| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | iforce Bold 200 Ik vroeg mij af of hier al een aantal mensen op het forum zijn die Bold 200 hebben gehad. Aangezien er nog geen topic over was heb ik er nu maar een gemaakt. Dit vooral, omdat ik dit misschien in de toekomst wil gebruiken en een vriend van me is er ook wel in geïnteresseerd. Als ik het goed heb moet dit een mild prohormoon zijn, met weinig side effects. Zo is deze ook nauwelijks schadelijk voor de lever. Verder kan ik er niet al te veel info over vinden en vroeg me af of hier mensen waren die me van meer gebruikers ervaringen en informatie kunnen voorzien. Verder ben ik me ervan bewust dat het ondanks dat het een mild prohormoon is dat het altijd nog slecht voor je is. Ook weet ik dat je met havoc of iets dergelijks meer massa pakt, maar als ik prohormonen ga gebruiken wil ik eerst een milde nemen om te kijken hoe mijn lichaam daar op reageert. Ook vroeg ik me af hoe lang je dit moet gebruiken (aangezien het pas na ong. 2 à 3 weken begint te werken). Zo vroeg ik me ook af welke dosering gebruikelijk is. Ik hoop normale reacties te krijgen waar ik wat mee kan. Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice | Als ik het niet verkeerd heb is dit toch gewoon 1,4 AD? Dat is toch al redelijk lang op de markt dacht ik zo... hier heb je wel een log ***Phase II Bulk: My *revised* 8-Week iForce Bold 200/IBE Epistane Project*** - Bodybuilding Community maar dat is ook met Epistane... |
| | |
| | #3 |
| Evil Ecto Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Ik heb het al genomen, super supplement. Wordt door de douane gewoon doorgelaten. In de zomer ga ik het opnieuw gebruiken. Niks van bijwerkingen van gemerkt. Enige nadeel dat ik ondervond was puisten op mijn rug, ik heb daar anders geen last van. iForce Bold : The complete guide - Bodybuilding.com Forums
__________________ Gratis supplementen |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 22 | Het heeft niks te maken met de oude 1AD of 4AD.
| | |
| | #5 |
Karma Power: 0 | Ripaf je had dus veel kracht/massa gains? Wat ik me ook afvroeg is of je hier nog vocht/vet mee pakt of dat je mss wel iets droger kan worden. Als ik het goed heb zijn de normale gains met Bold 200 zo'n 3 à 4 kilo? Dit lijkt me wel mooi om nog even te pakken in maart en daarna droog te gaan trainen. Die complete guide had ik ook gezien ja, maar vroeg me af of je dus zoals die in die guide staat gelijk moet beginnen met 600 mg per dag en of je dit 8 weken moet doen. Ripaf wat was jou dosering en hoe lang heb je dit gebruikt. Zijn er verder nog andere lui hier die Bold hebben gehad. Alvast bedankt. Laatst aangepast door luc02 : 18 December 2007 om 15:22. |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 9 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Welke test raden jullie trouwens aan voordat je met zoiets gaat beginnen? Bloedtest etc..? Niet dat het zo schadelijk is, maar better safe then sorry |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | wat was jouw winst ripaf? |
| | |
| | #8 | |
Karma Power: 22 | Citaat:
Vocht heb ik niet ondervonden, wel enige vetwinst omdat ik in de bulk zit.
__________________ Gratis supplementen | |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 0 | een goeie 4 kilo dat is niet niks |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 22 | Ja man, dat weet ik niet meer ze. Gewoon van elks 2 potjes besteld bij bb.com. En heb op het einde een potje 6-Oxo gebruikt zoals in die guide vermeld staat.
| | |
| | #11 |
Karma Power: 0 | Moet je die 6-oxo erbij nemen of was dat gewoon voor de zekerheid? Kan ik mss niet beter een nolvadex nemen ipv die 6-oxo? sorry trouwens als k zoveel vraag, maar k ben liever goed voorbereid |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 22 | Nee jong, die bold is niet onderdrukkend hoor. Zelfs geen terugval heb ik er van gevoeld.
| | |
| | #13 |
Karma Power: 0 | Zo het ziet er eindelijk naar uit na maanden gewacht te hebben dat ik toch Bold 200 ga bestellen. Ik ga hiermee proberen massa vast te houden in m'n cut en mogelijk nog wat massa te winnen. Ik was dan van plan zes weken lang 600 MG per dag te doen. zit alleen nog te twijfelen of ik hierbij testobolan bij doe en 6 oxo als PCT ga gebruiken of dat ik gewoon aan het eind een nolvadex pak. |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | ik denk dat nolvadex zelf een stuk slechter voor je is zelfs dan dat hele kuurtje bij elkaar
__________________ I think he said Planes...as in plural... Big Ass Lover |
| | |
| | #15 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
Daarnaast is bold 200 een mooi supplement om te beginnen. @ ripah: heb je iets via pm gestuurd (mss weet je het al) maar heb liever niet dat iedereen dit leest grtz bart | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bold |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |