Fitness Seller

Eiwitshakes & creatine. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joren10

Novice
Lid geworden
4 aug 2011
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Ik ben nog maar 3 weken bezig met Fitness, powertraining.
Maar ik had enkele vragen. Een vriend raade me creatinepillen aan om je fitnessresultaten te verbeteren, maar hier zag ik nog al tegen op om pillen te nemen.
Dan hoorde ik dat je eiwithsakes moest drinken na het trainen. maar kan iemand me eens uitleggen wat dit met je lichaam doet? Of je hier dik of mollig van wordt? En hoe het gebruikt moet worden? Helpt dit je sneller je spieren te ontwikkelen?

Alvast bedankt!
 
Not again, not sure if serious. Maar goed lees de stickies eens door, die staan bovenaan in de topiclijst, daar kom je al een eind mee weg. Shakies en dingen heb je nog niet nodig jongen, ga eerst maar eens goed en verantwoord eten want je stats laten zien dat je niet al te vet bent.
 
Ja, vroeger was dianabol (anabolen steroiden) legaal in Nederland. Maar nu het op de dopinglijst staat van de Nederlandse wet hebben ze Creatine ontwikkeld. Andere benaming maar een groot deel van de Dianabol stoffen zitten daarin. Het is zeer krachtig en je zult binnen een paar weken een toename in kracht en spier zien. Las wel een pauze in om de week, anders krijg je bijwerkingen o.a steenpuisten bij je geslachtsdelen.

Succes!
 
Reported for trolling, haha. Hou eerst maar even de motivatie vast gozert, daar gaan velen de mist in.
 
Laatst bewerkt:
Morfine, heroine, cocaine, codeine, methamfetamine, nicotine, efedrine, mirtazapine, ketamine en je raad het al creatine, allemaal drugs, afblijven dus! Helemaal de pilversie is :gek:
 
goede vriend heb jij ,jouw gelijk aan de anabolen zetten
shakies en creatine zijn gelijk de zwaarste middelen het schijnt dat arnold schwarzenegger er ook aan zat
 
goede vriend heb jij ,jouw gelijk aan de anabolen zetten
shakies en creatine zijn gelijk de zwaarste middelen het schijnt dat arnold schwarzenegger er ook aan zat
Had jij ook gehoord dat Arnold een paar maanden in het ziekenhuis lag, omdat hij wormen en aarsmade van een halve meter had gekregen, door Creatine en whey te mixxen. Dat is echt een gevaarlijke combinatie.
 
Had jij ook gehoord dat Arnold een paar maanden in het ziekenhuis lag, omdat hij wormen en aarsmade van een halve meter had gekregen, door Creatine en whey te mixxen. Dat is echt een gevaarlijke combinatie.

ach ja is allemaal rotzooi die shakies
pure lichaams vernietiging

om maar niet te beginnen over creatine
ik sta nog liever hele dag naast zo'n kern reactor in japan dan dat ik creatine neem
 
Haha iedereen loopt hier maar te k*tten, klopt niks van.

Er zijn wel mensen geweest die misvormingen hebben gekregen, maar die kans is maar 1 op 6. Ook is er wel eens iemand geweest waar z'n geslachtsdeel eraf viel, maar wat is die kans nou en ze weten nog niet zeker of het door de creatine komt.

Gewoon kopen dus!
 
Nee man, ik dacht hetzelfde erover als jij. Toen heb ik creatinepillen aangeschaft en binnen 10dagen was me eikel zo blauw als 'n smurf. Beter raad ik je het af! Bijwerkingen zijn erg pittig.
 
Groetjes bartje!!
 
Nee man, ik dacht hetzelfde erover als jij. Toen heb ik creatinepillen aangeschaft en binnen 10dagen was me eikel zo blauw als 'n smurf. Beter raad ik je het af! Bijwerkingen zijn erg pittig.
En je ballen waren toch ook voor zon 3/4 gekrompen?
 
Rechter was vrijwel gewoon normaal, maar me linker leek wel terug in m'n buik zijn te gaan wonen. Duurde een poos voordat die er weer uit was!
Ik heb medelijden met je. :(

Jongens, jullie lezen het goed. Stop en begin er niet aan! :janken:
 
Men zegt zelfs dat peanuthead95 zijn been erdoor verloren is, weet iemand dit zeker?
 
die van mij is de eerste week blauw geworden, 2 weken later begon die zwart bij te trekken. ben toen maar is naar de dokter geweest en die vertelde dat de bloedtoevoer verstopt was geraakt door de creatine.

Amputatie als gevolg, ik raad je het dan ook ten strengste af!
 
Back
Naar boven