Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Hoofdfora > Supplementen

Unleash! v3 - de sterkste pre workout booster van het moment!

Unleash! v3 is dè keuze als je opzoek bent naar een supplement dat je explosieve kracht, energie en pomp geeft. De nieuwe Unleash! formule is zo sterk dat je al na 15 minuten voelt dat elke vorm van vermoeidheid wordt verdreven. Je bent fit, alert en krijgt een euforisch gevoel over je. Eenmaal in de gym voel je een verhoogde focus en concentratie. Gewichten voelen lichter aan en je kan meer herhalingen en sets maken. Bovendien geeft Unleash! v3 je een geweldige pomp die tot lang na de training aanhoudt.

Ervaar nu zelf de krachtige werking van Unleash! v3. We garanderen je dat je nog nooit zo'n knaltraining hebt gehad! »

Antwoord
Oud Mon 30 Oct 2006, 18:37  
Dionysos
Cool Novice

Stats: M 27j
Ecdysterone?

Zijn er mensen die al ervaring hebben met edcysterone?

Ik heb er al veel over gelezen.. Er staan natuurlijk weer veel mooie verkooppraatjes bij dus ik ben es verder gaan zoeken..
Het volgende supplement krijgt vooral mijn aandacht:
Ecdysize - sterkste Ecdysterone supplement ter wereld!

Verder heb ik de volgende sites met informatie gevonden:

Bodybuilding.com - Ecdysterone Information and Product Listing! Ecdysterone FAQ!

Russische onderzoekers: Werking ecdysteroïden vergelijkbaar met die van dianabol

Als ik dat allemaal zo lees lijkt het me echt een geweldig supplement..
Maar zijn er misschien mensen die hun ervaringen met me kunnen delen?

Grtz
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 30 Oct 2006, 19:14  
beelzebab
Dutch Bodybuilder

beelzebab's Avatar

Stats: M 32j 1m86 99kg 25%
Nou ik ben wel benieuw of het wat doet, ik zou zeggen bestel een potje en schrijf een revieuw, dan hebben we er allemaal wat aan
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 30 Oct 2006, 19:16  
Mans
Freaky Bodybuilder

Stats: M
Citaat:
Ecdysize bevat een megadosering van het zeer sterke 20-Beta-Hydroxyecdysterone (Ecdysterone). Studies hebben laten zien dat Ecdysterone de droge spiermassa met 7% kan verhogen en de vetmassa met 10% kan verminderen in slechts 10 dagen! Met Ecdysize kun je de spieropbouwende werking van anabole steroïden krijgen, zonder de bijwerkingen!

En toch trappen er keer op keer weer mensen in.
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 30 Oct 2006, 19:19  
beelzebab
Dutch Bodybuilder

beelzebab's Avatar

Vandaar of hij het wil testen
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 30 Oct 2006, 19:30  
Dionysos
Cool Novice

Citaat:
Origineel gepost door Mans Bekijk Post

En toch trappen er keer op keer weer mensen in.
Vandaar dat ik die andere 2 sites erbij heb gezet.. zodat je ook de echte informatie kan lezen.. dat crappy gelul op die verkoopsites geloof ik niet in..

Heb trouwens een potje besteld.. krijg het woensdag binnen maar ik maar eerst nog ff mijn crea potje op.. duurt nog 5 weken, daarna start ik ermee.
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 30 Oct 2006, 19:32  
3XL
Super Moderator

3XL's Avatar

Stats: V - - -
Zijn er eigelijk nu wel onafhankelijke onderzoeken op levende mensen(sporters) die antonen dat insecten/planten sterols dergelijk effecten hebben als geclaimt wordt?

Laatste wat ik weet is dat ecdy's ed alleen invitro en op dieren getest is.
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 30 Oct 2006, 19:36  
SanderM
Huge Freak

SanderM's Avatar

Stats: M 23j
Citaat:
Origineel gepost door beelzebab Bekijk Post
Nou ik ben wel benieuw of het wat doet, ik zou zeggen bestel een potje en schrijf een revieuw, dan hebben we er allemaal wat aan
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 30 Oct 2006, 19:37  
SanderM
Huge Freak

SanderM's Avatar

Stats: M 23j
LET OP
Voor optimale resultaten moet de eiwit-inname maximaal zijn (2-3 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht per dag).

als je dit dus daadwerkelijk gaat proberen moet je zorgen dat je je daar ook aan houdt
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 30 Oct 2006, 19:37  
Mans
Freaky Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door Dionysos Bekijk Post
Vandaar dat ik die andere 2 sites erbij heb gezet.. zodat je ook de echte informatie kan lezen.. dat crappy gelul op die verkoopsites geloof ik niet in..

Heb trouwens een potje besteld.. krijg het woensdag binnen maar ik maar eerst nog ff mijn crea potje op.. duurt nog 5 weken, daarna start ik ermee.
Hm ja klinkt toch niet als absolute flauwekul. Zou er toch niet al teveel van verwachten.
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 30 Oct 2006, 19:52  
Dionysos
Cool Novice

Ik ben es wat verder gaan zoeken, kom ik deze site tegen..

AST Sports Science - Paul Delia's Q&A

Daar zeggen ze dan dat het waarschijnlijk niet gaat werken..

Maarja ik heb het potje besteld en ik ga het eens uittesten, dan weten jullie ook gelijk genoeg.
We'll see
  Met citaat antwoorden
Oud Mon 30 Oct 2006, 20:06  
beelzebab
Dutch Bodybuilder

beelzebab's Avatar

@ sander M
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 30 Nov 2006, 19:11  
Dionysos
Cool Novice

Ben vandaag begonnen ermee, zal af en toe een post maken met mijn bevindingen.. ik verwacht er niet al te veel van.
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 30 Nov 2006, 19:21  
Heinlbag
Cool Novice

Heinlbag's Avatar

ben benieuwd!!
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 21 Dec 2006, 20:40  
Dionysos
Cool Novice

Ben nou 3 weken onderweg.. ik merk wel flink wat vooruitgang in kracht.. Ook is er inmiddels al 4 kilo massa bij gekomen..
Heb mijn vetpercentage nog niet laten opmeten maar een anderhalve maand geleden zat ik op 10,5% en zo op het oog heb ik het idee dat het minder of hetzelfde is gebleven.
Ook ben ik veel meer eiwitten gaan eten als normaal omdat bij de beschrijving stond dat ik 2-3gr per kilo lichaamsgewucht moest gaan pakken, dit kan dus ook de vooruitgang verklaren..

Persoonlijk heb ik het idee dat het product wel echt werkt.. het geeft niet de resultaten die de verkooppraatjes je moeten doen geloven, maar het is mijn geld wel waard geweest.

Over een dikke week zal ik nog een berichtje posten hiero.. dan is mijn potje ecdysize leeg.. Laterssss
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 21 Dec 2006, 21:32  
MagereHein
Cool Novice

Stats: M 22j
interessant ^^
  Met citaat antwoorden
Oud Sun 24 Dec 2006, 15:37  
_BooStaR_
Cool Novice

_BooStaR_'s Avatar

Stats: M 30j
4 kilo in 3 weken? Lijkt me onwaarschijnlijk. Heb je iedere dag bij de mac gegeten?
  Met citaat antwoorden
Antwoord
Topic opties

DutchBodybuilding.com © 2012