| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Kuffarstan Geslacht: M
Stats: Karma: | Iemand bekend met deze whey?
__________________ El Comandante is niet meer actief op DBB. |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2002 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Iemand bekend met deze whey?
Ik gebruik hem al maaanden... voor die prijs vind je geen betere whey in NL na mijn idee, ik hoef geen andere meer 5 gram bcaa per schepje, extra glutamine en mixt heel makkelijk zonder te klonteren. Neem altijd vanille smaak die ik ERG lekker vind. Heb ook proefzakjes gekregen van alle andere smaken, aarbei is ook wel lekker de rest van de smaken vond ik minder... |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht:
Ziet er goed uit en aspartaam vrij.
|
| | |
| | #4 |
Hmmm....bestellen!!!!!!!!
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Iemand bekend met deze whey?
ik ben nietbekende met deze, maar heb net een soort gelijk bestelt voor een beetje minder geld....nu weet ik niet of dit net zo goed werkt maar qua werking moet het het zelfde zijn..misschien het proberen ook waard? http://www.body-health.nl/pd-639908364.htm?defaultVariants=search0_EQ_Aardbei-Banaan_AND_{EOL}&categoryId=111
|
| | |
| | #6 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
smaakt goed, mixt goed, prijs goed, geen bezorgkosten, 2 gratis bladen erbij, wat proefzakjes voor de andere smaken, en hele vlotte levering (verbaasde me dat het zo lang duurde dat het geld afgeschreven werd). Alleen die van XXLnutrition is goedkoper met zijn 5 kilo voor 81 Euro. (plus 4 euro bezorgkosten) (en die zijn nog sponsor van DBB ook)
|
| | |
| | #7 | |
Citaat:
Beste Jeffrey, Het product wat jij vermeld met de link is een weightgainer. Het bevat aanzienlijke suikers en heeft verder een carbs/protein-verhouding van 34/11. Da's dus geen wheyprotein zoals ik vermeldde.
__________________ El Comandante is niet meer actief op DBB. | |
| | |
| | #8 |
Heb trouwens vanochtend de whey ontvangen; prima in orde, mooi blad erbij, goed van smaak, makkelijker oplosbaar dan elke andere whey die ik heb gehad, kortom ik ben tevreden!
| | |
| | #9 |
| Colossal Veteran | Re: Iemand bekend met deze whey?
ja ik gebruik hem ook al aardig lang goeie whey alleen de aardbei is niet zo lekker.
__________________ "5/3/1 is all about simplicity. Get rid of all excess in life. The more you own, the more that owns you. Strip yourself of all things, of all the fat, and leave nothing but brain, muscles and cock. That is life." JW |
| | |
| | #10 |
Ik heb deze ook al een tijd, smaakt lekker, snel bezorgd! |
| | |
| | #11 |
Ik heb op advies van een andere member vanille gekocht, ben zelf een vanille-liefhebber
| | |
| | #12 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Achter dat stelletje klote smurfen... Geslacht: M
Kijk ook eens naar de Sportslab whey van nutriplaza.nl Kost 95euro voor 5kg. Ikzelf heb hem nu en hij mixt erg easy....smaakt prima.etc. http://www.nutriplaza.nl/index.php?s...=show&idee=253
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Doel : 95KG voor 1 januari 2009 (ga ik niet meer halen dus) Status: 90KG....net griep gehad Squat : 1*165KG Bank : 1*105KG Deadlift : 1*210KG Coc-gripper nr.1 : 7 keer |
| | |
| | #13 |
Azrael, ik mis daar een overzicht van de samenstelling!
| | |
| | #14 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Achter dat stelletje klote smurfen... Geslacht: M
Citaat:
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Doel : 95KG voor 1 januari 2009 (ga ik niet meer halen dus) Status: 90KG....net griep gehad Squat : 1*165KG Bank : 1*105KG Deadlift : 1*210KG Coc-gripper nr.1 : 7 keer | |
| | |
| | #15 |
Beste Jeffrey, Het product wat jij vermeld met de link is een weightgainer. Het bevat aanzienlijke suikers en heeft verder een carbs/protein-verhouding van 34/11. Da's dus geen wheyprotein zoals ik vermeldde. vandaar dus dat ik steeds zwaarder en zwaarder word |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Maakt een lekkere shake, beetje waterig en de aardbei die ik had was niet zo van smaak. De prijs is verder wel ok.
__________________ "REGULA AD DIRECIONEM INGENII" |
| | |
| | #17 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2003 Locatie: Rohan Leeftijd: 29 Geslacht: M
Citaat:
Zou je even kunnen oplezen hoeveel vitamine A er precies inzit? Overbodige toevoeging. Ik heb m'n eigen vitamineprogramma en zeker extra A kan ik eigenlijk niet gebruiken. En jij trouwens ook niet, met je leverwaarden. (Alhoewel B3 en B6 voor de lever volgens mij belastender zijn.) | |
| | |
| | #18 |
Ik zal nooit meer dan een x-bedrag aan proteine uitgeven. Ik geloof die waanzin van 'nachtshakes' 'ultra-peptide-shakes' etc niet. Allemaal typisch Amerikaanse advertentie-shit die ons ook schijnt te moeten toekomen. Wie betaald er nou voor een tonnetje van 750gr €65?? Ben je met een dag of 5 doorheen! Bijna even duur leven als een junk lol Thorwulf, je vraagt me wat hoor, moet ik wél opstaan van m'n laptop vandaan! Maar goed: Vitamine A: minder dan 2% op een scoop.
| | |
| | #19 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2002 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
Maar idd al die "speciale" proteïne is gewoon geldverspillen, gewoon een goede basis whey en al de rest heb je gewoon niet nodig. A waste of money
__________________ Speedy G -> short for Speedygonzales. Not to be mistaken! Faster then a speeding bullet on anything with wheels! Yesterday I went to the beach en saw Kiki, she was like euuuuhhhh, I was like yeah ... WHATEVER! | |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2003 Locatie: Rohan Leeftijd: 29 Geslacht: M
Je hebt ook Whey-varianten speciaal voor het immuunsysteem. Met een hoge concentratie nog onbeschadigde immunoglobulines (of hoe heten die dingen) uit de verse melk. Da's gezond spul. En duur. Verder vind ik het grote voordeel van whey dat het weer een andere eiwitbron is. Veel vis, weinig vlees en eieren, eventueel een beetje soya, en vooral veel te veel caseine. Dat is mijn dieet. En dan is whey een welkome afwisseling en hoeft ie inderdaad niet van buitengewone kwaliteit te zijn. @DBC, Dankje voor het opstaan! Het is maar weinig A, misschien niet eens een toevoeging. Dat is goed nieuws. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |