| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | crack, weightgainers, ...
hallo in bijna elk logje van mensen die iets of wat fatsoenlijke training neerzetten, zie ik dat ze gebruik maken van allerlei supplementen zoals crack, weightgainers, creatine.... maar in hoeverre mate is dit nu belangrijk? ik dacht altijd dat het een beetje extra deed, maar lang niet zo belangrijk was...maar als ik de reacties van sommige mensen lees begin ik toch mijn twijfels te krijgen, en lijken het erg belangrijke middelen te zijn?
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #2 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Amsterdam Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: crack, weightgainers, ...
Citaat:
Pre workout boosters zoals crack kunnen je helpen zwaarder en harder te laten trainen. Bovendien krijg je door de energie zin en motivatie om te gaan trainen. Creatine is een bewezen supplement die je kan helpen massa te kweken doordat je zwaarder kan trainen. Als je echt flinke massa wilt kweken is creatine wel aan te raden. Een potje monohydrate is ook niet zo duur. De eerste 2 zijn absoluut niet noodzakelijk, creatine is wel handig maar je zou ook prima zonder kunnen imo. | |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Re: crack, weightgainers, ...
Meeste supps zijn zwaar overrated... Blijf bij de basics zoals Whey, Creatine en een goeie multivitamine... In je cut kun je het nog aanvullen met ZMA, Glutamine en BCAA's, maar dan heb je het wel gehad ook! Je kunt je workouts makkelijk boosten met voeding, probeer maar eens carb targeting, werk ook prima als workout booster!
__________________ SebastiaanG competing in The 30 Pound Challenge! Starting Weight: 90k Current Weight: unknown Status = Bulking up to 100k+ Vreten, kapot gaan, loggen, sleep, repeat! SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! Stats: Toon |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| crack, weightgainers |
| Topic opties | |
| |