MuscleMeat

Iemand ervaring met whey perfection?

Bezoekers in dit topic

rickvd92

Novice
Lid geworden
6 jul 2011
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
67kg
Vetpercentage
14%
De titel zegt het al,

Heeft iemand ervaring met whey perfection van body en fitshop?

ik heb namelijk een pot besteld en vraag me af hoe anderen het hebben ervaren:rolleyes:
 
Dank je!:)


Een van de meest gereviewde producten op dbb:)
Whey Perfection reviews


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!


 
heb ooit een paar samples toegestuurd gekregen en kreeg bij elke shake spontaan een orgasme (srs)
 
Beste prijs/kwaliteit/smaak verhouding vind ik
 
Ik kan maar niet van Cream & Cookies afblijven :(
 
ik zelf heb sunny peach en die is ook erg lekker,

ik ben van plan om het s'morgens te nemen en iedere keer voor het trainen.
als ik bijvoorbeeld een dag niet train, neem ik dan ook gewoon de shakes of dan niet?
 

Gelukkig werkt de nVWA ook op die manier. Ze laten 5 inspecteurs een blikje tonijn eten en als de meerderheid vindt dat het niet smaakt naar zware metalen wordt het product goedgekeurd. No offence, maar als je nou echt denkt dat je de kwaliteit kunt meten d.m.v. je eigen subjectieve waarnemeningen wordt het eens tijd dat je jezelf een stuk minder serieus gaat nemen.

Er is trouwens al eens iemand geweest die lab onderzoek heeft laten uitvoeren op WP. De kwaliteit was inderdaad goed heb ik gehoord ;)
 
Gelukkig werkt de nVWA ook op die manier. Ze laten 5 inspecteurs een blikje tonijn eten en als de meerderheid vindt dat het niet smaakt naar zware metalen wordt het product goedgekeurd. No offence, maar als je nou echt denkt dat je de kwaliteit kunt meten d.m.v. je eigen subjectieve waarnemeningen wordt het eens tijd dat je jezelf een stuk minder serieus gaat nemen.

Er is trouwens al eens iemand geweest die lab onderzoek heeft laten uitvoeren op WP. De kwaliteit was inderdaad goed heb ik gehoord ;)

De vraag van TS luidt: ''wie heeft er ervaring met WP'', waarop bricks antwoord dankzij zijn ervaring ''beste .... vind ik''
Niet nodig om dan een hele nVWA verhaal etc erbij te trekken lijkt me
 
De vraag van TS luidt: ''wie heeft er ervaring met WP'', waarop bricks antwoord dankzij zijn ervaring ''beste .... vind ik''
Niet nodig om dan een hele nVWA verhaal etc erbij te trekken lijkt me

Je claimt dat de kwaliteit 'de beste is'. Zonder labtesten kun jij helemaal niks claimen over de kwaliteit.

Het nWVA verhaal is alleen om je in te laten zien dat je subjectieve conclusie als een tang op een varken slaat.

EDIT: Ik zie nu dat bricks dat claimt. Beschouw de reactie dan ook als op bricks gericht :)
 
Laatst bewerkt:
gelukkig werkt de nvwa ook op die manier. Ze laten 5 inspecteurs een blikje tonijn eten en als de meerderheid vindt dat het niet smaakt naar zware metalen wordt het product goedgekeurd. No offence, maar als je nou echt denkt dat je de kwaliteit kunt meten d.m.v. Je eigen subjectieve waarnemeningen wordt het eens tijd dat je jezelf een stuk minder serieus gaat nemen.

Er is trouwens al eens iemand geweest die lab onderzoek heeft laten uitvoeren op wp. De kwaliteit was inderdaad goed heb ik gehoord ;)

je claimt dat de kwaliteit 'de beste is'. Zonder labtesten kun jij helemaal niks claimen over de kwaliteit.

Het nwva verhaal is alleen om je in te laten zien dat je subjectieve conclusie als een tang op een varken slaat.

Edit: Ik zie nu dat bricks dat claimt. Beschouw de reactie dan ook als op bricks gericht :)

+ 100.000
 
Whey Perfection van Body en Fitshop is crap.
Kijk maar bij de reviews erover op het forum.
Bijna 99% van alle leden die Whey Perfection van Body en Fitshop wel eens geprobeerd hebben vonden het crap..

Dus..
 
Whey Perfection van Body en Fitshop is crap.
Kijk maar bij de reviews erover op het forum.
Bijna 99% van alle leden die Whey Perfection van Body en Fitshop wel eens geprobeerd hebben vonden het crap..

Dus..

Probeer je nou grappig te doen?
 
Prima whey shakes, service ook altijd goed, dus dat zit wel goed.
 
Prima whey, voor mij geen ander meer :)
 
Back
Naar boven