| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
| Bekijk resultaten enquête: Hoe betaal jij online het liefst bij aankoop van je supplementen? | |||
| Overschrijving | | 43 | 19,11% |
| Eenmalige machtiging | | 28 | 12,44% |
| Paypal (of soortgelijk iets) | | 22 | 9,78% |
| Creditcard | | 35 | 15,56% |
| Rembours | | 15 | 6,67% |
| IDeal | | 77 | 34,22% |
| Ik koop nooit supplementen online | | 5 | 2,22% |
| Stemmers: 225. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Ripped Bodybuilder | Geen twijfel daarover . Ik heb het gewoon niet zo begrepen op online geldtransacties. Ik doe bijvoorbeeld ook niet aan internetbankieren .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #22 |
| ★ Ubermensch ★ Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | IDeal.
__________________ Log: Start wide, expand further, and never look back! |
| | |
| | #23 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: pangea Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 19 | Eenmalige machtiging voor NL, Paypal voor bb.com
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ |
| | |
| | #24 |
| DutchPhotoshopper | iDeal !!! |
| | |
| | #25 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2004 Locatie: Mechelen Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 60 | Creditcard
__________________ Nu: 1m83, 83,5 kg No More Mr Nice Guy God hates us all! Log: bigger, stronger, better |
| | |
| | #26 |
| Evil Ecto Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Paypal
__________________ Gratis supplementen |
| | |
| | #27 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Creditcard, Paypal of Ideal... dan heb je direct betaald en is de levering tenminste de volgende dag.
__________________ Spiergeheugen rules!!! |
| | |
| | #28 |
| Boomknuffelaar Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 37 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Paypal, scheelt me weer gegevens invoeren.
__________________ doel Mijn Youtube kanaal Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #29 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 1 | IDeal! |
| | |
| | #30 |
| Cool Novice | paypal als ik bestel in het buitenland |
| | |
| | #31 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 2 | iDeal of Creditcard lkkr makkelijk en snel |
| | |
| | #32 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 38 | Onbekende sites haal ik liever af/rembours. De sponsors hier op 't forum of andere grote, bekende bedrijven ideal. |
| | |
| | #33 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Niet betalen! |
| | |
| | #34 |
| Super Administrator | Ik kan daar goed inkomen, vroeger was het zeker niet waterdicht, maar tegenwoordig is de veiligheid zo enorm hoog (zowel vanuit de banken als vanuit de shops) dat de kans dat er wat misgaat zo goed als onbestaande is. Je moet alleen zelf goed opletten dat je in e-mails geen rare links gaat aanklikken waarin men je creditcard gegevens laat intikken. Goed op de URL letten waar je gegevens opgeeft.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #35 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
Een bestand met .jpg extensie kan zomaar eigenlijk een .exe extensie hebben en een keylogger zijn die automatisch iedere toets die je indrukt doorstuurd naar diegene die hem naar je stuurde keylogger - MegaDownload.net | |
| | |
| | #36 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 33 | IDeal
__________________ de enige die mij gelukkig maakt....ben ik zelf animallegs and llounge => de reetridders van DBB |
| | |
| | #37 |
| Advanced Bodybuilder | overschrijving weet niet wat ideal en paypal is
__________________ Big Ass Lover Club Its never to late to become, wathever you might have been! |
| | |
| | #38 |
| DutchPhotoshopper | |
| | |
| | #39 |
| ★ All Natural Baby ★ | In nederland een machtiging.. in het buitenland creditcard
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #40 |
| Nutteloos.. | Buitenland een creditcard, Nederland gewoon iDeal.
__________________ You are not here to win friends. You are not here to look pretty. You are not here to stare at some chick's ass. You know why you're here... And if you don't then get the fuck out! |
| | |