| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 2m20 150kg > 50% Karma: | Epistane
Beste allemaal, Al geruime tijd lees ik met veel genoegen de draadjes op dbb en na het lezen van de epistane logs van Cain, Wouter G en DNNS is mijn interesse hierin gewekt en zit er over te denken om ook een cycle te doen. Ik train al ruime tijd en heb me voor mn gevoel redelijk verdiept in epi, maar er zijn altijd mensen die meer weten, vandaar dit topic. De planning is om ongeveer dit als cycle te doen; wk 1, 10-20-20-30-30-30-30 wk 2, 30-30-30-30-30-30-30 wk 3, 30-30-30-40-40-40-40 wk 4, 40-40-40-40-40-40-40 En dan na de cycle nolvadex te nemen. Nu is mijn eerste vraag; is novedex van Gaspari een goed alternatief voor nolva? Zal er ook voor zorgen om taurine bij de hand te hebben. Verder zou ik graag wat willen of er sprake is van do's en dont's tijdens een cycle ook eventueel mbt tot inname van andere supplementen. Alvast bedankt voor de moeite om dit te lezen en een reactie te plaatsen. |
| | |
| | #2 |
| I feel like a monster | Re: Epistane
voor de zekerheid ook perfect cycle liver support anabolic xtreme bijnemen stoppen met creatine & nox producten, enkel amino's, whey, glucosamine en omega3 caps erbij als extra supps je cycle is btw bijna dezelfde als ik ga doen, buiten dat k nog een week extra doe op 50 of 40 ed
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...hained-223002/ Every drop of blood~~ ~~Everything I do Every bead of sweat~~ I LIVE FOR THIS!!!!! |
| | |
| | #3 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 2m20 150kg > 50% Karma: | Re: Epistane
Citaat:
Cycle kan altijd nog aangepast worden afhankelijk van hoe het gaat natuurlijk. Ben wel van plan om um op 4 weken te houden maar dan eventueel laatste week op 50 te doen. Is die liver support echt noodzakelijk? Las dat bij 4 weken cycle het nog niet echt nodig was.. maar thanks voor het opmerken.. better safe than sorry Supps die ik van plan ben te gebruiken; amino, whey instant en de night protein en dextrojuice. Misschien nog de complex carb gainer van xxl toevoegen?
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying | |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2008 Locatie: De Glasbak Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Epistane
Full cycle zonder liver supp. Neem aan dat dit je eerste keer is ? Bij een full cycle zou ik helemaal een liver supp nemen beter safe, En helemaal als het je eerste keer is. Maar wat voor liversupp zou je willen gaan gebruiken ? |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Epistane
NAC is goed heb ik gehoord
|
| | |
| | #6 |
| Monstrous Giant | Re: Epistane
Lol is deze zooi slechter voor de lever dan Stanozolol? Zo niet vind ik het bs om er liver sups voor te nemen die dingen werken amper |
| | |
| | #7 | |
Citaat:
Liver support was ik nog niet zeker van of ik dit ging gebruiken.. hangt een beetje af van het advies wat ik hier krijg. Neem trouwens aan dat alcohol tijdens een cycle niet aan te raden is? Misschien voor de hand liggend maar vraag het toch maar.
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying | |
| | |
| | #8 |
Nee een dubbele aanslag op de lever (als dit spul echt zo slecht is) Is het 17AA ofzo wat er in zit? |
| | |
| | #9 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #10 |
Ik wil bewijzen zien of dit spul de lever aan tast. Zijn er bloed onderzoeken van leverwaarden tijdens zo'n kuur te vinden? |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - | |
| | |
| | #12 |
Jeps. Maar persoonlijk maak ik mij met deze info nog niet druk om de werking op de lever. Stanozolol valt ok heel erg mee wat lever beschadiging betreft met de aanbovolen doseringen. Ik zie ook nergens staan of het een DHT middel is zoals winny |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2008 Locatie: De Glasbak Leeftijd: 23 Geslacht: M
|
| | |
| | #14 |
| Cool Novice | Re: Epistane
waarom beter geen no supplementen gebruiken tijdens de epi, ik was van plan om gewoon door te gaan met de nox pump van dorian yates die ik nog heb staan of is dit af te raden dan voor de rest taurine drbij en bananen eten voor de backpumps en liver support, ben ik nog iets vergeten ? alvast bedankt |
| | |
| | #15 |
No-products kunnen backpumps aanzienlijk versterken.
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - |
| | |
| | #16 | |||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder is het een prima middel, de zuiverheid kan alleen per fabrikant iets afwijken...
__________________ +/- 6 maanden geen serieuze training.... Oel tspìyang ngati fa swizaw oeyä! http://www.nochucknorris.com/ | |||
| | |
| | #17 | |
Citaat:
Moet ik me wel nog eerst inschijven bij een huisarts. Mocht het lukken dan zal ik uiteraard hier de waardes posten.
| | |
| | #18 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Wat word er precies bedoeld met "back-pumps" ?? Ehhh, ik reageerde op een bericht van WouterG waarin de term Beck pump word genoemd. Deze post blijkt te zijn verdwenen? |
| | |
| | #19 | ||
Citaat:
Citaat:
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying | ||
| | |
| | #20 | |
Citaat:
Als ik begin met mijn cycle zal ik een log bijhouden en ook de beginwaardes vermelden en de waardes na 4 weken.
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| epistane |
| Topic opties | |
| |