| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: hier Geslacht: M
Karma Power: 1 | eiwit of weightgainer? Ff een vraagje...Nu dat ik op me voeding heb gelet om me BF% naar beneden te helpen vind ik he twle weer mooi geweest daar waar ik mezelf nu wel "mager" vind worden dus ETUUUUUH kan ik dan beter gewoon eiwitshake erbij nemen of een weightgainer? |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Beide .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Hangt ervan af, als je geneigd bent snel bij te komen in vet neem dan gewoon eiwit.
__________________ KARMABOLIC |
| | |