| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Groot probleem ivm IGF-2 / Neovar
Ik neem nu al 2 dagen IGF-2 / Neovar maar heb enorme last van nekpijn en hoofdpijn. Ik kon de pijn niet meer uithouden en ben naar spoed geweest. Ze hebben foto's genomen en ze zagen niks ongewoon. Dus ik denk dat het wel van die igf2 komt. Morgen nog 1 dag rust en daarna terug trainen hopelijk is de pijn weg... Maar kan dat eigenlijk door een supplement dat ik hoofdpijn en nekpijn krijg In begin dacht ik van veel water drinken maar dat dee niks uit. Grtz metrijs |
| | |
| | #2 |
| Official Sponsor | Re: Groot probleem ivm IGF-2 / Neovar
mm vreemd... mss eens nutriminds mailen?
__________________ Elke woensdag start onze nieuwe weekaanbieding, dus bezoek regelmatig even de site! René |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Groot probleem ivm IGF-2 / Neovar
ik heb die stack gehad.. geen last mee. alleen maar goeie resultaten sterkte iig
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Groot probleem ivm IGF-2 / Neovar
heeft er natuurlijk niets me te maken. is ook maar een supplementje. maar je kan natuurlijk beter je geld in eiwitten en aminozuren steken dan in die rommel.
__________________ dirk |
| | |
| | #5 |
| Novice Aangemeld: jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 60 Geslacht: M
zijn er ook bbers die van jrh van biosciences gropep igfl1r3 hebben gehoord is dat ok
|
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Groot probleem ivm IGF-2 / Neovar
wat is dit voor een soort middel precies? Zag het voor 80 euro op http://www.nanovitaal.com/index.php?...ebr=18&cat=546 Laatst aangepast door turo : za 31 jan 2009 om 17:41 |
| | |
| | #7 | |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2007 Locatie: België Geslacht: M
Citaat:
Kan dus wel zijn dat het door IGF-2 is, Dat het de neovar zou zijn lijkt mij vreemd. | |
| | |
| | #8 | |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2007 Locatie: België Geslacht: M
Stats: Karma: | Citaat:
| |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: breda Leeftijd: 26 Geslacht: M
misschien neem je niet genoeg koolhydraten/kalium ik had eens hoofdpijn omdat het zo warm is en veel ben gaan zweten. toen ik ging douchen was de hoofdpijn opeens over. neem je verder nix anders dan alleen neovar en igf-2? medichijnen of zo want een combinatie zou schadelijk zijn... 28 mei oud oooooh |
| | |
| | #10 |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Als het product echt goed L-dopa verhogend werkt kan dat de hoofdpijn verklaren
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2006 Locatie: rotterdam Geslacht: M
Ik zou nog liever een kuurtje nemen dan die prohormoon e.d., ik vertrouw die zooi niet. Heb die RPM-DRIVE stack proefmonsters genomen, ik had na paar dagen een keelinfectie en ontstoken amandelen die bijna 10 dagen aanhield. |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Het lijkt me niet dat je door die proefmonsters een keelinfectie en ontstoken amandelen opgelopen hebt. Als je ziek wordt tijdens het gebruiken van supplementen betekent dit niet dat dit automatisch door het gebruik van de supplementen komt.
|
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
heb probeer potje gehad van igf-2 werkte bij mij heel goed!! geen rare bijwerkingen
__________________ Ronnie Coleman: "Ain't nothing to it but to do it" |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2006 Locatie: rotterdam Geslacht: M
Nee maar ik vond het wel heel toevallig, vooral na wat ik zo nu en dan voor rare klachten lees over dergelijke supps. Ik kan niet bewijzen dat aan de supps ligt of mede daardoor, maar als je na 2 dagen gebruik ineens die klachten krijg met koorts dan ga je toch denken dat het door de supps komt.
|
| | |
| | #15 |
| Novice | Re: Groot probleem ivm IGF-2 / Neovar
weird, ook is die stack gebruikt en heel tevrede |
| | |
| | #16 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Citaat:
http://www.nutrition4you.nl/Webwinke...wth-Stack.html Ik heb nooit last gehad van iets, had alleen last van kracht toename en libido verhoging. | |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: breda Leeftijd: 26 Geslacht: M
die neovar is eigenlijk geschikt voor gezonde mensen en niet voor herstel. van neovar heb je veel meer koolhydraten en vetten nodig. ik heb bijna 2 weken aan gezeten en kreeg allemaal symptomen botontkaling enzo. omdat ik nog flink aan de herstel moet. ben vandaag gestopt met neovar omdat het me teveel werd. ik heb teveel agressie uitgehaalt was totaal niet mezelf echt dom. nu ik terugkijk schaam ik me een beetje wat ik allemaal heb gedaan. ik heb nutriminds gemaild en kreeg dit te horen. Je kunt inderdaad zonder problemen met Neovar stoppen. Hoewel niet bewezen is, heb ik het vaker gehoor dat mensen van creatine mentaal wat onrustig kunnen worden. Creatine is wel wetenschappelijk gelinkt aan betere mentale prestaties - misschien dat beide ergens gelinkt zijn. neovar vind ik wel een tof product ik kreeg er meer kracht van maar werd erg onrustig ik heb eczeem of acne en daardoor veel vetten nodig. |
| | |
| | #18 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
lol heb dit gepost maanden terug... heb het doorverkocht en iets beters meegekocht |
| | |