| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | dextrojuice
als ik zo lees op verkoopsites, is dextro juice wel iets belangrijker om na je workout te nemen. maar werkt het ook echt? is het echt belangrijk, of is de meerwaarde te verwaarlozen?
__________________ mess with the bull, you get the horns! |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: dextrojuice
de meningen zijn hier nogal verdeeld over, zelf neem ik het wel omdat mijn weerstand na de training helemaal weg is en dit het ook schijnt te verhelpen.
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #3 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: dextrojuice
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #4 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Riverside Motherf#cker! Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: dextrojuice
Citaat: | |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: dextrojuice
in de bulk is het zeker nodig hoor..je kan zonder, maar helpen doet het zeker. in de cut zou ik het niet gebruiken. veel koolhydraten zijn uit den boze in de cut.
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #6 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Citaat:
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Riverside Motherf#cker! Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: dextrojuice
Ahhh... nou ja heb het twee keer met plezier gelezen
|
| | |
| | #8 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Amsterdam Geslacht: M
Citaat: | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |