MuscleMeat

Jullie ervaring met 1,3 Dimethylamylamine / DMAA

  • Topic starter vosy
  • Startdatum
  • Reacties 57
  • Weergaven 28K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

vosy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
117
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
115kg
Vetpercentage
16%
Ik zou graag eens weten wat jullie ervaring is met 1,3 Dimethylamylamine / DMAA en wat het zoal deed bij jullie . Alsook eventueel bijwerkingen zijn handig om te weten !

Wel geen zou dit of dat en heb horen vertellen ! alleen persoonlijke ervaringen aub !

greetz

Vosy
 
Zit in veel pre-workout supps. Veel mensen waaronder ikzelf kunnen er minder tegen. Flinke energie rush, met iedereen praten, droge bek, 0,0 eetlust en nadien een dikke crash. Althans dat was het effect bij mij. Heb o.a crack en jack3d gebruikt waar dit inzat. Neem tegenwoordig enkelt nog pre workouts met alleen caffeine.
 
bedankt alvast

zag dat in pilvorm verkrijgbaar was en wou weten of het het geld waard is !
Wat denk jij ?
 
Pfoe ben er heel erg gevoelig voor. Kreeg er harde hartkloppingen van tot 8uur na inname (ik nam het om 6u en pas rond 3uur snachts werd men hart rustiger) Heb er ook niet van geslapen. Kreeg er ook een enorme droge mond van en voelde me echt k*t na de training. Dat spul neem ik dus nooit meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die van primaforce,25 mg per cap.
Neem er zo 3 in gecombineerd met 1 cafeine cap voor mijn cardio.
Werkt super en uurtje of 4 na inname is het volledig uitgewerkt,bij mij althans.
 
in t begin ging ik als n trein. Tegenwoordig kan ik er minder goed tegen. ik heb tegelijk, as het uigewerkt is, een crash én ik kom niet tot rust. heel onaangenaam gevoel. verder fel opgefokt als het actief is.

ik gebruik het niet meer, ik kan niét relaxen tot lang nadat ik het gepakt heb.
 
Heb paar caps gekregen van een vriend.

Paar keer 4x 25mg genomen. Opzich iets opgefokt in de gym, en minder moe. Maar de crash achteraf icm met diabetes was gewoon slecht. Elke keer hypo.

Heb het ook gecombineerd met Pwp, Energize!. Los nog Noxi-pro, crack, no xplode genomen. Genoeg leuke trainingen erop!

Maar gebruik nu helemaal niks meer, en heb nog steeds prima trainingen! Even sterk, of sterker als dat ik wel wat op heb.

Voor mij werkt het niet, en geef liever me geld uit aan goeie supps zoals whey, creatine of aminozuren.
 
Super spul!
Energize! geeft me een vrolijk gevoel, en zin om te trainen. Crack reageer ik heel heftig op (1 proefzakje bleek 3 doseringen voor me te zijn), maar wel supertraining. NO-Xplode zelfde verhaal als Crack.
Black Cats geen reactie, echt 0,0.
Neem sporadisch een pre-wo supp, als ik er eentje neem dan iets van bovenstaande.
 
beetje uiteenlopende meningen !!
Ga het risico niet pakken ivm die crash en het slecht slapen want mijn slaap is al een klein probleempje ( moeilijk in slaap vallen ...) .
Ga het bij mijn cafeïne-pillen van xxl nutrition houden !
alvast bedankt voor de reactie's

greetz

vosy

en DwarvenWarrior bedankt voor de reactie's op xxl ivm de zma ! dacht al dat ik je ergens was tegengekomen !! haha
 
Laatst bewerkt:
1,3 Dimethylamylamine lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor de opname van je creatine en andere supps die je erbij inneemt. Als je doel is om het optimale uit je supps te halen lijkt het me beter om het bij caffeine te houden (als je perse iets oppeppends wil bij je supplementen).
 
beetje uiteenlopende meningen !!
Ga het risico niet pakken ivm die crash en het slecht slapen want mijn slaap is al een klein probleempje ( moeilijk in slaap vallen ...) .
Ga het bij mijn cafeïne-pillen van xxl nutrition houden !
alvast bedankt voor de reactie's

greetz

vosy

en DwarvenWarrior bedankt voor de reactie's op xxl ivm de zma ! dacht al dat ik je ergens was tegengekomen !! haha

Het schijnt juist andersom te zijn, dat DMAA geen crash geeft en Cafine wel. Al verschilt dat zo te zien per persoon.
 
ja ik denk dat het krijgen van een crash (en hoe zwaar die crash dan is ) ook wel iets te maken heeft met hoeveel massa dat iemand heeft . Neem nu ik bv weeg voor het moment 119 kg aan +-20 procent vet , maar iemand die bv maar 80 kg weegt gaat misschien een beter effect hebben van die pillen maar de crash zal des te groter denk ik . Ook al pakken wij beide dezelfde dosis.

ik heb alvast weinig tot geen last van crash , maar het er wel een groot effect van . ook mentaal zijn die pillen voor mij een stimu . ik ben geconcentreerden dan vroeger waardoor ik oef. "beter" maar vooral correcter kan uitvoeren .

