| | |||||||
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Lekkerste weight gainer?! Wat is volgens jullie de best smakende weight gainer? BSN true mass chocolade viel me namelijk behoorlijk tegen, ondanks ik syntha-6 chocolade ontzettend lekker vond! Ook heb ik mammoth 4400 chocolade gehad maar na 4.4 kg te hebben weggedronken ben je blij dat hij op is! Ben benieuwd.. |
| | |
| | #2 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Ben zelf tevreden over deze, ga er zelf goed op, alleen na een shake van 3 scope (met melk) lijkt het wel een blok beton in je maag, dit gevoel duurt gelukkig maar kort. Geshaked met water valt hij reuze mee.... | |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | 'gebruik nu zelf lean gainer, smaak is wel ok.. vrij neutraal niet overheersend. (choco & vanille geprobeerd) vond zelf BSN true mass cookies and cream erg lekker |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Stacker G
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. Laatst aangepast door FLX : 30 April 2008 om 17:11. |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | Ik heb nu lean gainer, smaak is best ok. Verder wat "rwesselius" zegt.
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #6 |
| Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | Die van XXL is anders ook goed te pruimen !!!! |
| | |
| | #7 |
| Official Sponsor | Stacker G is de weightgainer uit het Stacker assortiment en die is idd erg lekker! Stacker G-- SportFood.nl voor sportvoeding
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 1 | syntha is een eiwit shake en dus geen gainer . maar dit ter zijde ! turbo mass van performance vindt ik niet slecht en redelijk goedkoop 39 euro voor 3 kilo . ik heb ook muscle juice als gainer en die vond ik ook behoorlijk goed en heel goedkoop 5 kilo voor 29 euro . alleen van die van performance heb ik meer result gehad . voor jezelf kan ik alleen zeggen verschillende gainers proberen en de beste kom je dan wel tegen . |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | da ding moet niet smaken, moet werken
__________________ Spoiler |
| | |
| | #10 |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | Complex Carb Gainer
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ |
| | |
| | #11 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Citaat:
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. | |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice | Heb weightgainer van performance, zeker aardbei en banaan lekker. Hoewel ik denk dat het voor iedereen verschilt, smaken verschillens immers he |
| | |
| | #13 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 22 | IK weet zeker als je Complex Carb Gainer probeert je nooit meer een andere wilt Smaak is zacht en niet te zoet .. er zitten geen suikers in namelijk. En daarnaast durf ik rustig te zeggen dat het 1 van de beste gainers op de markt is. Ook leanformula van Dorian Yates is een aanrader die smaakt echt uberlekker.. rene
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder | Cytogainer is ook zeer goed en in de VS kost hij stukken minder dan hier.
__________________ KARMABOLIC |
| | |
| | #15 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Mammoth 2500 in de smaak banaan. Zowel met water als met melk is de smaak goed. |
| | |
| | #16 |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | Van deze word je misselijk als je er teveel van drinkt. Zit veels te veel suiker in denk ik.
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ |
| | |
| | #17 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | lean gainer chocola, smaak is neutraal. Werkt goed dat wel maar voor de smaak geef ik m een zesje. |
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder | vind persoonlijk die van Fitshape het beste Supermass 16000. (per shake 1000kcal staat erop) zitten een hoop vitamines in en creatine.
__________________ I Don't Follow In Footsteps, I'm Makin' My Own. email: navy@dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #19 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 22 |
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | Jip! Heb hem nu ook sinds een week voor het eerst, moet zeggen qua smaak en structuur is dit een toppertje, wat de resultaten betreft kan ik hier helaas nog niet veel over over zeggen.
__________________ Current Stack: XXL Whey Instant XXL Pro 80 XXL Complex Carb Gainer Omega-3 Multi Scivation Xtend |
| | |