| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder |
Nu had ik al goed dingen over creatine gelezen en er veel info over opgezocht. En nu rade mijn mentor die ooit fysio is geweest, mij af om creatine te gebruiken, omdat hij daar vroeger veel problemen mee heeft gezien, overbelastingen ed. Maar rade hij mij corticosteroiden aan ipv creatine, maar dit valt toch onder anabolen? Weet er iemand misschien meer van af, want als ik zoek op internet is het mij niet helemaal duidelijk.
|
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Creatine of corticosteroid
creatine kan geen kwaad iedereen op dit forum heeft wel creatine genomen. van corticosterioden heb ik nog nooit gehoord, het is na mijn weten geen anabolen |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Die stof ken ik eigenlijk bij bijvoorbeeld een achillespees ontsteking. Ontstekingremmend http://nl.wikipedia.org/wiki/Corticostero%C3%AFde Gevaar bij langdurig gebruik, tenminste dat weet ik voor gebruik bij een ontsteking ;zal de weke delen (banden/pezen/spieren) nog meer aantasten. Het mag alleen bij hoge uitzondering voor het bestrijden van een hardnekkige acute ontsteking gebruikt worden... http://www.patientenplein.nl/pp/pp.p...ategorie_id=10 (teminste dat denk ik uit mijn hoofd te weten en google bevestigd dat ook wel) En heeeel voorzichtig met sport. Kortom ik snap niks van waarom je die stof gebruikt. Wie weet weet een andere DBB-er hier meer van? Dit gebruiken alsof je creatine gebruikt lijkt mij niet heel slim. Maar ik ben geen expert op het gebied van chemische stoffen. Laatst aangepast door wandelaar : ma 7 jul 2008 om 22:55 |
| | |
| | #4 | |
| Irrational retard | Re: Creatine of corticosteroid
Citaat:
en ten 2e dat hij dat doet omdat hij met creatine problemen gezien heeft, ontslaan die gast. je kunt die 2 niet vergelijken, en creatine is geheel veilig bij normaal gebruik. corticosteroiden daarentegen......... en overigens voor performance enhancing doeleinden blijf je daar ook maar beter van af, corticosteroids worden niet gebruikt in bb namelijk. ik sta hier echt perplex van, ik weet dat de meeste fysios weinig tot niks weten wat dergelijk spul aangaat maar dit slaat echt alles, wat een enorme lowlife die gast. corticos zijn voor zover ik weet nog vervelender kwa sides en schadelijkheid als de gangbare aas. Laatst aangepast door Barbellman : ma 7 jul 2008 om 23:16 | |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder |
Hahah corticosteroïden aanraden als trainingssupplement... epic fail. Cortico's vallen dan wel onder de steroïden, anabool zijn ze absoluut niet, eerder catabool. Cortisol valt onder de corticosteroïden, dat moet je toch genoeg zeggen dacht ik.. Zoals "wandelaar" al zei, worden ze gebruikt als ontstekingsremmers. Luister dus alsjeblieft niet naar die kerel, want als z'n fysio-behandelingen net zo slecht waren als z'n supplementadvies, is het maar goed ook dat ie geen fysiotherapeut meer is.
__________________ You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel... |
| | |
| | #6 |
neem maar gewoon lekker creatine monohydrate, werkt gewoon en is nog veilig ook! edit: zou overigens wel zeker een jaar gewoon puur doortrainen op eigen kracht voor je supplementen neemt. |
| | |
| | #7 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Citaat:
En corticosteroiden, iemand die ik van wandelen ken had een overbelasting aan zijn kniebanden en kreeg daarvoor een injectie. Arts vertelde niet dat hij echt niet meer mag wandelen, hij loopt nu op krukken. In hardloopzaak was een voetballer die door die injecties in zijn achillespees allenmaar meer afbraak van die pees bereikt had. Hardlopend voetballen werd voor hem een probleem. Soms is het ook wel echt noodzakelijk maar het is niet niks als het middel is wat ik denk dat je bedoelt. Maar ga vooral naar een echte arts ipv je mentor, die moet je maar met een korrel zout nemen voortaan Laatst aangepast door wandelaar : ma 7 jul 2008 om 23:31 | |
| | |
| | #8 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #9 | ||
| Advanced Bodybuilder | Re: Creatine of corticosteroid
Citaat:
Citaat:
__________________ You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel... | ||
| | |
| | #10 |
Jong en niet heel getraind, tenminste hij weet er niet veel van. Vandaar ook tussen () Jong en al vrij gevorderd is een ander verhaal en gaat niet over degene die de vraag stelt schat ik mischien wel helemaal verkeerd in. Die moet gewoon eten en trainen
|
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
corticosteroïden zit ook in astma medicijnen. Dus ik denk niet dat het als supplement geschikt it
|
| | |
| | #12 | |
Citaat:
Ik weet het wel zeker.
__________________ You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel... | |
| | |
| | #13 |
|
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
ik gebruik vintolin voor mijn astma, alleen weet ik niet dit spul er in zit
Laatst aangepast door radou01 : di 8 jul 2008 om 09:41 |
| | |
| | #15 |
Dat corticosteroïden als onstekkingsremmer werken had ik gevonden dus snap ook niet waarom hij mij dit aanrade. Vanaf welke leeftijd is het wel geschikt om creatine te gebruiken, zelf wilde ik het eens gebruiken om te testen. Creatine is niet schadelijk dus maakt het uiteindelijk toch niet uit op welke leeftijd je dit gebruikt? Mijn mentor doet nu momenteel ict, vroeger was hij fysio, ik denk wel dat er een heel groot verschil zit tussen corticosteroïden en creatine. Ik ga hem binnenkort nog eens dit topic laten zien. Creatine is trouwens vandaag besteld |
| | |
| | #16 |
|
| | |
| | #17 |
Op het ROC Westerschelde in Terneuzen |
| | |
| | #18 | |
Citaat:
succes met je crea! welke heb je genomen? | |
| | |
| | #19 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: Creatine of corticosteroid
bullox ga crea gebruiken no cortico sjit !
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #20 | |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2008 Locatie: Frankrijk Geslacht: V
Citaat:
Wat ik vreemd vind want ik gebruik beide regelmatig anders kom ik niet eens de trap op! ![]() Ventolin ontspant de spieren in je luchtwegen die vernauwd zijn. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| corticosteroid, creatine |
| Topic opties | |
| |