AndroidHealthClinic

(met foto's!) * Niet dezelfde kleur visolie in de Marinol caps. van Body & Fit shop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

acht

Cool Novice
Lid geworden
24 sep 2014
Berichten
34
Waardering
2
Marinol vind ik een goed product.
Gebruik deze al lange tijd.. maar tot mijn verbazing ziet de nieuwe Marinol (in blisterverpakking) er een stuk lichter uit.

De kleur van de inhoud, de visolie zelf ziet er nu meer uit zoals de huis tuin en keuken merken omega/visolie.

Ik weet dat visolie een natuurlijk product is waardoor o.a. kleuren misschien per batch wat van kleur verschillen... maar dit is wel een erg groot verschil.
Ik ben heel bekend met visolie en slik het 't grootste deel van mijn leven.
heb veel verschillende merken en olies gezien, van supplememt tot verse ambachtelijke olie... dus het was voor mij wel even schrikken toen ik het zag, helemaal in vergelijking met een capsule uit de Marinol pot.

Ik zag dat er laatst meer producten van body en fit in opspraak zijn gekomen, want ik had juist bij de Marinol een erg goed gevoel. Ook heb ik met hoge doseringen Marinol (de vroegere Marinol dus) mijn cholestorol na een hartinfarct zodanig kunnen reduceren tot voor mij acceptabele waardes. Zonder hulp van cholestorolremmers (statines).

Hier beneden een kleine video ter verduidelijking.

P.s. dit is niet om b&f te bashen o.i.d. er staan ook filmpjes op dat youtube account waar geen negatieve feedback is te vinden.

http://youtu.be/l53lNAmJmRA
 
Haha, de experts hier weten het vast wel. Je kan beter B&F zelf vragen. Heb je dat al gedaan en een mogelijk antwoord gekregen? Dat antwoord kun je hier ter discussie stellen als je twijfelt. Nu ga je wannabe's advies vragen, terwijl B&F het gewoon bij hun leverancier van Marinol zelf kunnen navragen. Je zegt het niet om zwart te maken, maar je weet dat alle B&F haters nu gaan zeggen "sjoemelen, kut kwaliteit" etc. Ik ben dus benieuwd wat B&F zelf zegt :)

in b4fore haterzzzzzzz
 
Het verbaasde mij ook en heb ze zojuist meteen een berichtje gestuurd of ze dit verschil kunnen verklaren:

Antwoord B&F:
''Nee, dit kunnen we niet direct 1-2-3 verklaren. Daarvoor gaan we Lipid Nutrition zelf even voor inschakelen smile-emoticon''
 
Hmmmm... raar, wel een eerlijk antwoord van ze ipv er in om te liegen. Even snel gegoogled en Lipid Nutrition maakt inderdaad Marinol. Specificaties etc zien er wel goed uit. Ik volg het. Ben benieuwd naar het antwoord.
 
Wat is het batchnummer/THT/LOT van het product?

''Helemaal mee eens Bram smile-emoticon . Marinol is één van de grootste omega-3 aanbieders waarbij ze bekend staan om hun kwaliteit. Het is dan extra raar dat er zo'n contrast verschil is. Zeker de moeite waard om even na te vragen dus. Zeker om het zelf al te weten is erg prettig.

Ik heb geen idee of degene van de video zelf met B&F contact gehad heeft, maar dan is een batchnummer/THT/LOT oid wel erg handig. Op die manier kan Lipid Nutrition zelf kijken uit welke levering, tijdstip, batches het weg komt om zo in hun eigen lab te kijken wat er anders is. Ik weet namelijk dat Lipid erg scherpe kwaliteitscontroles hebben en elke batch testen.

Het is erg makkelijk een video te plaatsen (en wie zegt dat dit daadwerkelijk 2x Marinol Omega-3 is, ze zijn immers al uit de verpakking/blister) en voor de rest niets laten weten. We zijn zelf ook zo nieuwschierig dit uit te zoeken om dit naar jou te kunnen verklaren.

Zodra er meer info beschikbaar is, laten we het weten. Anders kun je ons altijd herinneren Bram (mits het te lang duurt en we niets horen).''
 
Volac!!!

