| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Creatine vraagje Hey allemaal, Ik ben begonnen met creatine te gebruiken sinds 3 dagen en ik zit dus nog in de ladingsfase. Ik heb Precision engineerd high performance creatine. Nu is mijn vraag; er staat op de pot dat ik; In de landingsfase 4 keer per dag 1 dosering moet nemen (voor 5 dagen) In de onderhoudsfase 1 a 2 keer per dag moet nemen ( voor 11 WEKEN?!) en dan 4 weken moet stoppen. Nu is het schepje wat ik erbij heb gekregen 43 gr. is dit niet wat veel? Ik hoop dat er iemand iets over kan vertellen, Jur |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Is veel ja, standaard is idd 20 gr in oplaadfase en ca 5 gr onderhoud. Na training nemen tegelijk met je dextrose bv. d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 5 | 20 gr per dag! en dat in vier keer idd, daarna 1 keer per dag 5 gr. succes D
| | |
| | #5 | |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
Sinds waneer word er bij creatine een landingsfase aan bevolen?
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | |
| | |
| | #6 | |
Als dat idd het geval is moet je even kijken hoeveel creatine dit prodict daadwerkelijk bevat (per dosering)
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Zeker net zolang als ik Creatine ken. |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 26 | Maak je ook gebruik van een take off en wat doe je mid-flight?
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Fullflight zonder tussenstop. hahah, lees het net pas landingsfase. |
| | |
| | #10 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
Ja ik lees nu ook net dat er dextrose, HPLC, puur creatine monohydraat, taurine, dinatriumfosfaat, trimagnesiumfosfaat, monokaliumfosfaat en smaakstoffen inzitten. Dus ik zal de aanbevolen dosering maar aanhouden dan toch? Is het gebruiken van 99/100% creatine beter? Ik hoor graag tips en oh ja, typefouten kunnen gebeuren he | |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 5 | Hoe lang mag je landing duren, 5 dagen? ik raak vaak eerder de grond, wat te doen? d
| | |
| | #12 | |
Zit er maar 2.5gr in, dan moet je twee doseringen nemen als je 5gr creatine wilt gebruiken, zit er 10gr creatine in 1 dosis dan neem je de helft, enz. Dus gewoon even uitrekenen a.d.h.v. de hoeveelheden op het label.
| | |
| | #13 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Hmm, ik gebruik sinds een paar dagen ook PE (pot van 908gr) en heb dus maar 5 gram gebruikt per keer ipv 1 maatschep (43gr). Aangezien je dan maar 5 dagen met 1 pot doet moet ik er dus 8 extra gaan halen. Wordt het toch nog duur. De tuinen heeft er helaas niet meer zoveel. Weet iemand of je tijdens zo'n kuur kan overstappen op een ander merk? |
| | |
| | #14 | |
Tsja, ik kan maar 1 ding zeggen, leer de labels te lezen. Kijk niet naar de grote letters vorop, maar naar de kleine letters op de achterkant. Daar hoort in te staan wat er in zit en in welke mate.
| | |