| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2006 Locatie: België Leeftijd: 37 Geslacht: M
Stats: Karma: |
Ik heb vandaag BCAA 4000 van First-Class Nutrition gekocht. Per 2 caps: Leucine 1000mg L-valine 500mg Isoleusine 500mg Vit. B6 2mg Op het potje staat 2 caps voor en 2 na de training. Nu vraag ik mij af hoe ze dit bepalen. Iemand die 65kg weegt en totaal niet gespierd is of iemand die 100kg weegt en zwaar gespierd is heeft toch niet dezelfde hoeveelheid BCAA's nodig. Hoe weet je nu hoeveel mg je nodig hebt per dag?
__________________ Wie niet slim is moet sterk zijn. Wie niet sterk is moet gaan Jazz-balletten. |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: ZWOLLE Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoeveel BCAA's per dag ?
8 stuks
|
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Hoeveel BCAA's per dag ?
ik zou voor 5 pillen voor en 5 pillen na de training
|
| | |
| | #4 | |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Citaat:
je zegt wel dat het potje dat niet kan zien zonder jouw stat te weten maar waarom zouden wij dat wel kunnen weten dan zonder je stats? als niks zou weten van je zou ik zeggen dat 2 voor en 2 na de training voldoende is. hiermee ga ik vanuit dat de voeding verder in orde is.
__________________ SQ 130 BE 90 DL 170 This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE! | |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: ZWOLLE Leeftijd: 25 Geslacht: M
grapjas 2. van bcaa's moet je net zo veel knallen wil het nut hebben
|
| | |
| | #6 |
| Huge Freak | Re: Hoeveel BCAA's per dag ?
ik neem mijn bcaa's bij het trainen 3voor 3 na samem met een whey shake en dextro natuurlijk
__________________ geen stats / actief sinds 01-03-2010 |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Ik heb nu ook Bcaa's gekocht maar de dagen dat je niet gaat trainen moet je die dan ook innemen? Of is dit alleen de bedoeling tijdens de trainingsdag!
__________________ NO PAIN NO GAIN!!! |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 40 Geslacht: M
BCAA s (branched chain amino acids ) zijn de enige aminozuren die binnen het half uur worden opgenomen, het zijn ook de enige die je spier voorzien van energie ( ja je hoort het juist, een amino eiwit die energie geeft) in tegenstelling dat je normaal geen eiwitten mag nemen voor de training omdat ze slecht opnemen en slecht verteren door de maag (ik kan het weten met mijn maag) mag en zou je bcaa s moeten nemen voor de training. ik raad ook aan om ze na de training ook nog te nemen ter aanvulling. BCAA s zitten ook in kleinere hoeveelheid in je shake, maar ga nu niet denken dat je shake moet drinken voor de training want dan merk je direct dat dit niet goed komt. tijdens de dag gewoon uw proteinen, ook op niet trainings dagen, BCAA s enkel voor en na de training. dosering : voor iemand tot 65kg 2 x 1000mg voor de training en 2 x 1000mg erna. tot 85kg 3x " " " 3 x " " " boven 85kg 4x " " " 4x " " " Lees goed op je potje dat je zeker 1000mg caps hebt : vb. Leucine 1000mg L-valine 500mg Isoleusine 500mg Vit. B6 2mg |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
stuk of 8 gr voor het trainen
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aminozuren, bcaa |
| Topic opties | |
| |