AndroidHealthClinic

Log:Revenge

Bezoekers in dit topic

redhead

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2003
Berichten
1.617
Waardering
0
Afgelopen vrijdag was het dan zover en kwam mijn verwachte pakketje binnen.:D .Ik had Revenge,Dextro Juice en een shake beker besteld bij xxl.
Zaterdag ochtend heb ik de eerste doses genomen en ik kan iedereen zeggen het is echt abnormaal ranzig!! Het lijkt wel maagzuur wat je weg zuipt.Dus dan kan je wel nagaan... Maarja als ik om me heen lees is het de moeite waard dus dan maar effe gekkebekken trekken 2x daags.
Op niet trainingsdagen neem ik het s'ochtends vroeg en op trainingsdagen neem ik het s'ochtends vroeg en 1 uur voor de training.Verder let ik erg op me voeding en neem ik als extra aanvulling hierop 1 Whey shake (post) en 1 Pro 80 eiwit shake(voor de nacht) per dag.Ook neem ik 3x daags ZMA en Omega 369 vetzuren.Ook multivitaminen van xxl neem ik 1x daags.Ik ben er 2 jaar tussenuit geweest en ben nu weer 2 maanden serieus bezig met trainen en voeding.Dit is weer de eerste keer sinds 2 jaar dat ik creatine ga gebruiken dus gaan we s kijken hoe het ook alweer was:D .Mijn stats zijn op dit moment

1.84m
82 kg
16 % bf

Mijn doel

85kg
16% bf

Ik denk dat dit wel een realistisch doel is.Ik heb geen grote verwachtingen hiervan maar kijk wel hoe het uitpakt.Hoe meer je verwacht hoe meer het tegenvalt.:p
Ik zal deze log ongeveer 2x per week aanvullen met informatie.
Wish me luck en we gaan knallen haha
 
Laatst bewerkt:
3x multivitaminen op een dag, is dat niet wat veel?
verder die revenge smaakt zo goor door de CEE die erin zit. Ik mix mijn CEE met appelsap, dat is ook van zichzelf een beetje zuur en hierdoor heb je gewoon een iets wat zuurdere appelsap ipv je zogenoemde maagzuur. Verder kun je beter je eiwitten een half uur voor je training nemen als erna, was laatst een topic over en uit nieuwste onderzoeken bleek dat je dan meer redement uit je shake haalt. suc6 met het trainen en ben benieuwd wat de revenge doet (CEE + NO2)
 
sport wonder zei:
3x multivitaminen op een dag, is dat niet wat veel?
verder die revenge smaakt zo goor door de CEE die erin zit. Ik mix mijn CEE met appelsap, dat is ook van zichzelf een beetje zuur en hierdoor heb je gewoon een iets wat zuurdere appelsap ipv je zogenoemde maagzuur. Verder kun je beter je eiwitten een half uur voor je training nemen als erna, was laatst een topic over en uit nieuwste onderzoeken bleek dat je dan meer redement uit je shake haalt. suc6 met het trainen en ben benieuwd wat de revenge doet (CEE + NO2)

Ja 3x daags multivit klopt niet indd schrijffoutje ??? haha
 
ben ook benieuwd naar deze log!!
Die Revenge spreekt mij wel aan! :-)
 
Ja smerig is het wel die Revenge, maar gewoon in 1 slok naar achter gooien bro :D. Je gaat er aan wennen. Ik ben nu bijna door me revenge heen en ik kan zeggen dat het zeker goed spul is.
 
@ DavyO: goed spul kwa boost voor te trainen? of wilt ge zeggen voor spieropbouw?
 
Update eerste 3 dagen

Eerste drie dagen waren goede dagen voor mij.Ben met een aantal oefeningen weer omhoog gegaan is het niet met gewicht dan wel met aantal reps.Ik kon naar mijn idee zwaarder trainen dan normaal en leek of mijn uithoudingsvermogen iets beter was.Dit kan uiteraard allemaal nog placebo zijn.Ik heb nog niet echt het '' creatine gevoel ''. Met CM merkte ik echt wanneer ik de extra boost kreeg en dat gevoel heb ik nog niet gehad.Uiteraard zijn het nog maar 3 dagen dus kan er moeilijk nog wat over zeggen.Verder merk ik ook nog niets van die extra pomp die er moet zijn.
Ik denk dat ik pas over een week een beetje wat ruw kan zeggen over wat ik wel of niet voel dus hecht aan deze 3 dagen nog geen waarde maar vond het toch leuk om even te posten een log is log :p.
Ik zal van het weekend weer een update doen.

Greets
 
redhead zei:
1.84m
82 kg
16 % bf

Mijn doel

85kg
16% bf

Op welke termijn is dit je doel?
Want ik vind het niet echt een heel moeilijk te realiseren doel.
Ik zou eerder gaan in jouw geval voor 90 kg 10%
 
voor een jaar vind ik dat nog wel wat hoor, 3 KG spiermassa erbij.
 
Balboa18 zei:
Op welke termijn is dit je doel?
Want ik vind het niet echt een heel moeilijk te realiseren doel.
Ik zou eerder gaan in jouw geval voor 90 kg 10%

VVM van 82 kg bij 16% is 69 kg
VVM van 90 kg bij 10% is 81 kg

Dat is 12 pure kilo's massa;)
 
Smoothmold zei:
VVM van 82 kg bij 16% is 69 kg
VVM van 90 kg bij 10% is 81 kg

Dat is 12 pure kilo's massa;)

Als het voor een jaar is, is dat zeker veel..
mjaa kwist de termijn dus niet;)
 
Die termijn is 1 maand.Klinkt misschien heel raar maar ik weet dat ik het kan halen binnen de maand let maar op dit ventje:D.Ik heb zelf ook het gevoel dat het gaat lukken en ben voor mezelf goed bezig.Train me helemaal de @#$%%.Me moeder vroeg van de week of ik geen lintworm had omdat ik steeds me me neus in de koelkast zat:p .Verder heb ik indd 90kg met 10% wel als streven maar das op lange termijn.
 