Voor mij hebben cafeïne pillen dus een positief effect en geen negatieve !

greetz
 
1,3 Dimethylamylamine lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor de opname van je creatine en andere supps die je erbij inneemt. Als je doel is om het optimale uit je supps te halen lijkt het me beter om het bij caffeine te houden (als je perse iets oppeppends wil bij je supplementen).

Bron? Onderbouwing?
 
zou ik ook graag eens wat meer willen van lezen !
Waarom zou dat effect hebben op de opname van de andere sups ??
 
****ing awesome zeg ik :D!
 
The popular supplement ingredient, 1,3 Dimethylamylamine, has a huge variety of street names. Basically it is an extract or oil from the geranium plant. This particular compound is supposed to mimic the effects of adrenaline in small doses. At the moment it is legal in most places but because of some bad press and lack of comprehensive studies about DMAA is might be made illegal by the FDA in the future, because this natural supplement works.

That being said here are some uses of 1,3 Dimethylamylamine. It is most widely used by body builders because of its stimulating effects. It is said to induce the fight or flight instinct just like pure adrenaline, so people with anger problems should really consider that before taking it.

In conjunction with other herbs it has been known to induce euphoria and and overall sense of well being. For that reason some have tried to market it as a "safe" party drug. Again not a lot of research out there but the DMAA high is probably closer to what runners experience after a long run, without all the heavy breathing.

Taken in does of 45-50mgs it can produce the sweaty effect though. While all this may have a slightly negative spin, it is my opinion that 1,3 Dimethylamylamine is safe if used correctly. It is like any other stimulant and overdosing could damage your internal organs.

If you have a big test coming up and need some energy there is also an added benefit to taking DMAA's. This compound is also linked to greater brain function and heightened cognitive faculties. That means you can stay up later to study and actually study better than you would unaided. So if you are a college student and need to feel sharp before finals this may be a viable option.

Bron: http://ezinearticles.com/?What-is-1,3-Dimethylamylamine?&id=3324614
 
Bron? Onderbouwing?

Het is een amfetemine-achtige stof. Werkt als adrenaline. Stimuleert het centrale zenuwstelsel en maakt dus klaar voor actie. Daardoor verteer je minder goed. Sowieso doordat je darmperistaltiek verminderd.

Je gaat je er wel energieker door voelen en misschien harder trainen of zelfs beter presteren. Maar dat is weer een ander verhaal natuurlijk.

Ik ben wel eens benieuwd naar dat spul, lol. Echt optimaal voor de vertering lijkt het me iig niet ;)
 
Bij energizer kon ik bij de cardio blijven doorgaan, moest men lichaam echt dwingen om te stoppen of ik wist zeker dat ik volgende dag niet meer kon stappen :P

Er is overlaatst wel een wielrenner uit de bond gesmeten omdat hij crack gebruikte en niet wist dat die stof erin zat.

En kan er iemand mij uitleggen waarom er in meeste Pre sups caffeïne zitten maar dat zorgt er net voor dat je aders wat verkleinen en ook geen goede doorstroming hebben om terug die spieren terug op te ''vullen'' of heb ik dat fout ?

Oh ja en van dat bijna geen slaap hebben, Na een harde workout viel ik als een blok in slaap en soms wel terwijl ik neerzat en voor tv zat :p
verschilt van persoon tot persoon wrsh

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Het is een amfetemine-achtige stof. Werkt als adrenaline. Stimuleert het centrale zenuwstelsel en maakt dus klaar voor actie. Daardoor verteer je minder goed. Sowieso doordat je darmperistaltiek verminderd.

Je gaat je er wel energieker door voelen en misschien harder trainen of zelfs beter presteren. Maar dat is weer een ander verhaal natuurlijk.

Ik ben wel eens benieuwd naar dat spul, lol. Echt optimaal voor de vertering lijkt het me iig niet ;)
En ja had ik ook verminderde eetlust ..
Ideaal voor in de cut dus ?
 
Super spul!
Energize! geeft me een vrolijk gevoel, en zin om te trainen. Crack reageer ik heel heftig op (1 proefzakje bleek 3 doseringen voor me te zijn), maar wel supertraining. NO-Xplode zelfde verhaal als Crack.
Black Cats geen reactie, echt 0,0.
Neem sporadisch een pre-wo supp, als ik er eentje neem dan iets van bovenstaande.

+1

Neem 1 capsule Energize! en ga dan als een speer, ben vrolijk, totaal geen crash of zo.
Heb er laatst 2 geprobeerd, maar dat is echt te veel.
Hartkloppingen, zweten en trillen...niet echt een lekker gevoel.
Beetje teveel energie. Dus gewoon 1 en ik ga er super op!:D
 
Het is een amfetemine-achtige stof. Werkt als adrenaline. Stimuleert het centrale zenuwstelsel en maakt dus klaar voor actie. Daardoor verteer je minder goed. Sowieso doordat je darmperistaltiek verminderd.

Ik ben wel eens benieuwd naar dat spul, lol. Echt optimaal voor de vertering lijkt het me iig niet ;)

[Link niet meer beschikbaar]
Dat gebeurd dus verminderd?

Bij Energize! van XXL wordt geadviseerd om het bij een maaltijd in te nemen als je het wilt gebruiken als fatburner. Is dat dan nog wel Oke als die darmperistaltiek verminderd?
 
Back
Naar boven