| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Creatine Ethyl Ester slecht voor de gezondheid of niet? Beste bodybuilders, Ik vraag me echt af of Creatine Ethyl Ester niet slecht is voor je organen, ik heb een keer een kuurtje gedaan en het werkte echt super goed bij mij maar toen ik het lepeltje in de CEE liet staan fronsde ik toch even me wenkbrauw, het lepeltje was helemaal aangevreten. Weet iemand misschien of hier wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan en wat daar uitgekomen is? Ik denk dat het allemaal wel mee valt hoor maar wil toch wel even weten hoe jullie er over denken. Werkt het bij jullie trouwens ook zo goed? |
| | |
| | #2 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
Waarschijnlijk chemische reactie ofzo, idunno!
__________________ Current Stack: XXL Whey Instant XXL Pro 80 XXL Complex Carb Gainer Omega-3 Multi Scivation Xtend | |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | Leg dan maar eens een verroest muntstuk of eendert wat een nachtje in een glas cola, das is volledig ontroest... Kdenk niet dat het veel kwaad kan, anders zou men het niet verkopen |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Niet helemaal mee eens men verkoopt zoveel dingen die wel kwaad kunnen, denk aan cd's van bijvoorbeeld jannes, films met leonardo di cabrio in de hoofdrol, en computerspelletjes ala the sims. Allemaal heel slecht voor de bloeddruk en dus de gezondheid. |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder | Ik heb dat ook al gemerkt met CEE, als ik het in een vloeistof drop dan hoor ik steevast een sissend geluidje en van dat oxideren heb ik ook al gemerkt. Het zal geen kwaad kunnen want anders was er al iets over bekend.
__________________ KARMABOLIC |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Geen idee wat een inox-lepeltje is, maar bij mijn CEE zat een kunststof lepeltje. Daar is niks mee gebeurd. Ook een sissend geluid. Wel een gore pepsmaak.
__________________ AKA Lobsterboy Clean & Jerk maakt mij supersterk Big Lobstar Lovers Club God is als Sinterklaas, gewoon een ouwe lul met een baard. |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Als je cee mixed met water smaakt het naar accuzuur Het verbaasd me dus niks dat bepaalde kunststof lepeltjes eraan bezwijken |
| | |
| | #8 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Inox is metaal. Best bizar trouwens dat het zo reageert |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |