| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | cratine van xxl hey iedereen, ik wil creatine bestellen van xxl, welke raden jullie mij aan? het zal ook mijn eerste keer zijn dat ik ga bestellen bij xxl als het goed mee valt dan blijf ik bij xxl bestellen mvg |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | het zal zeker goed meevallen XXL levert altijd uitstekend! Welke creatine je moet kopen weet ik echter niet als je nog nooit eerder hebt gehad zou ik zowiezo voor een monohydraat gaan. zullen vast wel mensen zijn die wat meer info kunnen geven over creatines van XXL |
| | |
| | #3 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
| |
| | |
| | #4 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm | |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 0 | ik was van plan om deze te bestellen http://www.xxlnutrition.nl/home.php?..._product&id=39 is die goed? of zijn er betere? en wie heeft er eravring met dit product? nog een vraag stel dat ik vandaag een besteling doet wanneer krijg ik hem? ik woon wel in belgie |
| | |
| | #6 | |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | Citaat:
Ook kan je kiezen voor nitrocrea mix van creatine ethyl ester malate en stikstof voor de pomp., rene
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! | |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | Levering van XXL is in ieder geval 'on point'. Heb gister pakketje nitrocrea besteld daar. Ik denk dat jij beter gewoon met de mono kan beginnen.
__________________ Pumping Iron: "Proud member of the DBB Big Ass Lover Club" |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 8 | ik zou dan wel minstens 2 producten kiezen, want leveringskosten naar belgie zijn redelijk hoog. |
| | |
| | #9 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: I from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 19 | Citaat:
micro creatine is overal hetzelfde hoor, al is het van een ander merk
__________________ De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt. De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje. cutten: hoe begin ik? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-begin-112937/ | |
| | |
| | #10 | ||
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2005 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 38 | Citaat:
Citaat:
__________________ Stats: 1,90m 91-92kg 13%BF ~Death is certain, life is not~ | ||
| | |
| | #11 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik heb ook creatine van XXL en ik zal mijn bevindingen later posten. Even een andere vraag over creatine. Kan je 1 kuur doen moet 2 soorten creatine? Waar ik mee begonnen ben kan ik op korte termijn niet meer verkrijgen en ik heb nu dus een ander merk. Met de eerste kan ik de oplaad fase doen en ik wil daarna verder met XXL. Iemand enig idee? Alvast bedankt |
| | |