| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | Ik zou graag willen weten wat de voedingswaarde is van maltodextrine. Ook wil ik graag weten of het nog enkele voor en nadelen met zich meebrengt. Ik las hier namelijk dat een gedeelte van de maltodextrine zich als dextrose gedraagt. Dit gedeelte zou slechts klein zijn waardoor er geen sprake is van een hoge insulineresponse. Maltodextrine wil ik gaan gebruiken om de hoeveelheid energie die ik op een dag binnenkrijg op te voeren. Mijn doel is massa gainen en vooruitgang boeken in kracht zonder eventuele vetopslag. Dus,
__________________ Disciplin starts with focus! |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Maltodextrine
De voedingswaarde.. Volgends mij 100% koolhydraten. Als je dat bedoelt. Het is niet echt mogenlijk om massa en kracht aan te komen en tevens heel droog te blijven. Je zal wel wat vet aankomen. Maar dat ligt eraan hoeveel je boven je dagelijkse verbranding gaat zitten. Dat vet train je dan later ervan af |
| | |
| | #3 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Maltodextrine
Citaat:
Een koolhydraat is 4kcal, dus 100g zal precies 400kcal bevatten! Ik begrijp dat je ook wel aankomt, maar ik probeer dat wel gering te houden. Hardstikke bedankt, ik geef je gelijk even wat karma!
__________________ Disciplin starts with focus! | |
| | |
| | #4 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Maltodextrine
Citaat:
Succes | |
| | |