| | #1 |
| Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Creatine Caps
Ha! ik had ff een vraagje, ik heb nu creatine caps van de tuinen gekocht (120 stuks, hierbij staat bij gebruik: 3 voor het trainen en 3 erna, maaaarrrrrrrrr, hoe zit dat met de dagen dat je niet traint ik train vier keer per week , ma-woe-vrij en zondag en zodra ik thuis ben neem ik een whey proteine shake van 250 cl (twee eetlepels proteine), hoeveel van die capsules moet ik dan op de dagen die ik niet train nemen, 1 capsule bevat 700 mg Creatine Monohydraat. alvast bedankt |
| | |
| | #2 |
Stats: Karma: | Re: Creatine Caps
ah srry vergeten, hoe zit het met de tussenpozen, op internet staan op veel sites info dat je eerst 3 weken creatine moet gebruiken en daarna 2 weken minder of niet? en als dat klopt hoeveel minder of aantal weken? tnx |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: @ the junkyard Eating Iron Geslacht: M
op niet trainingsdagen 4 caps s 'morgens
__________________ http://www.americanstrongman.org/ Voor de stats geilers 1RM BP:165kg BB style SQ:210kg DL:240kg BW: 116kg BF 11% Height 1.78m bullseyes@Safe-mail.net |
| | |
| | #4 |
Joow ok hartstikke bedankt man |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Creatine Caps
Jij gaat groeien
__________________ Eat well, train daily, die anyway. |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Creatine Caps
Beter had je poeder gekocht, caps zijn echt waardeloos. |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: @ the junkyard Eating Iron Geslacht: M
Klets niet zomaar wat.
__________________ http://www.americanstrongman.org/ Voor de stats geilers 1RM BP:165kg BB style SQ:210kg DL:240kg BW: 116kg BF 11% Height 1.78m bullseyes@Safe-mail.net |
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Creatine Caps
|
| | |
| | #9 |
Er zit 700mg monohydrate in, waarom werkt het dan niet volgens jouw? je kunt de caps ook open maken, en met caps kun je je inname beter uitrekenen zonder te klooien op een digiweegschaaltje.
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Tuurlijk werken caps wel. Maar de caps van de tuinen zijn bullshit joh!
__________________ De klant is koning, maar de baas is keizer. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| caps, creatine |
| Topic opties | |
| |