| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Endo-stim , testo-sting, mentaal !!
Beste dbb'rs, Heb me ooit eens laten vangen aan de geweldige reklame van deze producten en heb me een kuurtje van elke besteld. Nu heb ik het nog steeds niet volledig opgebruikt en heb het al een jaar. Telkens als ik er mee begin voel ik me na een paar dagen veel gejaagder en beetje depri precies en heb niet veel meer zin om dingen te doen en ben heel lui,zelfs zin voor trainen neemt af. Is nu 3de keer dat ik het probeer met dat zelfde kuurtje want heb er tenslotte voor betaald. Telkens stop ik ermee na een paar dagen en hou dan gewoon mijn normaal voedingschema en supplement creatine,visolie,vitaminen,bcaa en glutamine aan. En dan na een tijd voel ik me trug veel fitter en sterker en mentaal opper best. Dus stop er vandaag terug mee en gooi de overschot in de vuilbak. Endo-stim en testo-sting is dikke rommel !! Iemand verklaring hoe het komt dat die rommel zo slecht effect heeft ?? grtz Ps: Clean eten en drinken,hard trainen brengt me veel meer voldoening dan al die magische producten die je in "no time" arnold maken (of beloven te maken) |
| | |
| | #2 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Endo-stim , testo-sting, mentaal !!
zucht...
|
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Endo-stim , testo-sting, mentaal !!
nader verklaard alles waar het woord suplement voor staad is onzin behalve de basis crea whey en caff en groene thee bijv |
| | |
| | #4 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Citaat:
Zijn genoeg supps die wel degelijk werken en niet alleen caffeïne, creatine en groene thee. | |
| | |
| | #5 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: Endo-stim , testo-sting, mentaal !!
Citaat:
OT ... whey, creatine, multi vit, en af en toe eens een vetverbrandertje. meer komt er thuis niet meer binnen
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4717082 Spoiler: Toon | |
| | |
| | #6 | |
Citaat:
Ripaf weet ik helaas niet... | |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Endo-stim , testo-sting, mentaal !!
Testo Sting heb ik ook een tijd gebruikt. Resultaten waren goed alleen vraag ik me af of TS wel zijn werk deed of dat het misschien mn eigen lichaam is die snel groeit. Heb iig nu goede eiwitten gekocht let op mn voeding dus eens kijken wat er zonder die TS gebeurt.
|
| | |