Fitness Seller

Ervaring van DBC01 en MRJ omtrend tribulus..

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
29 nov 2003
Berichten
8.315
Waardering
0
AUB hier posten compleet uw ervaringen met mooie details of minder mooie details :D.

posted by DBC01 met een paar spelfoutjes.

"Ik werd een tijdje terug beanderd door iemand op het forum die zei dat Tribosten een hele goeie Tribulus was en aangezien ik niet vies ben van wat uitproberen heb ik dit keer Tribosten eens geprobeerd, MrJ ook trouwens.
Zijn bevindingen kan ie misschien in een niuewe thread posten, dan post ik de mijne er ook bij. Ik kan je vast verklappen dat een test-dal zoals je wel merkt na een kuur met o.a. testosterone enanthate dit keer niet aan de orde was! "
 
Is er een reden waarom jullie te beroerd zijn om hier jullie bevindingen te posten.
 
't Is wat hè.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn ervaring met Tribosten is uitermate prettig.
Probleem is alleen: Hoe meet je dat?

Hoe meet je een tribulusproduct dat moet opboksen tegen de geweldenaar Testosterone enanthate die wekenlang mijn bloed heeft bezeten?

Elke ervaren kurende sporter weet dat test enanthate op termijn, dus na zo'n 8 weken, erectiestoornissen kan veroorzaken. Je bent immers overvoldaan van de nep-test en je eigen lichaam maakt niks meer aan. Wat je dan krijgt zijn minimieme storingen in erceties.
Ná de kuur merk je dat die storingen omslaan in verminderde coïtusdrift.
Beetje lusteloosheid, de drang naar coïtus is eraf en het geile van de plaatjes op internet, de films op je PC of de rokjes op straat ook.
Dan volgt er een periode van traag herstel. Dat kan maanden duren.

Goed nieuws:
Ik heb tot op heden nog geen dip meegemaakt. De storingen zijn vertrokken en mijn geslachtsdrift is nog even prettig. De testosteron-enanthate pieken zijn eraf natuurlijk maar een gezonde normale drift is overgebleven. En dát kan normaliter omslaan in iets ergers, een tijdje na de laatste test-injectie.

Kortom Triobosten heeft ervoor gezorgd dat ik geen dip krijg, geen krachtsverlies of eetlustvermindering ervaar. IK ben uitgegaan van 1000mg per dag, (500mg des ochtends en 500 in de avond) dat is dus zelfs aan de lage kant. De verpakking wil je 1750mg laten slikken maar ik ga geen megadoseringen doen want daar is het niet voor bedoeld, dat doe ik wel in een kuur.

Hoe het werkt in een natural sportlichaam mag iemand anders dus gaan testen.

Ik beveel je wel aan om Tribosten per minstens 4 doosjes aan te schaffen bij 1fast400, samen met wat proteine-bestellingen voor je vrienden ofzo.
Een doosje Tribosten kost in Nederland namelijk zo'n dikke €40 en in Amerika nog geen $25.

Zo tevreden Eduard? :)
 
Mooi topic :thumbs:

Edit: damn word er net voor mij iets gepost
 
I agree with DBC.

Helemaal geen dipje meegemaakt in training of libido na m'n kuur. Een blijvertje dit. :thumb:
 
Ik gebruik tribulus ook in de nakuur. Samen met avena sativa. Ik heb ze van XXL en neem 3 caps. van 750mg verdeeld over de dag.

Zoals DBC al zegt de geile testo pieken zijn weg maar libido blijft op een gezond niveau hangen. Uitermate prettig dus.

Heb het ook wel eens gebruikt toen ik nog naturel was.. en toen heeft het me niks kwa fysiek/kracht opgeleverd.
 
Mijn ervaringen met tribulus:

Gebruikte merken: het huismerk van the TNHC. En testalone 2.

Ik merkte geen verschil tussen de beide merken. De exacte dosages weet ik niet meer (zoek dat zelf maar op internet :p ), maar ik weet wel dat het weinig van elkaar verschilde.
Wat ik merkte was een stevige toename in de pomp, verder niets. Ik merkte geen toename in kracht of massa die niet naturel te bereiken zijn.

Ik ga het wel vaker gebruiken, want de pomp….. it feels like cumming. :D

Heeft iemand nog wel eens wat gehoord van die bodybuilder die die uitspraak deed?
 
Welke dosering gebruikten jullie DBC en MRJ?
Gewoon de aanbevolen 6 tabletten per dag? En dan in 2 doseringen?
 
Van tribulus (3gram per dag) daalt je testosteron gehalte. bij mij toch.
 
laatste kuur pro male gebruikt.. top! :o) ook nergens last van gehad..
 
Lauw zei:
Mijn ervaringen met tribulus:

Gebruikte merken: het huismerk van the TNHC. En testalone 2.

Ik merkte geen verschil tussen de beide merken. De exacte dosages weet ik niet meer (zoek dat zelf maar op internet :p ), maar ik weet wel dat het weinig van elkaar verschilde.
Wat ik merkte was een stevige toename in de pomp, verder niets. Ik merkte geen toename in kracht of massa die niet naturel te bereiken zijn.

Ik ga het wel vaker gebruiken, want de pomp….. it feels like cumming. :D

Heeft iemand nog wel eens wat gehoord van die bodybuilder die die uitspraak deed?

Hij doet iets in de politiek in de VS dacht ik... :o
 
B.B.Junkie zei:
Welke dosering gebruikten jullie DBC en MRJ?
Gewoon de aanbevolen 6 tabletten per dag? En dan in 2 doseringen?

Twee doseringen van 500mg per dag (2x2 tabletten).
Met name Amerikaanse bijslauiters willen je graag het volle pond laten slikken zodat je eerder aan een nieuwe voorraad toe bent.

Ik ben uitgegaan van wat tutorials die verschenen toen Tribulus nieuw op de markt kwam. Ik neem het ook niet als een enhancer van mijn prestaties maar als onderhoud, Dus 1000mg per dag was hier voldoende.
 
Gebruik 5 caps van 750mg Trib per dag.
 
Vraagje aan DBC: is dit de eerste keer dat je tribulus in je nakuur gebruikt(e)?

Ik vraag me namelijk af of het nog uitmaakt welke soort je neemt.
 
Sorry Ed!

Bij deze mijn bevindingen omtrend het gebruik van tribulus na mijn kuur.

Het vangt libidoproblemen bij mij op, vaatverwijdend effect geeft de ballen weer een beter aanzicht (= tijdelijk maar geeft geestelijk een steuntje in de rug om de 1e maand na de kuur, dus de dip, te overbruggen)

Verder heb ik een goede trainings aggressiviteit van Tribulus. Altijd al gehad bij het gebruik ervan. Ook mijn hongergevoel wordt gunstig beinvloed.

Groet Jugger
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven