| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Epistane Cycle advies
Heren, alsvolgt..... Kuur: Epistane 20/30/40/40/40 Milk Thisle (Liver Support, 200-400mg p/dag) Taurine (Back pumps, 5-7gram p/dag) PCT: Nolvedex XT (eostro-blocker / test-booster) Reduce XT (Cortisol Blocker) Milk Thisle (Liver support, 200mg p/dag) ICM een goed dieet uiteraard, dit word mijn eerste cycle, wat vinden jullie ervan? Was van plan dit al eerder te doen, maar de winkel had mijn Epistane niet meegestuurd. (BASTARDS!) BTW, ik kan niet aan echte Nolva komen, maar als het goed is is de niet-europese versie van Nolvedex een goed product.... |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Epistane Cycle advies
Ziet er goed uit. Niks op aan te merken.
__________________ Eat well, train daily, die anyway. |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: Langemark Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m87 - - Karma: | Re: Epistane Cycle advies
heb ook niets op aan te merken, Als er geen verder commentaar komt, succes! Ga je een logje bijhouden? Zijn veel mensen geintereeerd in |
| | |
| | #4 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Epistane Cycle advies
Citaat:
Ja zeker, zou het eigenlijk al in januari doen, maar zoals gezegd was het toen niet meer vooradig, heb er echt zin in, ik verwacht zeker wel 5-6 kilo te winnen met deze cycle, en met deze prijzige maar degelijke PCT denk ik dat daar ook wel 85% van overblijft. Thanx guys, nog suggesties oid? Of ben ik covered op alle gebieden zo? Hoeveelheid Milk Thisle correct? thanx in advance... | |
| | |
| | #5 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Epistane Cycle advies
Citaat:
For all forms of liver protection, we suggest using approximately 0.5g of Milk Thistle Extract daily, ideally divided between 2-3 servings. from bulkpowder.co.uk veel succes verder | |
| | |
| | #6 | |
Citaat:
Thanx man, dan word het .5 gram p/dag. Is het verstandig om vanaf de 20mg week te starten met leverbescherming, of alleen de 30mg/40mg weken, en 3 weken na de cycle? (dan kan ik met een potje toe, en hoef ik niet de helft van een extra potje weg te gooien.) | |
| | |
| | #7 |
5-6 KG met een epistane cycle na PCT red je niet, ik heb er hoogstens 3KG aan overgehouden. Mariadistel al van te voren beginnen te cyclen. Let ook op je bloeddruk, die reist de pan uit.
| | |
| | #8 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
Ik ben ook van mening dat nolvadex iets is wat je altijd achter de hand moet hebben bij steroïdengebruik, moest er iets onverwachts gebeuren (zoals gyno ofzo). Vind het trouwens best wel raar dat zoveel mensen zeggen "ik kan niet aan nolva komen", terwijl het echt helemaal niet moeilijk te vinden is... Je kan het gewoon bestellen net zoals prohormonen en lang hoef je echt niet te zoeken... | |
| | |
| | #9 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
Lijkt me ook wat te optimistisch... En voor de bloeddruk is hawthorn berry aan te raden, moet je ook wel pre-loaden. | |
| | |
| | #10 |
| Irrational retard | Re: Epistane Cycle advies
5kg kan wel, 6 is wel wat optimistisch maar er zijn gevallen van.
|
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Lekker hoor!
|
| | |
| | #12 | ||
Citaat:
Citaat:
Ja he | ||
| | |
| | #13 | |
Citaat:
Nu denk ik wel dat je er goed mee weg gaat komen hoor, epi is idd zo zwaar nog niet, maar ik ben gewoon van mening dat nolva altijd de voorkeur geniet (als je het kunt kopen uiteraard Moest het nu phera of superdrol zijn... Maar goed ik wens je veel gains toe, als je gaat loggen dan volg ik zeker | |
| | |
| | #14 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Citaat:
Hoe bedoelt u nolvadex makkelijk te verkrijgen? Enkel op voorschrift bij apotheker toch? Of is dit via US shops tegenwoordig te verkrijgen.. (zou me sterk lijken) Ik heb ook héél wat logs bekeken & pakweg 70% van de gebruikers deed als nakuur advanced PCT. Zij hadden amper shutdown en verloren gemiddeld 30% van hun gewonnen massa. Denkt u met nolvadex meer vast te houden? Ik ga nl binnen 2 maanden ook epistane (-> havoc) beginnen. Ik heb nolva liggen (via een vriend). Ik heb gelezen dat nolva 'te stevig is' voor zon lichte kuur. Dat lijkt me larie, steroiden zijn steroiden hé ; better safe then sorry. Ik begrijp het eerlijk gezegd niet goed dat niet meer mensen nolva gebruiken hierbij Alvast bedankt voor uw respons ! | |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice | Re: Epistane Cycle advies
6 kilo is wel mogelijk ik ben van 74 na 80 gegaan in 4 en halve week!! moet wel zeggen dat ik me voeding super in orde had elke dag logs bijgehouden en 4 keer in de week knallen alsof me leven er van af hing met me trainingsmaat. nu zit ik op 78, 78,5 varieert een beetje ma eet wel nu op onderhoud dus wordt weer droger beetje bij beetje. me lichaam is wel op nu na het zware trainen dus volgende week even rust. voor de rest weinig sides beetje backpumps en acne klein beetje. ziet er verder goed uit kerel. tis geweldig spul you're gonna like it |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Epistane Cycle advies
Ben ook van plan Epistane te gaan gebruiken zal een 4-weekse FULL worden Advanced PCT 6-OXO PCT 20 30 30 40 IMO is een middel als nolvadex/chlomid ook overbodig mits bijwerkingen ernstig zijn O/T ziet er wel goed uit, zou alleen niet teveel op usafora's kijken daar nemen ze een shitload aan sups ben je dus de hele dag pillen aan het slikken en drankjes gewoon basic houden. Neem aan als hieraan begint je wel let op je alcohol etc... taurine/bananen voor backpumps milk thisle liver support KLAAR!!!
__________________ bp 122,5 dl 200 squat 140 LOG : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...re-log-208327/ Laatst aangepast door davedejong : do 16 apr 2009 om 15:42 |
| | |
| | #17 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Epistane Cycle advies
6 kilo is zeker wel haalbaar ik zal er niet vanuit gaan maar alles kan als je er maar alles voor doet ik zit nu in week 4(van de 6) en ben al 6 kilo aangekomen (en nee mijn bf is niet gestegen)
|
| | |
| | #18 |
Ik heb het over 6 kilo spiermassa, geen vocht vet etc van het bulken. Erg netjes als je 1 maand na je PCT 6 kilo overhoudt, ik geloof het niet.
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Epistane Cycle advies
umm pics?
__________________ bp 122,5 dl 200 squat 140 LOG : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...re-log-208327/ |
| | |
| | #20 | |
Citaat:
ja Heb ook een epistane cycle gedaan (4 weken) met nolva als nakuur, heb niets verloren... Ik weet dat veel mensen een OTC nakuur gebruiken na epistane en dat gaat meestal nog best wel goed (bij korte, niet te hoog gedoseerde kuur natuurlijk). Maar als je nolva (met wat geluk zelfs goedkoper) kunt verkrijgen of je hebt het al liggen dan lijkt me de keuze wel duidelijk, met nolva herstel je sowieso sneller... | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| advies, cycle, epistane |
| Topic opties | |
| |