AndroidHealthClinic

creatine met druivensuiker

Bezoekers in dit topic

prici

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 dec 2004
Berichten
69
Waardering
0
hallo allemaal

ik neem nu al vier weken creatine van dymatize door een bekende bodybuilder is me aangeraden om het in jus de orange in te nemen,zou het het kunnen om er ook nog druivesuiker bij te voegen en wie weet hoeveel,en wil daar om aanraden hem naar tribulus overgaan is er iemand die me serieus kan helpen,van wie ik mijn advies kreeg zie ik niet meer namelijk ik hoop echt dat ik het nu echt kan vinden dat ik me maar een met een paar supplementen bezig hou dat steeds met iets anders te expirimenteren.


Bedankt jongens
 
Neem je creatine niet met sinaasappelsap oid!!
 
nee , ik neem het wel met sinaasappelsap,alleen wil ik er ook druivesuiker er bij alleen weet ik niet hoeveel
 
Je moet het juist niet met sinasappelsap nemen !

Je mengt creatine met dextrose oid om een insulinepiek te creeren.
- Sinaasappelsap bevat te weinig suiker
- Sinaasappelsap bevat de verkeerde suikers (fructose ipv dextrose)
- Sinaasappelsap heeft een ter ;age pH zodat omzetting naar creatinine meteen begint

Gewoon lauw water met eventueel 25-50gr dextrose oid.
 
3XL zei:
Je moet het juist niet met sinasappelsap nemen !

Je mengt creatine met dextrose oid om een insulinepiek te creeren.
- Sinaasappelsap bevat te weinig suiker
- Sinaasappelsap bevat de verkeerde suikers (fructose ipv dextrose)
- Sinaasappelsap heeft een ter ;age pH zodat omzetting naar creatinine meteen begint

Gewoon lauw water met eventueel 25-50gr dextrose oid.

oei zoet
 
thanks man ik ga het morgen gelijk proberen voordat ik ga trainen
 
kan ook na je training :cool:
 
je moet het innemen met druivensap omdat daar druivensuiker in zit
dus neemt dat de creatine sneller op in je bloed
 
prici zei:
hallo allemaal

ik neem nu al vier weken creatine van dymatize door een bekende bodybuilder is me aangeraden om het in jus de orange in te nemen,zou het het kunnen om er ook nog druivesuiker bij te voegen en wie weet hoeveel,en wil daar om aanraden hem naar tribulus overgaan is er iemand die me serieus kan helpen,van wie ik mijn advies kreeg zie ik niet meer namelijk ik hoop echt dat ik het nu echt kan vinden dat ik me maar een met een paar supplementen bezig hou dat steeds met iets anders te expirimenteren.


Bedankt jongens

Probeer de volgende keer je vraag iets duidelijker te formuleren :rolleyes:
Maar idd, druivensap is goed ;)
 
Als je druivensap neemt moet je wel zrgen dat je veeel neemt.

De verhouding dextroxe/fructose in druivensap is ca 50/50. Om dus voldoende dextrose (snelle insuline stijging) binnen te krijgen moet je dus zorgen dat je met die druivensap aan de 25-50gr zit. Dat betekend dus meestal bijna een heel pak.
 
Neem je crea gewoon NA uw training in uw pw-shake..dus magere melk of water, whey, crea en dextrose..that's it! Niet vergeten de wash-out periode te respecteren van crea, dus na de kuur, 4 weken noppes van crea nemen!
 
volgende moet ik met de wash out beginnen thanks man
 
creatine met druivensuiker dus...
als ik het goed begrijp: na de workout 5g creatine + 25-50g dextrose. Maar die dextrose is dan wel in tabletvorm welteverstaan? de gewone druivensuiker (van bv. dextro energy)? of maak je van die tabletten poedervorm en bij je creatine doen?
 
Neem je crea gewoon NA uw training in uw pw-shake..dus magere melk of water, whey, crea en dextrose..that's it! Niet vergeten de wash-out periode te respecteren van crea, dus na de kuur, 4 weken noppes van crea nemen!

Hoe lang is de gemiddelde kuur? 4 weken ook?

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

creatine met druivensuiker dus...
als ik het goed begrijp: na de workout 5g creatine + 25-50g dextrose. Maar die dextrose is dan wel in tabletvorm welteverstaan? de gewone druivensuiker (van bv. dextro energy)? of maak je van die tabletten poedervorm en bij je creatine doen?
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/DextroJuice-Pro-P207
 
drinken met druivesap
 
drinken met druivesap

Maar dan wel heel veel blijkbaar:

Als je druivensap neemt moet je wel zrgen dat je veeel neemt.

De verhouding dextroxe/fructose in druivensap is ca 50/50. Om dus voldoende dextrose (snelle insuline stijging) binnen te krijgen moet je dus zorgen dat je met die druivensap aan de 25-50gr zit. Dat betekend dus meestal bijna een heel pak.
 
Back
Naar boven