Fitness Seller

Ephedra

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
18 sep 2006
Berichten
13.677
Waardering
553
Hai!

Vraagje. Al eerder gepost maar geen reacties gehad! :(
Ik zie hier ook niet zo snel een andere topic over dit onderwerp dus vraag ik het maar nog een keer..

Wie heeft er ervaring met ephedra (zoals Stack)??
Schijnt wel te werken maar ja, al die verhalen over hartkloppingen, opgejaagd gevoel e.d.. Klinkt best ernstig!

Dus vraag ik me af wat jullie ervaringen ermee zijn, werkt het, what about the bijwerkingen?? Zal misschien bij iedereen anders zijn..??
En áls ik het zou willen gebruiken, naast mijn training, hoe zou ik eraan kunnen komen? Aangezien het tegenwoordig illegaal is..

Oh ja ik las hier laatst ook ergens dat ephedra en ephedrine niet hetzelfde zijn, dat ephedrine milder zou zijn..?

Alvast bedankt!
Ben benieuwd!
 
Ephedra is de natuurlijke variant en efidrine is de synthetische variant.

ik heb er redelijk wat ervaring mee, voornamelijk als partydrug ;)
Ja bij te hoge dosis klopt je hart je lijf uit.

als je het als Cut ondersteuner gebruikt valt het allemaal wel mee, zolang je niet overdrijft met de dosis.

er is op verschillende manieren aan te komen, die mag ik helaas niet hier bespreken.
 
Ephedra is zeker een goede stacker, ik heb idd wel last van de bijwerkingen gehad die jij noemt, maar dat heb ik ook wel met andere substanties.
Je kon het vroeger zelfs bij de smartshop kopen, had een beetje de zelfde uitwerking als amphetamine(Speed).

Het kon zelfs hartaandoeningen tot gevolg hebben bij mensen die er overgevoelig voor waren.

Ik heb eigenlijk geen idee of het verschild van Ephendrine, neem het al een tijdje niet meer. Een vriendin van mij zweert bij het gebruik van Ephedra, die het voor haar boxtraining gebruikt.

Ik denk niet dat je het nog in een winkel tegen zult komen. Via via meestal wel zoals in het boven genoemde geval.
 
Dat vraag ik me dus ook af.. ben je dan de hele dag hyper?? Aangezien het inderdaad op speed lijkt? Of ligt dat alleen aan de dosis? Wordt die dosis aangegeven?
 
nee je bent niet de hele dag hyper, wel wat actiever.

verschillende kennissen gebruiken het en die nemen hun laatste dosis ruim voor slapen gaan omdat ze anders niet in slaap kunnen komen.

zelf heb ik geen moeite om inslaap te komen als ik het heb gebruikt, je zou dit voor jezelf dus even moeten uitvogelen.

advies is wel begin gewoon met 1 cap per dag en bouw dit op naar 3 per dag (aanbevolen dosis volgens verpakking)

hou er rekening mee dat het geen wondermiddel is, je voeding moet nogsteeds op orde zijn
 
nee je bent niet de hele dag hyper, wel wat actiever.

verschillende kennissen gebruiken het en die nemen hun laatste dosis ruim voor slapen gaan omdat ze anders niet in slaap kunnen komen.

zelf heb ik geen moeite om inslaap te komen als ik het heb gebruikt, je zou dit voor jezelf dus even moeten uitvogelen.

advies is wel begin gewoon met 1 cap per dag en bouw dit op naar 3 per dag (aanbevolen dosis volgens verpakking)

hou er rekening mee dat het geen wondermiddel is, je voeding moet nogsteeds op orde zijn

en hoeveel MG zit er in een CAP? Ik heb namelik wat spullie uit india meegenomen (3 euro voor 100 pillen.. india rockt) met 50 Mg ephedrine HCL en wat caffeine ( 30 mg) erin. Nog steeds 3 max 2 tabletten? want ik "hoorde" dat er in de "normale " tabletten maar 25 mg zit?
 
namelik wat spullie uit india meegenomen (3 euro voor 100 pillen.. india rockt) met 50 Mg ephedrine HCL

Waaat?? 3 euri? Heb je daar niet nog meer van? Ga je binnenkort niet toevallig weer naar India? Is het wel te vertrouwen dan, zo goedkoop..?
 
