XXL Nutrition

Kre-Alkyn

Bezoekers in dit topic

Gillian

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
5.010
Waardering
1
Kre-Alkalyn

Ik heb 10 Kre-Alkyn pillen als proefje gekregen bij een bestelling. Als ik die gebruik volgens de juiste dosering (2 per dag dus) dan zijn ze na 5 dagen al op. Weet ik na die vijf dagen of het echt werkt? Ik heb namelijk Crea Monohydraat gebruikt en dat werkte voor geen meter bij mij...
 
Laatst bewerkt:
Bij Kre-Alkyn is geen oplaadfase he? (correct me if i'm wrong) Dus je zou het na 5 dagen wel moeten merken ja, aan je kracht tijdens het fitnessen en misschien ook dat je wat minder spierpijn hebt?
 
als je het inneemt en gat trainen zou je het bij je 1e training al moeten merken als het goed is.
 
Ik heb 10 Kre-Alkyn pillen als proefje gekregen bij een bestelling. Als ik die gebruik volgens de juiste dosering (2 per dag dus) dan zijn ze na 5 dagen al op. Weet ik na die vijf dagen of het echt werkt? Ik heb namelijk Crea Monohydraat gebruikt en dat werkte voor geen meter bij mij...

Hoi Gillian,

Ja, dat moet je na 5 dagen zeker merken.
Alleen als je op Mono niet reageerde is de kans erg groot dat Kre-Alkalyn ook niet veel voor je doet. Maar je weet het nooit, gewoon de proef verpakking uit proberen.

Groeten,

Bas
 
Bij Kre-Alkyn is geen oplaadfase he? (correct me if i'm wrong) Dus je zou het na 5 dagen wel moeten merken ja, aan je kracht tijdens het fitnessen en misschien ook dat je wat minder spierpijn hebt?

Spierpijn heb ik sowieso (bijna) nooit en bij Kre-Alkyn is idd geen oplaadfase nodig (al zijn er zat dbb'rs die nooit een oplaadfase gebruiken).

als je het inneemt en gat trainen zou je het bij je 1e training al moeten merken als het goed is.

Dat zou fijn zijn:P
Hoi Gillian,

Ja, dat moet je na 5 dagen zeker merken.
Alleen als je op Mono niet reageerde is de kans erg groot dat Kre-Alkalyn ook niet veel voor je doet. Maar je weet het nooit, gewoon de proef verpakking uit proberen.

Groeten,

Bas

Dan ga ik het gewoon uitproberen. Stel dat ik dus ook niet reageer op Kre-Alkyn, kan ik dan beter de hoop opgeven en helamaal geen crea gebruiken of is er nog de kans dat een andere soort wel werkt?
 
voor zover ik het al meermaals gehoord heb (ja gehoord, niet zelf in de literatuur gelezen ;)) heeft het dan geen zin...
een non-responder is een non-responder en creatine blijft creatine!
 
Ja daar heb je opzich wel gelijk in. Wat ik me wel altijd blijf afvragen is 'waarom' het niet werkt (misschien ligt het niet aan de crea zelf, maar iets anders?).
 
het kan zo zijn dat je al genoeg creatine aanmaakt van jezelf. je lever maakt het namelijk ook he. dus wat je dan extra inneemt kan niet meer worden gebruikt omdat je al voldoende creatine in je lichaam hebt. en dat wat je dan meer inneemt wordt gewoont uitgescheiden
 
Hoi Gillian,

Als je op Mono niet reageerde is de kans erg groot dat Kre-Alkalyn ook niet veel voor je doet.

Op CEE reageerde anders ook een hoop creatine(mono) noresponders. Denk dat naarmate de stof makkelijker opgenomen word steeds meer mensen voordelen kunnen halen uit het gebruik van creatine.

Misschien dat bepaalde mensen creatine veel makkelijker omzetten naar creatinine waardoor ze bij oudere versies de positieve werking niet kunnen ervaren?
 
Ik hoor/ lees wel vaker dat sommigen geen baat hebben bij monohydraat, maar dat de complexere versies weer wel werken. Jouw verklaring zou best goed kunnen imo (maar wat dat betreft ben ik een leek..).
 
Op CEE reageerde anders ook een hoop creatine(mono) noresponders. Denk dat naarmate de stof makkelijker opgenomen word steeds meer mensen voordelen kunnen halen uit het gebruik van creatine.

Misschien dat bepaalde mensen creatine veel makkelijker omzetten naar creatinine waardoor ze bij oudere versies de positieve werking niet kunnen ervaren?

Daar zit hem juist het voordeel van kre-alkalyn. Het zet niet om in creatinine, dus niet de nevenwerkingen van creatine zoals vocht vasthouden etc...
 
Daar zit hem juist het voordeel van kre-alkalyn. Het zet niet om in creatinine, dus niet de nevenwerkingen van creatine zoals vocht vasthouden etc...