Update Deel 2 week 1

In het 2e deel van week 1 had ik het gevoel dat de Revenge meer zijn werk ging doen.Met het trainen van me benen merkte ik dat ik wat zwaarder kon toppen.Bijv Seated legg press van 175kg naar 185kg.En dat eigenlijk binnen 1 week.Ook vond ik de pomp in de biceps echt super.Ze zaten echt helemaal vol en bleven ook veel langer na de training vol.Ook voelde me borst echt vol.Dit was eigenlijk al na alleen 3 sets banken.En dan nog me schouders niet te vergeten.Het leken wel 2 ballonnen.Na het trainen waren ze mooi vol en rond.Echt lekker biefstukjes op de schouders:D.
Ook de weegschaal liegt er niet om.

83.1 kg en 16 % bf

vorige week

82 kg en 16.5 % bf

Over de eerste week ben ik meer dan tevreden qwa het winnen van massa.De pomp is in een aantal spiergroepen zeer goed aanwezig.Of ik echt al sterker ben geworden kan ik nog moeilijk zeggen omdat ik nog niets vergelijkt hebt.Heb wel me vermoedens maar ga dit aankomende week bekijken.Op naar de 85 kg !!
 
Aangezien er week gekickt word typ ik voor de liefhebbers toch nog een stukje.Ik dacht dat er al genoeg geschreven was over Revenge dus heb daarom mijn log niet meer aangevuld.:p

Inmiddels is het alweer 3 weken terug dat ik wat getypt heb en inmiddels zijn er positieve dingen gebeurt moet ik zeggen.
Na vele trainingen achter de rug te hebben en heel wat vieze revenge achterover gegooid te hebben:spaz: heb ik toch nog wat lekkere gains behaald.
Ook mijn training lopen vloeiender en het lijkt wel of ik net een extra boost heb bij het trainen vooral bij de laatste zware reps.Met me training ben ik best aardig vooruit gegaan moet ik zeggen.
Voorbeelden
Dumbbell schoulder press van 22kg 8 reps naar 26 kg 8 reps
Dumbbell biceps curl van 20 kg 8 reps naar 24 kg 6 reps

Toch niet slecht in iets meer dan 4 weken toch?
Eigenlijk ben ik dus meer dan tevreden over Revenge.Behalve de smaak dan :p maar das Cee.Als het werkt maakt dat ook niet uit.Maar we dwalen af:p .
Inmiddels is mijn termijn om mijn streefgewicht te halen ook voorbij.Mijn streefgewicht was 85 kg met hetzelfde bf.Dit heb ik dus niet gehaald op 400gram na.

Stats aan het begin

82kg -- 16 %

Stats op het moment

84.6kg -- 16 %

Mijn streefgewicht is niet behaald maar toch ben ik zeer te spreken over Revenge.Vooral de krachttoename is enorm merk ik.Ik trek de revenge nog een week of 2 door en hoop dan nog ongeveer 1kg te pakken.
Ik zal volgende week wel weer ff een post doen om de log aan te vullen met de nodige info.

gr redhead
 
klnikt goed....
Maar gebruik je bij revenge ook andere suplementen?
Zo ja welke....?;)
 
Ja gebruik er ook andere sups bij.

* Whey
* Pro 80 (nacht)
* Zma (nacht)
* Multivitamine
* Dextro Juice (Dextrose+Taurine)(creatine transport)
* Omega 3 6 9

gr
 
Ik gebruik nu de combi: nitrous-swole2-vendetta...
Maar nitrous wordt binnenkort niet meer geleverd, dus wordt nitrous vervangen door revenge.....
Ik ben heel erg benieuwd hoe die combi is, omdat de combi die ik nu heb goed werkt.....
 
Goedenavond allemaal.

Vanavond gaat het laatste portie Revenge naar binnen en de pot is dan leeg:( .Ja erg jammer vind ik want het is toch wel heel lekker spul.De smaak bedoel ik dan niet he:p .Maar ok.Ik heb tot op heden nog steeds de wrede pomp in de spieren vooral in de biceps en triceps.Ook de borst pompt flink op tijdens de training.Ik merk alleen wanneer je te weinig water drinkt(wat in de afgelopen week een aantal x gebeurd is) je kramp krijgt in wat spieren.Als ik een tijdje op me hurken zit te werken en weer opsta lijkt ik wel een bejaarde:o .Maarja had ik maar meer water moeten drinken.Dus dat ligt aan mezelf en is niet toe te wijten aan de Revenge.Maar toch wel vervelend moet ik zeggen.Qua kracht ben ik niet veel meer gestegen als 2 weken geleden maar heb nog wel wat mass kunnen gainen.Ik sta inmiddels op:


85.2kg schoon aan de haak.
En das niet mis vind ik zelf.

Das toch 3,2kg in ongeveer 7 weken.Toch niet slecht.
Me bf is overigens nog steeds 16% dus ik ben blij dat dat niet gestegen is.

Al met al ben ik zeeeeer tevreden over Revenge.Tevens ben ik in de loop der weken erachter gekomen dat 1 uur voor de training het beste resultaat geeft.Ook denk ik dat 2x per dag geen toegevoegde waarde geeft zoals op de verpakking staat.1x per dag is meer als voldoende heb ik gemerkt.
Nu even een tijdje wachten(6 weken toch?) en dan ga ik weer Cee halen.Heerlijk dat spul gewoon!!Kan niet wachten:D :D .


Gr Redhead
 
Back
Naar boven