de markt komen dan wacht ik nog met me potje mega grow
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2011, 21:50  
Jwo
Novice

Stats: M 24j 1m95 84kg 13%
Citaat:
Origineel gepost door MickG Bekijk Post
SPANNEND!!! wanneer gaat het op de markt komen dan wacht ik nog met me potje mega grow
in het xxl-topic stond dat dit nog wel even zou duren,
Citaat:
Gaat helaas nog een tijdje duren voordat het uitkomt want we moeten op de certificering wachten. Vanaf nu zullen al onze producten gecertificeerd worden die goedgekeurd zijn door de EU. Dan weet je 100% zeker dat wat er op het label staat ook daadwerkelijk inzit.

Laatst aangepast door Jwo : 7 August 2011 om 21:54
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2011, 18:09  
Body En Fitshop
Official Sponsor

Body En Fitshop's Avatar

Magnificent is veruit het beste post-workout product in de markt. Geen enkel product kan zich simpelweg meten met de samenstelling en echte top-ingredienten.

Total Muscle Solution is het beste totaal spieropbouwende product. Ook hier geldt hetzelfde.

We hebben ze momenteel zelfs samen in een onverslaanbare combi;
Super Duo.

Met deze prijs-kwaliteit kan momenteel geen enkel merk zich meten. Dat zijn de feiten!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2011, 19:58  
Excentrique
Dutch Bodybuilder

Excentrique's Avatar

Stats: M 1m85 90kg 10%
Let the "My product is better then yours" game begin!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2011, 20:26  
MickG
Dutch Bodybuilder

MickG's Avatar

denk persoonlijk dat xxl in het hierboven gezegde wat professioneler is
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2011, 21:01  
jonaswo
Dutch Bodybuilder

Stats: M 26j 1m88 95kg 10%
ik ben al lid van 2005 van dbb, heb al voor honderde( of zeld duizenden) euros in beide shops uitgegeven, maar toch is de keuze van bodyenfit of xxl niet altijd makkelijk in dit soort salengestelde producten.
maar in enkelvoudige producten (zuiveren bcaa's peptopto creatineŗ en dergelijke krijg je hetzelfde bij bodyenfit heel wat goedkoper dan bij xxl

Laatst aangepast door jonaswo : 8 August 2011 om 21:02
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Snel Reageren
Bericht:
Opties
Oud topic waarschuwing
Dit topic, of de laatste post, is meer dan 1121 dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Topic opties