MuscleMeat

Editie NL (rtl4) over whey eiwitten

Bezoekers in dit topic

Limbo93

Cool Novice
Lid sinds
10 okt 2014
Berichten
194
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Mooi stukje over eiwitten. Die man kraamt behoorlijk wat onzin uit.

Een aantal mooie uitspraken:
"Je kan beter het geld niet aan eiwitten uitgeven maar aan een diëtiste"
"Als je een kilo spiermassa per maand wil groeien, dan betekent dat 33 gram massa per dag. Een kwart daarvan is 8 gram eiwitten, dus we praten over maar 8 gram eiwitten per dag"

Hier is de link van het filmpje:
http://www.rtlxl.nl/#!/editie-nl-216694/3ef09865-142d-3e54-abbc-e079013dc83b

Stukje over eiwitten begint bij 10:00.
 
die hebben geen verstand van BB en voeding en shakes :o
 
Ik ben het er in zo verre wel mee eens dat wanneer je voeding goed op orde is, je geen shakes nodig hebt. Maar dan moet je echt nog wel iets meer dan 8 gram per dag binnen krijgen. Men doelt nu puur op de spieropbouw die je met de eventuele training bereikt, ze vergeten voor het gemak even alle andere dagelijkse processen in het lichaam die eiwit nodig hebben, en dat zijn er veel!
 
Ik ben het er in zo verre wel mee eens dat wanneer je voeding goed op orde is, je geen shakes nodig hebt. Maar dan moet je echt nog wel iets meer dan 8 gram per dag binnen krijgen. Men doelt nu puur op de spieropbouw die je met de eventuele training bereikt, ze vergeten voor het gemak even alle andere dagelijkse processen in het lichaam die eiwit nodig hebben, en dat zijn er veel!
ahjoh, minor detail :D
 
Zag m ook voorbij komen
'in principe is 2 glazen melk per dag dus voldoende'

jeff pls go
 
Domste wat ik al gelezen heb, hoeft geen uitleg.
 
Dus 8 gr per dag betekent 1 kilo spier per maand. En hou je dus niks over voor andere processen in je lichaam.
Ik gooi me whey weg. Nutteloos
 
12:12 was het leukste stukje. Goeie sumo van hng

edit: 12:51 potverdomme ook nog een lekkere frontsquat
 
Ik ga ze mailen, ben benieuwd naar hun antwoord.
 
de naam voedingscentrum zegt mij al genoeg. die gasten halen het bloed onder mijn nagels vandaan.
 
Eiwit shakes helpen ook niet. Ze smaken alleen lekker!

Net of dat eiwit shakes meer (waarde) bieden dan een biefstuk, zalm of eieren.
 
Nette techniek ook van dat petje die met kabels..
 
whey shakes zijn een toevoeging en geen maaltijd. Leden dan dit forum of ervaren personen begrijpen dat.. Helaas heb je ook mensen die whey shakes nog steeds als wondermiddel zien en verwachten verder niets te hoeven doen. Daarbij komt nog eens dat het voedingscentrum een zelfde niveau heeft als Sonja Bakker. Lijkt me duidelijk?
 
Voedingscentrum heeft het IQ van Sonja Bakker.
 
Haha. Die negert: ja,had na een maand al meer massa. Gvd.
 
niemand ooit aan gedacht dat whey goedkoper is dan bv kip. En je niet eerst hoeft klaar te maken



deze phaggots zijn wel erg oppervlakkig
 
Back
Naar boven