| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Het land van neder Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: | CYTOSPORT - Monster Milk
Mijn vraag is, of iemand hier ervaring mee heeft? Het bevat tevens glycocyamine, een mogelijk gevaarlijk additief. Daarintegen als het op 4:1 Betaine bevat, is het weer bevorderlijk? Kan iemand mij hierover verlichten Ik weet dat ze glycocyamine uit de Muscle Milk hebben gehaald. Al in 2006. Maar nu hebben ze het in MonsterMilk gestopt met Betaine. Er staat alleen niet in hoeveel. Dus, iemand plzzz? ps: Love the MuscleMilk though. It`s heavenly!!!! |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: CYTOSPORT - Monster Milk
ken het niet. de whey van cytosport had ik pas geleden...die beviel wel.
__________________ happy family gixxer tom |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Het land van neder Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: CYTOSPORT - Monster Milk
Hm. Ik ga voor muscle milk, toch maar weer. Dat spul heb ik echt graag. Ga wel in USA bestellen. Daar is een potje maar 24,99 dollar! En de 4.96 LBS versie is maar 49,95 dollar! Da's geen geld. Als je het samen met andere supps besteld, super toch? |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| cytosport, milk, monster |
| Topic opties | |
| |