Daar doelde ik ook op, met de kennis die ik over creatine heb, heb ik het idee dat sommige mensen veel meer moeite hebben om creatine ook daadwerkelijk in de spieren te krijgen ipv dat het convert naar creatinine. Ikzelf heb (de 1e x) prima gereageerd op mono maar de keren daarop heb ik eigenlijk niks mogen merken. Toen kwam de CEE ook hier de 1e x weer super op vooruit gegaan maar de keren daarop ook niks mogen merken. Nu heb ik van de week de Kre-alkalyn binnen gekregen en ga daar volgende week mee beginnen. Zit nog wel te twijffelen of ik bij hetzelfde schema blijf (wat wel makkelijker is om het verschil te kunnen voelen met en zonder crea) maar zal hoe dan ook mijn bevindingen posten.
 
Gister kre alkalyn eerste keer genomen en had heerlijke pomp, meer kracht /uithoudingsvermogen. Merkte het echt wel, goed supplement naar mijn weten. Monohydraat reageerde ik ook goed op kwam 3 kilo bij (voornamelijk vocht) en ging voortui in kracht en uithoudingsvermogen. Ik merk het vooral dat de setjes wat makkelijker gaan en niet die laatste er nog uitpers waar ik anders afhaakte. Voelt goed
 
Ik ben gister begonnen. Gister avond had ik badminton en ik neem het dan net zo in als met de fitness, 2,5ml 45min voor en 5 zo snel mogelijk na. En ja ml, ik heb de vloeibare versie omdat die goedkoper was als de pilvorm (gekeken naar aantal servings en de prijs). Vandaag met de training ook voorzichtig al het gevoel dat ik een wat grotere pomp had als normaal. Zkr met biceps en triceps had ik echt het gevoel dat ze goed pompten. Biceps kon ik ook verd8 lang aanhouden terwijl ik het al aan het begin van de set moeilijk kreeg. Durf het nog niet direct aan de crea toe te schrijven maar ik laat vrijdag nog eventjes weten hoe het me dan afging.
 
ik heb ook een potje gekocht en ga ook volgende week beginnen.
Per pil zit er bij mij 750mg in en ik train altijd 's morgens. hoe zou ik ze het beste kunnen gebruiken en hoeveel (potje staat 2 per dag)

Hoe lang mag je dit gebruiken? ook acht weken lang en dan 8 weken stoppen of is dit toch anders?
 
Dat in cycles gebruiken is allang 8erhaald je kan het dus zo lang gebruiken als je wilt. Ik stop op een gegeven moment wel eventjes om daarna weer te beginnen. Al is het alleen voor het geestelijke effect al :)
 
Ik denk onlangs gelezen te hebben dat er verschillende variabelen zijn dat creatine (krealkalyn, mono, cee,..) opname bemoeilijkt of vergemakelijkt. Ik herinner me bv dat hoe droge massa je hebt, des te meer effect. Caffeine-inname was ook een factor... kwil gewoon zeggen, dat als creatine nu niet voor je werkt, het mssn binnen een paar jaartjes wel werkt (kweet niet waar ik het gelezen had, mssn heeft iemand anders dat ook gelezen en kan hij een link geven? Ik heb een vermoeden dat het T nation was)
 
ik heb ook een potje gekocht en ga ook volgende week beginnen.
Per pil zit er bij mij 750mg in en ik train altijd 's morgens. hoe zou ik ze het beste kunnen gebruiken en hoeveel (potje staat 2 per dag)

Hoe lang mag je dit gebruiken? ook acht weken lang en dan 8 weken stoppen of is dit toch anders?

2 per dag! heb ook meer genomen in't begin maar Bas van SPORTFOOD.NL heeft mij gezegd dat je op 2 al superhard gaat (wat ook zo is!!! --> Bench Press van 10 a 15 kg hoger kunnen pakken op een tweetal weken ofzo als ik het mij goed herinner) en dat als je niks zou merken je nog altijd kunt verhogen!
 
Ik denk onlangs gelezen te hebben dat er verschillende variabelen zijn dat creatine (krealkalyn, mono, cee,..) opname bemoeilijkt of vergemakelijkt. Ik herinner me bv dat hoe droge massa je hebt, des te meer effect. Caffeine-inname was ook een factor... kwil gewoon zeggen, dat als creatine nu niet voor je werkt, het mssn binnen een paar jaartjes wel werkt (kweet niet waar ik het gelezen had, mssn heeft iemand anders dat ook gelezen en kan hij een link geven? Ik heb een vermoeden dat het T nation was)

Maar vaak is het ook zo als je lang gebruikt hebt het ook niet meer werkt. Waar ligt dat dan aan???
 
ja dat wil ook wel eens weten. Want ik weet niet beter dan dat je creatine maar een bepaalde periode mag gebruiken ???
 
Back
Naar boven