Fitness Seller

Ervaringen met MuscleTech - Hydroxycut Hardcore ??

Bezoekers in dit topic

SuperVeloce

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
27 mrt 2005
Berichten
946
Waardering
41
Lengte
1m90
Massa
96kg
Iemand ervaringen met MuscleTech - Hydroxycut Hardcore ?

120 capsules voor €47,95
(goedkoopste wat ik kon vinden, andere sites kost het 60 a 69euro voor 120 caps)
 
in amerika bestellen, 35,99 $. nog ni gebruikt maar lijkt me wel een goed product.
 
Prima fatburner heb het vorig jaar in de wedstrijd voorbereiding gebruikt, en gaan we het jaar weer gebruiken. :D
 
Hydro

Ik gebruik hem nu, erg goed product inderdaad!!! Ben alleen wel aan de schijt nu maar dat is een logisch gevolg!!!!

Werkt prima, alleen wel met regelmaat blijven eten natuurlijk.

Bel voor een mooie prijs anders eens met de mensen van Body en Fit Shop deze willen nog wel eens een mooi prijsje voor je maken

Groeten

Logan
 
Idd prima spul!
 
Dit product heeft idd een goeie reputatie maar het merk in het algemeen niet. Ze doen een beetje te veel aan marketing.

Zeker bestellen op die site want dat is de site van Testo.
 
Dit product heeft idd een goeie reputatie maar het merk in het algemeen niet. Ze doen een beetje te veel aan marketing.

Zeker bestellen op die site want dat is de site van Testo.

Hydroxycut Hardcore is ook één van de weinige producten van Muscletech waar ik mijn geld aan wil uitgeven. :cool:
 
Iemand ervaringen met MuscleTech - Hydroxycut Hardcore ?

120 capsules voor €47,95
(goedkoopste wat ik kon vinden, andere sites kost het 60 a 69euro voor 120 caps)

Link: In Shape Supplements

[Link niet meer beschikbaar]

:eek: what de ****???

bij opns in de shop verkopen we het voor 67,50!!!:eek:

gelukkig maar dat ik personeelkorting krijg :D
 
Koop het maar snel want vanaf 1 augustus is het in deze samenstelling verboden.
Het ingredient Yohimbe en aanverwante vormen is dan namelijk verboden dus de meeste shops zullen dan niet meer het risico nemen om het te verkopen.

Er is inmiddels wel een aangepaste versie op de markt, zonder Yohimbe, die wel verkocht mag worden, maar die is moeilijk verkrijgbaar op dit moment.
Het is ook even afwachten natuurlijk wat de Hydroxycut Hardcore in de nieuwe samenstelling gaat doen, maar de Hydroxycut heeft al heel wat wijzigingen in samenstelling goed overleeft dus dat zal wel goedkomen.
 
waarom word ingredient Yohimbe verboden?


bestel em volgende week ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat is yohimbe?

Wat is het?
Yohimbe is de gedroogde bast van een boom (Pausinyatalia Yohimbe) die met name groeit in de tropische wouden van Nigeria, Kameroen en Kongo. De werkzame stof in yohimbe is yohimbine. Het gehalte yohimbine uit de bast bedraagt tussen de 1.67% en 3.4% (1)
Yohimbine werkt vaatverwijdend vooral in de huid, slijmvliezen en de geslachtsorganen. Verder werkt het bloeddrukverlagend en pupilverwijdend. Yohimbebast kan gedronken worden als thee (ongeveer 3 theelepels bast per persoon).

Wat doet het?
In Kameroen wordt yohimbe gebruikt tegen impotentie. In de Westerse geneeskunde wordt het gebruikt bij de behandeling van prostaatproblemen, frigiditeit en impotentie. In de oogheelkunde wordt het gebruikt als lokaal verdovend en pupilverwijdend middel.
In meerdere studies is aangetoond dat de werkzame stof yohimbine werkt als seksueelstimulerend middel.
In een folder van een smartshop wordt de werking van yohimbe als volgt omschreven: '(...) Het stimuleert en vergroot de bloedstroom naar de geslachtsdelen, kan een erectie versterken, verlengen, de coïtusuele opwinding vergroten en krachtigere orgasmen geven. Het kan ook een prettig 'high' en licht gevoel in het hoofd geven en milde perceptieveranderingen (dingen anders gaan zien) veroorzaken.'

Verslavingskans
Wat voor alle drugs geldt, geldt ook voor Yohimbe: je kunt er geestelijk afhankelijk van raken. In het geval van Yohimbe zou je geestelijk afhankelijk kunnen raken van het seksueelstimulerende effect van het middel. Je denkt alleen te kunnen presteren in bed mét yohimbe.

Overige risico’s
Teveel Yohimbe kan vergiftigingsverschijnselen geven zoals: speekselvloed, diarree, bloeddrukdaling of -stijging, aanhoudende erecties, spiertrekkingen, hallucinaties en angst.
Yohimbe is ook een Mao-remmer. In combinatie met bepaalde voeding of drugs kan dat tot ernstige klachten leiden als hoge bloeddruk, hoofdpijn en pijn op de borst. Yohimbe mag daarom nooit gecombineerd worden met drugs, antidepressiva en producten zoals onder andere: rode wijn, zware biersoorten, koffie, chocola, oude kaas, banaan, zure zuivelproducten en vlees- en visproducten die niet vers zijn.

Risico’s verminderen
Combineer Yohimbe niet met Mao-remmers en andere drugs
Houd je aan de aanbevolen dosis.
Als je Yohimbe gebruikt als coïtusuele stimulant ben je dan bewust dat je de symptomen aanpakt en niet de oorzaak. Impotentie kan tussen de oren zitten.

De wet
Producten met yohimbebast zijn vrij verkrijgbaar in smartshops. Yohimbine bevattende geneesmiddelen zijn alleen op recept verkrijgbaar.


(bron: Smartshops, Overzicht van producten, geclaimde werking en hun medisch-toxicologische relevantie; RIVM; maart 1999)

hoe nauw moet je dit nemen?
 
Ben er nu ook mee bezig. In combinatie met een goed dieet en, kan je er zeker nette resultaten mee bereiken!
 
op den duur gaan ze alles verbieden
BELACHELIJK
 
maar waarom verbieden ze yohimbe?
 
ik denk dat je vanuit het "overheids standpunt" beter "waarom niet?" kan zeggen.

alleen..k*tte is..ik heb dingen besteld met yohimbine, is nu onderweg..maar weet niet of het voor 1 aug. al in NL is...als er nix op de doosstaat, OF eht is verzonden Vóór 1 aug. zal er nix aan de hand zijn toch.

En dan..is het zo dat het niet meer in NL verkocht mag worden door winkels, maar iedereen kan toch nog gewoon van BB.com bestellen etc
 
morgen binnen, ben benieuwd :D
 
Back
Naar boven