MuscleMeat

crystal creatine

Bezoekers in dit topic

Revolutions wilde namelijk een Creatine die alleen maar voordelen had, en geen nadelen zoals andere Creatines. Revolutions ontwikkelde Crystal-C, de creatine zonder nadelen en alleen maar voordelen.

Alleen daaraan kan ik al lezen dat het weer een verkooppraatje is. Ik kan geen enkel nadeel bedenken van CEE namelijk.
 
Alleen daaraan kan ik al lezen dat het weer een verkooppraatje is. Ik kan geen enkel nadeel bedenken van CEE namelijk.

ja die verkoperspraatjes zijn dus typisch bij revolutions... denk dat ze doelen op de omzetting van creatine naar creanitine...
leek me vooral interressant wegens de lage prijs én omdat het beter zou zijn dan creatine en cee
ben toch al van verschillende revolutionssupps tevreden over de werking...
 
Heb een vriend die het gebruikt en die is er heel tevreden over.
Vraag me wel af wat het verschil is tussen cristal-c en kre-alkalyne en CEE
 
speciale gefilterde koudgesubwoofde creatine directlu into da bladstruum
 
Revolutions wilde namelijk een Creatine die alleen maar voordelen had, en geen nadelen zoals andere Creatines.

Heb ook de tekst gelezen maar dit sprong er voor mij toch ook wel even tussenuit.
Als jij graag nieuwe dingen uitprobeert, mag het van me, ik hou me lekker aan mn cheape monohydraat.
 
ben toch al van verschillende revolutionssupps tevreden over de werking...

Crystal C is een leuk alternatief als je niet reageert op monohydraat en iets anders wil proberen.
Niet alle producten van revolutions doen wat je zou willen dat ze deden. Testo sting is daar wat mij betreft een voorbeeld van.
 
Crystal C is een leuk alternatief als je niet reageert op monohydraat en iets anders wil proberen.
Niet alle producten van revolutions doen wat je zou willen dat ze deden. Testo sting is daar wat mij betreft een voorbeeld van.

inderdaad, ik doelde hier ook meer op revenge, revenge v2 en pumpjuice
van testosting had ik ook veel meer verwacht, ben wel een paar kilo's bijgekomen erop maar denk toch niet dat ik dat in de toekomst nog ga gebruiken
revenge en pumpjuice wel nog af en toe
 
Mr is het nu eigenlijk goed spul of niet? :D
 
Mr is het nu eigenlijk goed spul of niet? :D

crystal c, ziet er wel goed uit maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd, denkelijk in de week eens bestellen, maar ik wou eerst in het weekend eens gaan zoeken achter een 'de tuinen' winkel ;)

mocht er iemand al ervaring mee hebben, laat dan zeker iets weten
 
crystal c, ziet er wel goed uit maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd, denkelijk in de week eens bestellen, maar ik wou eerst in het weekend eens gaan zoeken achter een 'de tuinen' winkel ;)

mocht er iemand al ervaring mee hebben, laat dan zeker iets weten

daar geen creatine kopen is nrt schijnt brol
waar? je vindt er in roosendaal eentje, in breda ook (nederland dus, in belgië hebben ze er geen denk ik)
voor de rest, de visolie is er heel goedkoop! (50% korting zoals in ander forum staat)
het is geen bb winkel ofzo eerder zo een nature-shop dus verwacht niet te veel
 
er zou een nog betere crea uitkomen is me in de shop verteld, maar tja weet neit of dit er 1 is. alleen nog de energizer producten hebben die nieuwe crea erin. een gewone was er nog niet is mij verteld. cellmass werd noghsteeds als beste crea product aangeraden..
 
heb t ook gebruikt maar weinig van gemerkt
 
kameraad is er heel tevreden van.
 
Back
Naar boven