Ohnee, Lipid Nutrition..
Oh, B&F, geen wonder..
 
Hahaha :D Lichtinval speelt op de foto's ook een rol. DBB police!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lichtinval? Ze liggen paar cm van elkaar af!
 
Brrrr, ook echt die kruiperige manier waarop ze hun klanten te woord staan.

In voor volgende shitstorm.
 
Het gaat om Batch 18753. THT 1-2016.

En het kleurverschil komt niet door de lichtinval, dat zie je direct, bij alle foto's.

Ik heb geen gesealde verpakking meer, dus een video met 'unpacking' gaat op dit moment niet... en wie zegt dan dat de verpakkingen niet gevuld zijn met een andere inhoud en opnieuw geseald zijn, zo kan je bezig blijven natuurlijk.

Daarnaast hoef ik ook niemand te bewijzen dat het ook daadwerkelijk de capsules zijn uit de oorspronkelijke verpakkingen, ben benieuwd naar de reacties van anderen en van body&fit zelf.
Als het hier wel mee wordt afgedaan is het voor mij duidelijk en weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben: een andere fabrikant.
 
Ff mailtje naar Lipid Nutrition zou ik doen als ik jou was, ben zelf ook benieuwd.
Want ze bieden Marinol wel heel goedkoop aan.
We kunnen het ook in de test, net als al die eiwitten.
 
Zonder grappen, dit zijn dus juist de producten die ik juist nooit meer zou nemen van een B&F huismerk. Ondergedoseerde whey is tot daar aan toe, maar al die omega-/(vis)oliën zijn nou net weer het type supplementen waar gewoon bizar mee gerotzooid wordt, gekke chemische toevoegingen of zelfs zware metalen in zitten om op tot een hoger EPA/DHA te komen en ga zo maar door. Daarnaast is aangetoond dat visolie supps echt overbodig zijn als je gewoon een paar keer per week een flinke moot vette vis eet. Als je het dan toch wil of je hebt gewoon echt last van hart-/vaatziekte, snap ik echt niet dat mensen niet gewoon voor de echt goede merken gaan die gewoon nog nooit in opspraak zijn geraakt en echt kwaliteit garanderen met relevante certificaten, of huismerk lijn van webshops waar niet voor elk beetje extra over de rug van de klanten wordt gefratst.
 
Voordat ik over ging op Marinol gebruikte ik altijd Wholemega omega, met 12 verschillende soorten omega's van wildgevangen zalm uit Alaska.
Heeft ook een mooie donkere kleur en niet de kleur van waterige urine en vrij van zware metalen.

Was opeens heel duur om dat naar NL te laten versturen, vandaar dat ik destijds over was gegaan op Marinol en uiteindelijk op die van B&F, tot ik nu ineens dit geleverd krijg als Marinol...

Toch maar weer eens op zoek naar Wholemega, dan maar wat meer geld kwijt.
 
Ik eet zelf genoeg vette vis, dus heb het niet nodig. Maar zodra Controlled Labs OxiMega verkrijgbaar is bij een shop (geloof dat XXL hier mee bezig is met om het in het assortiment op te nemen) zou ik daar sowieso voor gaan. Extreem goed merk met een schappelijke prijs voor de kwaliteit van hun producten (zweer ook bij hun multi vit).
 
Al even met Lipid zelf gemaild? Marinol staat juist bekend om hun zuiverheid, dus ben benieuwd hoe ze het kunnen verklaren.
 
Dat heeft Bram hierboven al gedaan.

B&F zet Marinol op de verpakking, b&f heeft eerder wat uit te leggen in mijn optiek.
 
Vraag me af hoeveel kwik je binnenkrijgt als je dagelijks 2 pilletjes slikt en of het dan ook daadwerkelijk gezond is.
 
Vraag me af hoeveel kwik je binnenkrijgt als je dagelijks 2 pilletjes slikt en of het dan ook daadwerkelijk gezond is.

Wholemega omega bevat geen zware metalen zoals kwik, zou je van Marinol ook mogen verwachten.
 
ik wil de B&F ook niet bashen maar even heel eerlijk.. kijk eens naar de prijs en dan de prijs van andere marinol aanbieders :)
 
Back
Naar boven