XXL Nutrition

Liquid S4 (SARM)

Bezoekers in dit topic

Dit is een nieuw soort steroide en pas recent op de markt. Deze vraag kun je beter stellen in de anabolen sectie.
 
kan het wel ? off is het dikke bs?
 
Het wordt nog niet zo lang verkocht op het net op een paar Amerikaanse sites. Staat voorlopig nog niet op de steroïdenlijst heb ik gelezen. Maar misschien dat er meer mensen in de anabolensectie zijn die er wat meer van weten ja..
 
Uit wetenschappenlijk onderzoek is inderdaad gebleken dat deze SARM inderdaad werkt. Er is genoeg over geschreven op bijvoorbeeld ergogenics.org

Dit middel is door een farmaceutisch bedrijf Gtx ontwikkeld en ik kan je verzekeren dat de aandelen van dat bedrijf zelfs tijdens de beurscrisis niet omlaag zijn gegaan. Overigens ontwikkeld dit bedrijf dit en andere middelen voornamelijk voor de bestrijding van kanker en kankergerelateerde symptomen. Spierafbraak is een veelvoorkomend probleem bij mensen met kanker. Met dit middel kunnen ze dit tegengaan. Het was dus een kwestie van tijd voor het op zou duiken in het BB cirquit. Maar het niet zo effectief als testosteron en andere AAS. Maar als je er niet op uit bent om op het podium te staan dan kun je er een paar kilo spiermassa mee winnen. Maar dat laatste is nog speculatief. Je zou het dan langere tijd moeten gebruiken en dan krijg je wellicht te maken met bijwerkingen. Ik heb op BB.com een review gelezen van een gebruiker die melde dat hij na gerbuik van dit middel last kreeg van nachtblindheid. Toen ik over dit middel las werd ik daar best wel entousiast van maar ik denk dat we nog even moeten afwachten wat de lange termijn concequenties zijn voordat ik dit zou gaan gebruiken.

Daarnaast is het nog maar de vraag in hoeverre het bedrijf dat Liquid S4 maakt het ook zuiver kan produceren zonder verondreinigingen die vaak onderdeel uitmaken van het sytheseproces. Die zijn misschien wel levensgevaarlijk....

Afwachten dus!

Echter, als de bijwerkingen mee vallen en het middel ook langere tijd werkt (en niet na drie maanden niets meer doe zodat je er weining mee wint) en het zuiver te koop is dan zou ik hier wel wat voor voelen.

Groeten GdV
 
Staan logjes van op cutting edge muscle.

Veroorzaakt indd tijdelijke nachtblindheid.

Wordt vergeleken met lage dosis test (250-300mg) of een goeie dosering var.
Ideaal materiaal om mee te cutten imo.
 
weet er iemand wat de impact is op je haar ?

ik heb hier al heel wat info gevonden op google van dit spul

ik neem dutasteride elke dag om conversie van testo naar dht tegen te gaan om mijn haar te beschermen

ik heb vroeger kuren gedaan , en het maakte men haar volledig om zeep

nu zou ik toch graag wat hulp gebruiken bij spiergroei
die s4 ziet er zeer lovend uit , na die nachtblindheid dan...

het bind zich aan de androgene receptoren , maar belast de prostaat en lever zo goed als niks... 100% zelfde werking als testosteron propionate en 1/3 androgeen maar...

heeft iemand van de gebruikers van die s4 nadelen gezien aan hun haar dan ?

het werkt ook anti-androgeen leesde ik en kan de werking van testo beperken , van een kant lijkt het dan niet echt veel te doen op gebied van spiergroei ?

alvast bedankt voor enige opheldering :cool:

en waar vind je een betrouwbare bron voor het spul te kopen ? aangezien er wel ook scams zullen bestaan...

ik heb deze link gevonden : http://www.rui-products.com/research-chemicals/sarms/sarms-liquid-s4-30ml-50mg-ml.html
en deze is zelfs hogere dosis en dus goedkoper : http://www.sarmssearch.com/

hier nog wat info : http://www.medpagetoday.com/Endocrinology/Steroids/17107

nog 1 vraagje : zijn er anabole middelen dat niet converteren naar zowel oestrogenen als dht ? volgens sommige info dat ik al tegengekomen ben bestaan die , maar merk of naam van het middel staat er niet bij
 
Laatst bewerkt:
ik heb hier al heel wat info gevonden op google van dit spul

ik neem dutasteride elke dag om conversie van testo naar dht tegen te gaan om mijn haar te beschermen

ik heb vroeger kuren gedaan , en het maakte men haar volledig om zeep

nu zou ik toch graag wat hulp gebruiken bij spiergroei
die s4 ziet er zeer lovend uit , na die nachtblindheid dan...

het bind zich aan de androgene receptoren , maar belast de prostaat en lever zo goed als niks... 100% zelfde werking als testosteron propionate en 1/3 androgeen maar...

heeft iemand van de gebruikers van die s4 nadelen gezien aan hun haar dan ?

het werkt ook anti-androgeen leesde ik en kan de werking van testo beperken , van een kant lijkt het dan niet echt veel te doen op gebied van spiergroei ?

alvast bedankt voor enige opheldering :cool:

en waar vind je een betrouwbare bron voor het spul te kopen ? aangezien er wel ook scams zullen bestaan...

ik heb deze link gevonden : http://www.rui-products.com/research-chemicals/sarms/sarms-liquid-s4-30ml-50mg-ml.html
en deze is zelfs hogere dosis en dus goedkoper : http://www.sarmssearch.com/

hier nog wat info : http://www.medpagetoday.com/Endocrinology/Steroids/17107

nog 1 vraagje : zijn er anabole middelen dat niet converteren naar zowel oestrogenen als dht ? volgens sommige info dat ik al tegengekomen ben bestaan die , maar merk of naam van het middel staat er niet bij

ja die bestaan, deca, tren, anavar
 
we zullen het eens testen...

wel die anavar behoord ook tot de dhtmiddelen, een kennis van mij welke behoorlijk wat haarmiddelen gebruikte had ook anavar gebruikt en hij merkte terug wat schade aan zijn haar ervan...

die s4 kan zich niet omzetten naar dht of oestrogeen , en belast de lever niet, behalve dat nachtzicht dan...

ik ga eens flesje of 2 bestellen en dit spul eens 2tal maand testen...

ik neem aan dat de douane geen problemen gaat geven aangezien het nog niet tot de verboden middelen behoord ? :D

ik ben gewoon aan het twijfelen van welke verdeler het te kopen : samsearch of rui ?
samsearch geeft hogere dosis (100mg/ml) terwijl rui maar 50mg/ml geeft en duurder is , maar wel een testdocument heeft van een testfirma dat het 99,5% zuivere s4 is...
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met nakuren? Voeding enz.?
Zijn er nog reacties waar je op moet letten? Er is weinig bekend over dit spul dus ik ben benieuwd wat het je gaat brengen. Succes.
 
Back
Naar boven