Fitness Seller

Breaking News GRATIS 500 gram RAW IRON Creatine of handschoenen bij bestelling!

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Alleen deze week bij SPORTFOOD.NL:

GRATIS 500 gram RAW IRON Creatine (t.w.v. €14,95) of trainings handschoenen (t.w.v. €9,90) bij iedere bestelling boven de €25!

Plaats een order van minimaal €25 bij www.sportfood.nl. Tijdens het bestellen krijg je een vakje opmerkingen. Noteer daarin ''Creatine'' of ''handschoenen + maat!''
Niet vergeten s.v.p. want gratis producten kunnen helaas niet nagestuurd worden!

De actie is geldig t/m komende vrijdag 29-07-2011.

Graag gedaan!:D
 
Kan EAA-Essential Amino Acid formule niet even 25 euro worden dan, is nu 24,90 :roflol:
 
Krijg hem niet toegevoegd aan mijn winkelmantje, heb die van 1,45 maar gedaan dus. goed idee :D

Thanks voor bestelling kerel! Het wordt vandaag nog verzonden, inclusief de gratis Creatine!:thumb:
 
Mannen vergeet s.v.p. niet te vermelden of je de Creatine of handschoenen wilt, scheelt een hoop nabellen!:p
 
Iemand ervaring met deze crea, is het een beetje de moeite waard?
 
Iemand ervaring met deze crea, is het een beetje de moeite waard?

Deze Raw Iron Creatine is zeker de moeite waard! Het wordt al 6 jaar goed verkocht, krijgt goede reviews en is een prima Creatine Monohydraat en...is tot vrijdag dus GRATIS!:p
 
Laatst bewerkt:
ja als ze nou 2kg whey voor rond de 30 verkochten zoals, bodylab en b&f had ik hetongetwijfeld gedaan maar is alleen dure/vage merken whey. en ja ON whey is te duur!

ja tenzij de beste heer bovemij een aanbieding wil doen :D, dan cancel ik mijn b&f bestelling wel ff :P
 
Laatst bewerkt:
Je zal maar net zondag besteld hebben-_-.
 
Gister een bestelling geplaatst van 89,95, maar dit niet gelezen... Dat is dan weer jammer haha.
 
Leuke actie; heb maar weer eens wat besteld :D
 
ja als ze nou 2kg whey voor rond de 30 verkochten zoals, bodylab en b&f had ik hetongetwijfeld gedaan maar is alleen dure/vage merken whey. en ja ON whey is te duur!

ja tenzij de beste heer bovemij een aanbieding wil doen :D, dan cancel ik mijn b&f bestelling wel ff :P

+1

ik wil ff wat BCAA's en eiwitten, maar kan niet echt wat voordeligs met goede kwaliteit vinden..
 
+1

ik wil ff wat BCAA's en eiwitten, maar kan niet echt wat voordeligs met goede kwaliteit vinden..

De producten die wij verkopen zijn van een prima kwaliteit hoor, maak je daar geen zorgen over!;) Omdat een product misschien een minder bekende naam heeft wil verder niks zeggen. Een goede aanbieding voor je zou zijn 5kg Whey voor €69,95 en 500ml vloeibare BCAA's. Tel daarbij je gratis pot Creatine of trainingshandschoenen bij en je hebt denk ik een goede deal!:)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 23:19 ----------

ja als ze nou 2kg whey voor rond de 30 verkochten zoals, bodylab en b&f had ik hetongetwijfeld gedaan maar is alleen dure/vage merken whey. en ja ON whey is te duur!

ja tenzij de beste heer bovemij een aanbieding wil doen :D, dan cancel ik mijn b&f bestelling wel ff :P

ON whey is bij alle goedkopere shops in Nederland €49,90. Bij ons ook!;)
RAW IRON is trouwens alles behalve een vaag merk! Daarnaast hebben we Whey van Stacker, BSN, Best Body, Optimum Nutrition etc. Persoonlijk vinden we het zinloos om een oneindige lijst met merken Whey te voeren aangezien in de meeste potten hetzelfde product met dezelfde samenstelling zit en meestal ook nog eens uit dezelfde fabriek komt.;)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 23:26 ----------

Leuke actie; heb maar weer eens wat besteld :D

Thanks kerel!:)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 23:26 ----------

Gister een bestelling geplaatst van 89,95, maar dit niet gelezen... Dat is dan weer jammer haha.

Geef bij een volgende bestelling dit even aan. Maken we het in orde voor je. We doen niet moeilijk!:p
 
Laatst bewerkt:
ja als ze nou 2kg whey voor rond de 30 verkochten zoals, bodylab en b&f had ik hetongetwijfeld gedaan maar is alleen dure/vage merken whey. en ja ON whey is te duur!

ja tenzij de beste heer bovemij een aanbieding wil doen :D, dan cancel ik mijn b&f bestelling wel ff :P

Misschien ook nog een mooie aanbieding voor je: 4kg Whey ISOLAAT voor €64,95!:p
 
Ja mooie actie, jmmr dat ik al supplementjes heb :P
 
Back
Naar boven