| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | Epistane - Havoc informatie
Epistane, Havoc, Epidrol, E-Stane informatie voor beginners. Bron: anabolicminds.com. Havoc, Epidrol, Epistane, E-Stane, IBE Epistane, IBE, CEL, Competitive Edge Labs
__________________ Eat well, train daily, die anyway. Laatst aangepast door Stefan84 : zo 22 feb 2009 om 11:34 Reden: Havoc, Epidrol, Epistane, E-Stane, IBE Epistane, IBE, CEL, Competitive Edge Labs |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Epistane - Havoc informatie
Heel handig dankje wel!
|
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Epistane - Havoc informatie
Ziet er goed uit..Denk dat vele nieuwsgierig zijn naar dit product Wat zijn de cycles van dit product? Is dit te stacken met creatine na de training? Waar is dit verkrijgbaar?
__________________ bp 122,5 dl 200 squat 140 LOG : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...re-log-208327/ |
| | |
| | #4 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Epistane - Havoc informatie
Citaat:
2. Nee ik zou creatine als PCT pakken om je massa beter te behouden. 3. Engeland/Amerika niet in NL in het normale circuit.
__________________ Eat well, train daily, die anyway. | |
| | |
| | #5 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 2m20 150kg > 50% Karma: | Re: Epistane - Havoc informatie
Citaat:
Binnenkort komt mijn log daar ook bij... bestelling is geplaatst
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying | |
| | |
| | #8 |
Goede info, Ben benieuwd naar dit product,aangezien supps wel goed bij mij aanslaan..
__________________ bp 122,5 dl 200 squat 140 LOG : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...re-log-208327/ |
| | |
| | #9 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Citaat:
Ben zelf ook zeer benieuwd en kan niet wachten tot bestelling binnen is
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying | |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
| | |
| | #11 |
Ik ben bekend met de anabole werking van dit product, zal voor veel kracht en meer spiermassa gaan zorgen
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2005 Locatie: België Leeftijd: 30 Geslacht: M
|
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Geld voor epistane e.d. eigenlijk hetzelfde als voor ''echte'' A&S dus pas vanaf je 21e?
__________________ Hard work, determination and pain tolerance |
| | |
| | #14 |
| Monstrous Giant | Re: Epistane - Havoc informatie
Jah ik zou wel rekening houden met de leeftijd want er zit gewoon steroiden in
|
| | |
| | #15 | |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Citaat:
Dit is een designer hormoon. Dus niet te vergelijken met reguliere supplementen... Naar mijn menig hoort het hier ook niet thuis in deze sectie maar volgens mij zijn daar al veel discussies over geweest | |
| | |
| | #16 | |
Citaat:
Ik heb overigens gemaild met BIG-T en Epistane en designer/prohormoon posts mogen gewoon tussen de supplementen.
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | |
| | |
| | #18 |
Hehe +1 van mij dan maar
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying |
| | |
| | #19 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Epistane - Havoc informatie
Citaat:
__________________ +/- 6 maanden geen serieuze training.... Oel tspìyang ngati fa swizaw oeyä! http://www.nochucknorris.com/ | |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Wat veel erger is; Word mij al 2 keer karma gegeven, metertje: 0 Ben ik weer dood gemaakt met een blije mus |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| epistane, havoc, informatie. |
| Topic opties | |
| |