Citaat:
Origineel gepost door Jimba Ik vind er niks overdreven aan.
Het komt er op neer dat ze zich niet houden aan hun beloftes kwa levertijd tot twee maal aan toe, zeer frustrerend. |
Geen enkele shop houdt zich voor de volle 100% aan beloftes. Dit gebeurd in elke shop, winkel, horeca enz. wel eens. Meestal is het gewoon door vertragingen van levering/transport oid. Natuurlijk is dat frustrerend, maar dat wil niet zeggen dat men heel de shop moet gaan afkraken voor die paar uitzonderingen.
Citaat:
|
Ook was het mischien handig geweest te vermelden dat het product tijdelijk niet leverbaar is, wel zo netjes (heb er namelijk haast bij).
|
Ik weet niet precies hoe het gegaan is, maar als hun levering onverwacht vertraging had konden ze dat niet op voorhand weten en dus ook niet op voorhand aan de klant meedelen.
Citaat:
|
Telkens? ik mag hopen dat niet meer shops dit soort slechte service bieden.
|
Ja dit gebeurd bij elke shop wel eens. De perfectie die jij verwacht zul je nergens vinden, nergens.
Citaat:
Origineel gepost door PKboy ik heb ook slechte ervaring met bodylab .. mails worden heel vaak niet beantwoord ! |
De meeste shops hebben liever dat je belt. Je kan niet verwachten dat shops heel de dag door iemand mails laat behandelen. Dat is zeer tijdrovend en duur. Ik ken maar heel weinig shops die heel snel reageren via de mail.
Citaat:
Origineel gepost door Yzord Wat ik niet snap van shops is het volgende....
De dollar staat keilaag, en toch zakken de prijzen hier niet. Dat is een van de redenen waarom ik het niet meer koop hier in NL, maar gewoon in the US. Ok, je wacht wat langer, maar je krijgt het wel voor de prijs dat het op dat moment waard is. Incl. inklarings en BTW en ik ben nog tientjes goedkoper uit. |
Toch zijn de marges voor shops hier meestal flinterdun. Je zit hier nu eenmaal met importkosten, terwijl shops in de VS dichter bij de fabrikant zitten. Als je naar Europese/huismerken kijkt zijn die hier ook goedkoper.