Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen

XXL Nutrition - Complex Carb Gainer

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.

» Bestel Complex Carb Gainer nu al vanaf €17,00

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 8 May 2008, 19:22   #1
Cool Novice

Geslacht: M
Karma Power: 0 Neo2008 is op een gedistingeerde weg
cratine van xxl

hey iedereen,

ik wil creatine bestellen van xxl, welke raden jullie mij aan? het zal ook mijn eerste keer zijn dat ik ga bestellen bij xxl als het goed mee valt dan blijf ik bij xxl bestellen

mvg
Neo2008 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 19:31   #2
Cool Novice

Leeftijd: 18
Karma Power: 1 UFighter89 zal spoedig beroemd wordenUFighter89 zal spoedig beroemd worden
het zal zeker goed meevallen XXL levert altijd uitstekend! Welke creatine je moet kopen weet ik echter niet als je nog nooit eerder hebt gehad zou ik zowiezo voor een monohydraat gaan. zullen vast wel mensen zijn die wat meer info kunnen geven over creatines van XXL
UFighter89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 19:34   #3
Cool Novice

Citaat:
Origineel gepost door UFighter89 Bekijk Post
het zal zeker goed meevallen XXL levert altijd uitstekend! Welke creatine je moet kopen weet ik echter niet als je nog nooit eerder hebt gehad zou ik zowiezo voor een monohydraat gaan. zullen vast wel mensen zijn die wat meer info kunnen geven over creatines van XXL
ik heb mono al eens genomen, en reageerde heel goed bij, had toen zon goedkoop brol gekocht maar toch resultaat geboekt. ik wil terug mono nemen, zal het efect minder zijn omdat ik al eerder crea mono heb genomen?
Oud 8 May 2008, 19:39   #4
Advanced Bodybuilder
Moderator Content Editor

Donkers's Avatar

Karma Power: 5
Donkers is herboren in de Dier realmDonkers is herboren in de Dier realmDonkers is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door Neo2008 Bekijk Post
ik heb mono al eens genomen, en reageerde heel goed bij, had toen zon goedkoop brol gekocht maar toch resultaat geboekt. ik wil terug mono nemen, zal het efect minder zijn omdat ik al eerder crea mono heb genomen?
je herkent het meer het gevoel maar als je eetpatroon niet is veranderd zal je weer 'vooruitgang'voelen.

d
Oud 8 May 2008, 19:45   #5
Cool Novice

ik was van plan om deze te bestellen http://www.xxlnutrition.nl/home.php?..._product&id=39 is die goed? of zijn er betere? en wie heeft er eravring met dit product?
nog een vraag stel dat ik vandaag een besteling doet wanneer krijg ik hem? ik woon wel in belgie
Oud 8 May 2008, 22:03   #6
Official Sponsor
Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 21
XXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door Neo2008 Bekijk Post
ik was van plan om deze te bestellen http://www.xxlnutrition.nl/home.php?..._product&id=39 is die goed? of zijn er betere? en wie heeft er eravring met dit product?
nog een vraag stel dat ik vandaag een besteling doet wanneer krijg ik hem? ik woon wel in belgie
ja die is zeker goed... betere tjaa. ik ben een fan van megagrow .. dat wordt je echt flink sterker van en is erg lekker om te drinken.

Ook kan je kiezen voor nitrocrea mix van creatine ethyl ester malate en stikstof voor de pomp.,

rene
XXL Nutrition is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 22:56   #7
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 4 nbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
Levering van XXL is in ieder geval 'on point'. Heb gister pakketje nitrocrea besteld daar. Ik denk dat jij beter gewoon met de mono kan beginnen.

"Proud member of the DBB Big Ass Lover Club"
nbatweek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 09:28   #8
Competitive Bodybuilder

Karma Power: 8
j3330 is herboren in de Dier realmj3330 is herboren in de Dier realmj3330 is herboren in de Dier realm
ik zou dan wel minstens 2 producten kiezen, want leveringskosten naar belgie zijn redelijk hoog.
j3330 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 09:31   #9
Freaky Bodybuilder

hardcorebuilder's Avatar

Karma Power: 19
hardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door j3330 Bekijk Post
ik zou dan wel minstens 2 producten kiezen, want leveringskosten naar belgie zijn redelijk hoog.
hebben ze in belgie geen winkels waar ze supplementen verkopen dan?
micro creatine is overal hetzelfde hoor, al is het van een ander merk
De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt.
De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje.

hardcorebuilder is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2008, 10:28   #10
Freaky Bodybuilder

calcification's Avatar

Karma Power: 38 calcification heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door j3330 Bekijk Post

Citaat:
3 of meer producten € 0,00 (gratis).
..en als jezelf maar 1 product nodig hebt, bestel je gewoon samen.. vraag je maar eens rond in de gym, lijkt me niet echt moeilijk om aan dit aantal te komen.
13%BF

~Death is certain, life is not~
calcification is nu online   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 09:45   #11
Novice

Karma Power: 0 Buddy45 is op een gedistingeerde weg
Ik heb ook creatine van XXL en ik zal mijn bevindingen later posten.
Even een andere vraag over creatine. Kan je 1 kuur doen moet 2 soorten creatine? Waar ik mee begonnen ben kan ik op korte termijn niet meer verkrijgen en ik heb nu dus een ander merk. Met de eerste kan ik de oplaad fase doen en ik wil daarna verder met XXL.
Iemand enig idee?

Alvast bedankt
Buddy45 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels