Fitness Seller

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?


  • Totaal stemmers
    338

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.329
Waardering
65.461
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Gisteren voor de eerste keer de nieuwe whey delicious cookies en cream gehad. Denk toch wel dat dit voortaan m'n favoriete smaak is. Wat vinden jullie de lekkerste smaak Whey Delicious?


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Zelf eerst perzik-mango maar nu ben ik helemaal verslingerd aan cookies and cream
 
Zo'n favoriete smaak topic hadden we nog niet :thumbs: .

Het is al weer even geleden dat we een actie gedaan hebben op DBB voor de forumleden dus dit lijkt me een mooie gelegenheid.

Iedereen die zijn favoriete smaak doorgeeft maakt kans op een gratis pot Whey Delicious van 1000gram.
We verloten 5 potten Whey Delicious onder de forumleden die reageren in de topic.

De actie loopt 2 weken dus tot 24-10-2012.


PS> Mijn favoriete Whey Delicious veranderd steeds, ik vind Perzik-Mango en Cookies & Cream heel lekker :zuip:.

We zijn druk bezig met nieuwe smaken maar dat neemt tijd om echt een goede smaak te maken, zomaar snel iets toevoegen doen we niet.
Het moet echt goed zijn en ook iets toevoegen aan de smaken die we al hebben.
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief!

Heb ze allemaal gehad en ze zijn stuk voor stuk erg lekker maar speculaas en vanille springen er echt bovenuit en zijn daardoor mijn favoriete sjeekies! :zuip:

Ben benieuwd naar de nieuwe smaken..
 
Laatst bewerkt:
Mooie actie !!

PS> Mijn favoriete Whey Delicious veranderd steeds, ik vind Perzik-Mango en Cookies & Cream heel lekker :zuip:.

Great minds think alike :D

Appel gebruik ik trouwens ter afwisseling, ook erg lekker
 
Voted, hoop dat ik eens een wedstrijdje win.
XXL for president!
 
Voted! Perzik mango super lekker, smaakt als vloeibare petit gervais mmmmmmm
 
Top 3:

1. Cappuccino
2. Banaan
3. Perzik-Mango

Deze top 3 vind ik heerlijk, alle andere eigenlijk niet echt (echt een huge verschil tussen deze en de rest).

Overigens merk ik wel goed dat als je een smaak een tijdje niet gehad hebt, hij daarna weer veel beter smaakt.

Cookies&Cream is de enige die ik nog niet geproefd heb.
 
Perzik mango for sure!!:cool:
 
Cappuccino by far op 1!
Daarna denk banaan en aardbei-banaan of banaan gemixt met vanille.

De rest is ook zeker goed te doen
 
Banaan blijft mijn favoriet, maar kokos en capuchino vind ik ook altijd een welkome variatie!:thumbs:
 
Appeltaart bitches! Als ik mijn appeltaart shake voor het geopend raam op de vensterbank zet, om lekker uit te luchten, moet ik altijd opletten dat lokale belhamels niet aangetrokken worden door de heerlijke aroma's die hen in staat van hypnose brengt, waardoor zij vervolgens al vingerlikkend trachten mijn shakie op te peuzelen.

Gelukkig wordt je zo beefcake van whey delicious dat er op dit moment al meerder belhamels verpulverd zijn door mijn shredded biceps en monster schlong (ja ook je penis groeit van whey delicious).
 
Perzik - Mango for sure!
 
Heb van een vriend al meerdere keren mogen proeven van z'n verschillende smaken, en OHMIJNGOD cookies en cream is heerlijk, net zoals speculaas! :D
 
Écht verre weg Cappucino!! De andere smaken gaan vervelen na korte tijd maar deze blijft lekker op elk moment van de dag
 
Gisteren voor de eerste keer de nieuwe whey delicious cookies en cream gehad. Denk toch wel dat dit voortaan m'n favoriete smaak is. Wat vinden jullie de lekkerste smaak Whey Delicious?
Appeltaart!
 
Heb alleen eens een sample vanille geprobeerd maar vond deze wel lekker! Heb vaker een vanille shake gedronken van andere merken maar deze vond ik minder lekker:D. En er staan een paar smaken bij die zeker het proberen waard zijn.:zuip:
 
Speculaas!!
 
Er steekt er nog niet echt 1 boven uit zie ik ;), speculaas heb ik zelf al een tijd niet gehad. Die zal ik ook maar eens pakken weer in de December maand :kerst:
 
Back
Naar boven