MuscleMeat

dexaprine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dronkersmike

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2006
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Hoi,

Na inname van dit product werd ik ontzettend lam en een beetje licht in de hoofd.
Na inname van een half pilletje

Doe ik iets verkeerd?

En als dexaprine bij mij niet werkt, werken de andere fatbrners dan ook niet?
 
Er zit 1,3d in, is inmiddels verboden. Is wel de juiste werking, wel blijven eten en drinken. Heb je de oude formule nog?
 
huh is het verboden ja ??? heb et ook gebruikt en gekocht op nutrimax deed ook altijd halve vond een hele te zwaar , maar gebruik je het in de ochtend dan ? zou idd wel eten en blijven drinken ook al kun je niet
 
ik krijg hartkloppingen van die zooi...

neem ook nog jack3d waar 1,3D in zit

neem ook niet meer als 1 scoop
 
Hoi,

Na inname van dit product werd ik ontzettend lam en een beetje licht in de hoofd.
Na inname van een half pilletje

Doe ik iets verkeerd?

En als dexaprine bij mij niet werkt, werken de andere fatbrners dan ook niet?

Paradoxaal syndroom komt regelmatig voor bij noradrenaline/dopamine-boosters/blokkers, ik kan ook waar ik sta in slaap vallen op ephedrine.

het is nog niet goed begrepen hoe dit juist werkt, al er is gespeculeer over defecte of ongevoelige receptoren.
 
Hele is idd ****ing zwaar, licht in je hoofd, opgejaagd, droge smoel lippen keel(dorst maar gaat niet weg door drinken). Soms wel eens een hele (vorig jaar ofzo) genomen, afentoe ff ergens tegen aan gaan staan omdat ik me voelde alsof ik 3 rondjes om de wereld kon rennen.

Dat spul ga ik echt niet meer heel nemen, nam t ook alleen voor energie en onderdrukking van honger. Bij een hele kan ik de hele dag niks eten.

Nu ik dit zo teruglees en dat gevoel nog eens voor me haal snap ik eig wel waarom 1,3d verboden is..
 
dus het is niet meer te verkrijgen ? weetje mss andere dan die ook goed werkt ?
 
Ik had hetzelfde, volgens een maatje van mij gaat dat gevoel wel weg na een tijdje. Ikzelf vond de effecten alleen te sterk om alleen wat vet te verbranden, doe ik het liever zonder hulpmiddel...
 
Vond het zelf wel aangenaam. Kende jongens die het al jaren als partydrug gebruikte. Imo toch vrij verstandig dat het uit de handel is genomen als er zo weinig over de mogelijke een substantie beschikbaar is.
 
Jammer dat het uit de handel is vond het de enige goeie fatburner gelukkig heb ik nog een potje.
Op het begin voel je je misselijk maar je moet gewoon blijven eten en drinken dan heb je een enorme energie boost. Op de fiets had ik een hartslag van 180/190 ipv 130/140
Ben mede door dexaprine 20 kg afgevallen en natuurlijk een goed voedingsschema en bijbehorende cardio
 
Vind het toch wel heftig hartslag van 180/190 op de fiets... neem aan dat je dan flink doortrapte? Stel je gaat flinke sprintjes trekken op hoeveel zal je dan uitkomen
 
Vind het toch wel heftig hartslag van 180/190 op de fiets... neem aan dat je dan flink doortrapte? Stel je gaat flinke sprintjes trekken op hoeveel zal je dan uitkomen

Ja trapte wel lekker door ja dat hield ik dan 10 min vol en dan een half uurtje afmaken op hartslag van 160
 
jezus... 190? pff is wel veel man maar goed ik zit ook al gauw tegen de 180 aan..
 
Ik ben nu met mijn 3e week bezig.. 1e week een halve s'ochtends en s'avonds en was een beetje duizelig en misselijk maar dit gaat na verloop van tijd over.
Rond de 1,5 week overgestapt op een hele pil om 12.00 en weer duizelig en misselijk maar ook dit ebt langzaam weg. Nu 3e week bezig en nog steeds een beetje dat opgejaagde gevoel maar verder nergens last meer van.
De werking is verder erg goed mijn hartslag gaat een stuk harder tijdens cardio en ik zweet veel meer dan gewoonlijk.
 
Vind het toch wel heftig hartslag van 180/190 op de fiets... neem aan dat je dan flink doortrapte? Stel je gaat flinke sprintjes trekken op hoeveel zal je dan uitkomen

Hartslag van 180 haal ik zonder Dexaprine ook wel hoor..
 
Mijn vriend is 3.5kilo kwijt op 1week door dit :s ;o
 
Mijn vriend is 3.5kilo kwijt op 1week door dit :s ;o

Met de oude versie of de nieuwe versie van dexaprine? Ik vind trouwens nergens een review van de nieuwe versie, kan dit? :p
 
Ik merkte er niks van. Honger gevoel bleef gewoon dus at ik meer :). Al die supplementen helpen niet bij mij.
 
ik heb deze al eens gebruikt en gebruik hem momenteel alweer een week:

http://www.xxlnutrition.nl/dexaprine/i-force-nutrition

merkte echt super snel resultaat (afvallen dan). wel goed trainen en eten erbij natuurlijk.

maar omdat er zoveel verschillende reacties/reviews op dit product zijn vraag ik mij toch af of dit product op den duur gevaarlijk kan zijn voor je gezondheid?
als dat het geval was.. dan was het toch niet verkrijgbaar op zo'n betrouwbare site?
 
ik heb deze al eens gebruikt en gebruik hem momenteel alweer een week:

http://www.xxlnutrition.nl/dexaprine/i-force-nutrition

merkte echt super snel resultaat (afvallen dan). wel goed trainen en eten erbij natuurlijk.

maar omdat er zoveel verschillende reacties/reviews op dit product zijn vraag ik mij toch af of dit product op den duur gevaarlijk kan zijn voor je gezondheid?
als dat het geval was.. dan was het toch niet verkrijgbaar op zo'n betrouwbare site?

heb je de topic wel doorlezen ? :)
 
Back
Naar boven