:D het wordt gemaakt zonder patenten in india. Het spul is precies hetzelfde, maar het wordt onder een soort ëigen merk" uitgegeven. Ben voor werk naar india geweest, maar ben bang dat ik daar voorlopig niet heen ga :)
 
:D het wordt gemaakt zonder patenten in india. Het spul is precies hetzelfde, maar het wordt onder een soort ëigen merk" uitgegeven.
Dat is niet echt de reden: gewoon omdat alles daar goedkoper is.
 
hoe spreek je Ephedra eigenlijk uit? EfEdra of als Efudra?
 
Ephedrine is absoluut niet milder.
In het begin kan je vreselijk trillerig en hyper worden (zeker icm caffeine en yohimbine) maar het effect went vrij snel, daarom moet je het bij voorkeur niet te lang achter elkaar gebruiken.
 
48_big.jpg


Zat er in de vorige versie van Reduce Fat-Fast geen Ephedra?
 
Ephedrine is absoluut niet milder.
In het begin kan je vreselijk trillerig en hyper worden (zeker icm caffeine en yohimbine) maar het effect went vrij snel, daarom moet je het bij voorkeur niet te lang achter elkaar gebruiken.


Effect went vrij snel.. dan toch juist wél blijven gebruiken? Je wilt toch niet constant hyper en trillerig zijn? Tenminste.. je wilt natuurlijk wel energie hebben.. maar niet op een negatieve manier.. toch?
Maar ja als je het lange tijd achter elkaar blijft gebruiken, dan werkt het op den duur inderdaad minder..

En wat is yohimbine nou weer?
 
Huh.. ik lees net m'n post terug.. wat ben ik vaag! Nou ja ik hoop dat je me wel begrijpt!
 
OK.
Misschien doe ik er wel veel te moeilijk over, met al mijn vragen, en denken jullie: hou op met je gezeik, koop dat spul gewoon.
Maar ja het is wel mijn lichaam dus wil ik er gewoon wat over weten.

Ik probeer een beetje te researchen.

Dus ephedrine (HCL) pillen zijn beter dan Stack met ephedra, hoor ik hier, omdat ephedrine milder is.. En eigenlijk is ephedrine gewoon harddrugs.
Je bent dus gewoon de hele dag high (?) aangezien het door velen ook wordt gebruikt als partydrug..?
Kun je er dan ook verslaafd aan raken?
Ik weet (uit ervaring) dat ik niet verslavingsgevoelig ben, maar wel een beetje gevoelig voor harddrugs.. Ik word er een beetje down van.. (Niet dat ik het vaak doe hoor!)
Dus dan is het misschien beter om niet te doen?

Misschien moet ik het gewoon kopen en een tijdje gebruiken en kijken hoe ik erop reageer.. Het is niet echt duur, maar als student kun je je geld misschien beter besteden..

Is het meteen uitgewerkt, ik bedoel na een paar uur al uit je lichaam verdwenen, als je stopt met gebruiken?
En merk je er dan gelijk niets meer van, of blijf je een tijd daarna nog nerveus, trillerig etc.?
 
Halfwaardetijd van efedrine is 6 uur, dus vrij snel uit je systeem.
Merk zelf dat ik de eerste 2 dagen van gebruik een beetje gejaagder ben, maar het is echt niet zo dat je een halve week later nog met een k*tkop rondloopt zoals met XTC of speed ;)
Efedrine op zich vind ik heel mild, vooral als je de doseringen beetje opbouwt.
 
Heb je eigenlijk wel al ooit een stacker gebruikt?
In de normale winkels kun je legaal Stacker E kopen. Deze is niet zo sterk als ephedra, maar schijnt wel in de buurt te komen. Ik zou eerst eens kijken hoe heftig die voor je is, voordat je het illigale circuit induikt.
 
Heb je eigenlijk wel al ooit een stacker gebruikt?
In de normale winkels kun je legaal Stacker E kopen. Deze is niet zo sterk als ephedra, maar schijnt wel in de buurt te komen. Ik zou eerst eens kijken hoe heftig die voor je is, voordat je het illigale circuit induikt.

Ja precies maar daar zit dus geen ephedra/ephedrine in dus vraag me af of 't wel werkt, of dat het dan gewoon net zulke troep is als al die andere zogenaamde 'afvalpillen'.

Maar mssch probeer ik dat wel eerst ja.. Misschien is het wel superspul.
 
blijf daar gewoon af, je maakt je eigen gewoon kapot met die troep....een meisje van 23 op doping.... het is triestig !!

By the way, wrong topic !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven