Fitness Seller

Goede pre-workout?

Bezoekers in dit topic

Eulenbal

Cool Novice
Lid sinds
19 jun 2012
Berichten
86
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
13%
Hallo mede-bodybuilders!
Ik had even een vraagje, zoals de titel al zegt: Ik ben op zoek naar een goede pre-workout. Nog nooit eerder een pre-workout gebruikt, maar ben benieuwd of het echt lekker werkt zoals mensen in m'n sportschool zeggen.
Wat zijn jullie ervaringen met pre-workouts en welke zouden jullie aanraden?

Alvast bedankt!
 
Pre-workouts zijn persoonsgebonden, ik ga in 3 dagen 'assault' van musclepharm gebruiken. Maar er zijn er andere die dan weer hun voorkeur geven aan swollen( is gewoon een voorbeeld). Wat ik dus wil zeggen en benadrukken is dat het persoonsgebonden is vaak.
 
Ach in de meeste zitten dezelfde hoofd ingrediënten. En daar gaat het om, alle andere kleine ingrediënten zorgen in mijn ogen niet voor het verschil

Zelf vind ik Assault van MusclePharm een goede.
 
Pre-workouts zijn persoonsgebonden, ik ga in 3 dagen 'assault' van musclepharm gebruiken. Maar er zijn er andere die dan weer hun voorkeur geven aan swollen( is gewoon een voorbeeld). Wat ik dus wil zeggen en benadrukken is dat het persoonsgebonden is vaak.

Ach in de meeste zitten dezelfde hoofd ingrediënten. En daar gaat het om, alle andere kleine ingrediënten zorgen in mijn ogen niet voor het verschil

Zelf vind ik Assault van MusclePharm een goede.

Oke bedankt! Dus alle prijsverschillen slaan in principe nergens op? Ik kan dus net zo goed de goedkopere varianten van bodyenfit nemen in plaats van de duurdere?
 
Kijk naar de ingrediënten en hoeveelheden en je weet het
 
Hallo mede-bodybuilders!
Ik had even een vraagje, zoals de titel al zegt: Ik ben op zoek naar een goede pre-workout. Nog nooit eerder een pre-workout gebruikt, maar ben benieuwd of het echt lekker werkt zoals mensen in m'n sportschool zeggen.
Wat zijn jullie ervaringen met pre-workouts en welke zouden jullie aanraden?

Alvast bedankt!

Zelf maken.
Koop creatine, beta-alanine, caffeine (en evt agmatine/citrulline/arginine voor de pomp).
Doe ongeveer 5gr creatine, 200-600mg caffeine en 3.5-7gr beta-alanine en dan heb je een prima pre-wo
 
Zorg voor een goede motivatie en je hebt geen PW nodig.



Anders vraag je aan de jongens in de sportschool of ze een schepje kunnen missen zodat je het kan testen.
Iedereen reageert anders op een PW. De ene werkt wel voor je, en de ander niet.
 
Zorg voor een goede motivatie en je hebt geen PW nodig.



Anders vraag je aan de jongens in de sportschool of ze een schepje kunnen missen zodat je het kan testen.
Iedereen reageert anders op een PW. De ene werkt wel voor je, en de ander niet.

Na een lange dag werk o.i.d. kan caffeine (en andere dingen) toch erg fijn zijn
 
Na een lange dag werk o.i.d. kan caffeine (en andere dingen) toch erg fijn zijn

Als je na een lange dag werk kapot ben kan je beter eerst een uurtje een powernap doen voordat je naar de gym gaat imo.

Maar dat is mijn mening, want ze hebben bij mij nog nooit iets toegevoegd.
 
Met m'n motivatie is echt niks mis! Ik ben erg gebrand op het naar beneden brengen van mijn vetpercentage en dit gaat me zeker lukken! Toch denk ik dat het erg fijn is als een PW je net even dat laatste beetje energie geeft om er nog 1 of 2 reps uit te pompen.
Kwam net deze tegen, wat denken jullie hiervan?
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Pre-Workout-Pro-1000-gram-2017
 
Met m'n motivatie is echt niks mis! Ik ben erg gebrand op het naar beneden brengen van mijn vetpercentage en dit gaat me zeker lukken! Toch denk ik dat het erg fijn is als een PW je net even dat laatste beetje energie geeft om er nog 1 of 2 reps uit te pompen.
Kwam net deze tegen, wat denken jullie hiervan?
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Pre-Workout-Pro-1000-gram-2017

Waarom wil je zo graag een pot kopen? Koop onderstaande los, scheelt je veel geld en kan je de pwo zo effectief maken als je zelf wilt (vaak kan je met pre-wo niet teveel nemen ivm de [hoge] dosis caffeine per scoop)

Zelf maken.
Koop creatine, beta-alanine, caffeine (en evt agmatine/citrulline/arginine voor de pomp).
Doe ongeveer 5gr creatine, 200-600mg caffeine en 3.5-7gr beta-alanine en dan heb je een prima pre-wo
 
Ik haal mijn pwo's hier in een supp winkel in de buurt, komen van australie of 'murica. Zit ook nog steeds de 1.3DMAA in. Napalm, Jack3D, Craze, allemaal goede pwo's IMO.
 
Zelf maken.
Koop creatine, beta-alanine, caffeine (en evt agmatine/citrulline/arginine voor de pomp).
Doe ongeveer 5gr creatine, 200-600mg caffeine en 3.5-7gr beta-alanine en dan heb je een prima pre-wo

Bedankt voor je hulp! Bovenstaande spullen besteld! Hoeveel agmatine/citrulline/arginine moet ik erbij in doen?
 
Bedankt voor je hulp! Bovenstaande spullen besteld! Hoeveel agmatine/citrulline/arginine moet ik erbij in doen?

Ik heb zelf agmatine caps. 4 is meestal wel voldoende maar is uitproberen. Citrulline dosis ligt rond de 6gr dacht ik
 
Zelf maken.
Koop creatine, beta-alanine, caffeine (en evt agmatine/citrulline/arginine voor de pomp).
Doe ongeveer 5gr creatine, 200-600mg caffeine en 3.5-7gr beta-alanine en dan heb je een prima pre-wo

Precies wat ik ook altijd doe en dat "tintelende" gevoel wat je krijgt van de meeste PW's komt inderdaad door de beta-aline die er in verwerkt zit.
Ik pleur meestal halve schep assault 5 gram creatine en 5 gram beta-aline bij elkaar voor mijn PW.
Waarom ik ook assault er bij doe is omdat ik die kocht en alleen assault als PW vond ik niet goed genoeg.
Maar ook de prijs enzo creatine en beta-aline is spot goedkoop.
 
Precies wat ik ook altijd doe en dat "tintelende" gevoel wat je krijgt van de meeste PW's komt inderdaad door de beta-aline die er in verwerkt zit.
Ik pleur meestal halve schep assault 5 gram creatine en 5 gram beta-aline bij elkaar voor mijn PW.
Waarom ik ook assault er bij doe is omdat ik die kocht en alleen assault als PW vond ik niet goed genoeg.
Maar ook de prijs enzo creatine en beta-aline is spot goedkoop.

Caffeine ook. Totaal kan je voor minder dan 30 euro klaar zijn waar je makkelijk rond de 3 maanden mee kan doen
 
Craze.. Schijn je heel breed van te worden :D
 
Assault is chill. Maar zelf maken kan ook
 
Back
Naar boven