| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Mammoth ligt inderdaad erg zwaar op de maag zeker wanneer je er 3 scoops van neemt! Dat terwijl een weight gainer een (snel verteerbaar) 'tussendoortje' hoort te zijn waarna je binnen 1,5 uur weer flinke honger hebt! Heb complex carb gainer besteld, banaan en vanille, na alle positieve reactie's hierover. |
| | |
| | #22 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | kijk liever naar de hoeveelheid werkzame stof, het is immers al duur genoeg. Sommige producten smaken in het begin prima maar een paar kilo verder kan hij toch tegen gaan staan. TIP! Koop eerst de kleinste verpakking als je de smaak doorslaggevend vindt. |
| | |
| | #23 |
| Cool Novice | Serious Mass van optimum nutrition , smaakt heerlijk en brengt resultaat |
| | |
| | #24 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | Een weightgainer nemen doe je toch als je het in gewoon vast voedsel allemaal niet binnen krijgt he, of als je eens geen goesting hebt in en vaste maaltijd? Ik zie er namelijk het nut niet van in daar men geld aan gaan uit te geven als ik men caloriegehalte met vast voedsel binnenkrijg. Moet je dat in een vast patroon nemen of kun je dat ook gewoon nemen als je zegt van ik heb nu eens geen goesting in een vaste maaltijd en wil snel een quicky met toch de nodige voedingsstoffen? |
| | |
| | #25 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: ???? Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Mammoth Chocolate,Muscle Juice Chocolate and Heavyweight Gainer 900 in Choc |
| | |
| | #26 |
| Dutch Bodybuilder | puur qua smaak van ik de weight gainer vanille van cytosport echt super lekker!!!
__________________ Spoiler |
| | |
| | #27 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #28 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Mee eens. + True Mass van BSN (vanille) + Turbo mass gainer van Performance (aardbei) Allemaal lekker met melk en water, en oplosbaar door wat te roeren met een vork.
__________________ Train hard or go home! |
| | |