| | |||||||
| Mededeling |
Get Diesel NOS ETHER nu exclusief door XXL Nutrition naar Nederland gehaald. NOS ETHER is 1 van de sterkste Creatine / NO supplementen! Lees de USA fora er maar op na, iedereen is er daar zeer tevreden over. NOS ETHER is een 5-1 supplement, alles wat je nodig hebt om het maximale rendement uit je training te halen. We hebben de allernieuwste versie binnen met 1070gram per pot.
You want to go hardcore? Go NOS ETHER!
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in Onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | Creatine gebruik bij 16 jaar
Hallo, ik ben bijna 16 en ik vroeg me af of ik creatine zou kunnen gebruiken. Hoe kan ik er achter komen welke soort creatine op mij effectief is en wie kan mij dat aanraden? Ik vraag me ook af op welke momenten je Creatine moet innemen. Voor het trainen (explosief), tijden het trainen, of er na en hoe vaak per dag? Een heleboel vragen ja, ik weet het maar als iemand mij zou kunnen helpen of doorverwijzen zou dat heel fijn zijn. Met vriedelijke groet, Michiel |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Creatine gebruik bij 16 jaar
je kan als je het wil het beste gewoon creatine monodraat halen goedkoop en goed, maar hoe zit het met je voeding , creatine werkt alleen als je voeding ook goed is anders heeft het geen nut.omdat je dat een gebrek aan bouwstoffen hebt |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Creatine gebruik bij 16 jaar
inderdaad, post eens je stats, voeding, training, ervaring , ... als je creatine wil kopen, koop eerst monohydraat zoals malden al zei
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer - Ploegleider Silence-Lotto] Live Fast, Die Young! |
| | |