Fitness Seller

Van crack naar no-explode (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Imlegit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2009
Berichten
118
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Heej allemaal,

Ik ben nu sinds een paar dagen door m'n crack pot heen. Ik moet zeggen dat ik er niks van heb gemerkt en het waardeloos spul vond. Heb de pot wel helemaal opgemaakt omdat het toch misschien een klein beetje mijn motivatie verbeterde voordat ik ging trainen.
Nu mijn vraag: Hoe lang moet ik wachten voordat ik weer over kan gaan op no-explode? Ik bedoel merk ik nog wel wat van de explode nu net nadat ik een paar dagen geleden voor het laatst mijn laatste beetje crack genomen had?
Ik hoop NIET dat jullie zeggen dat ik een aantal weken moet wachten omdat ik echt snel verder wil ermee, no explode is namelijk mijn nummer 1 tot zover qua krachtgevend supplement ;)
Of zeggen jullie van: probeer het en kijk of het nog een GOEDE werking op je heeft na het crack gebruik? Zo niet een aantal weken alsnog wachten en zo wel gewoon doorgaan?

Groeten,

Laurent.
 
Tis altijd handig om ff een weekje of 2 te wachten tussen boosters, maar ligt ook aan de ingredienten.

Het is toch geen ramp om een tijdje zonder boosters te trainen?
 
ik heb ook verschillende sups gebruikt,
ik zou gewoon wanneer jij wilt dat product gebruiken en kijken of het aanslaat.
elke dag no explode gebruiken heeft geen zin, dat werkt 1 week en na 1 week ben je er imuun voor. ik zou het 1x per week gebruiken op een dag die je het zwaarste lijkt. als je bijvoorbeeld van 8 tot 5 naar school moet ofso.

gr
 
Ok Thnx allemaal ;) Jaa ik weet hoe het werkt en hoe snel het uitgewerkt is.
Ik weet nog wel dat het na een aantal weken niet meer werkte en opeens had ik een dag dat ik er energie van kreeg weer echt vaag was dat wel...
Ik probeer het gewoon en kijk hoe het werkt.
 
Pauzes, kan, niet noodzakelijk. Zelf maak ik direct de keuze uit NOX Pump Xtreme en Xpand Xtreme Pump. Op 2 andere dagen gebruik ik altijd NO Shotgun V3 (staat een beetje vast in het schema vanwege de eiwitten die erin zitten).

Naar mijn ervaring raak je wel immuun voor de eventuele energie rush die je van sommige boosters krijgt, maar vaak blijven de verhoogde focus en de drive toch wel gewoon.
 
Post later eens of je daar wel wat verneemt. Zelf vernam helaas niks van een sample NO Xplode NT.
 
Post later eens of je daar wel wat verneemt. Zelf vernam helaas niks van een sample NO Xplode NT.
Same, maar van crack ook niet looool
 
Ik heb verschillende samples getest van Boosters ( No Shotgun, No Xplode, Superpump 250, Crack, en Hemorush) En moet zeggen dat No Shotgun me het beste beviel toen en dat No Xplode niet echt wat met me deed! Rest was wel redelijk maar niet super! Ik gebruik nu Xpand Xtreme Pump icm NO3 capsules! Werkt heerlijk :D
 
Ik heb verschillende samples getest van Boosters ( No Shotgun, No Xplode, Superpump 250, Crack, en Hemorush) En moet zeggen dat No Shotgun me het beste beviel toen en dat No Xplode niet echt wat met me deed! Rest was wel redelijk maar niet super! Ik gebruik nu Xpand Xtreme Pump icm NO3 capsules! Werkt heerlijk :D
Dat spul is echt goud, gebruik het zelf met B&F Muscle & Pump Xtreme caps:D
 
Whiteflood is veeeeel sterker dan crack, noxplode en noxpump

en lekker voordelig!!!
 
Crack is net echt crack man ben f*Cc*n stoned van dat spul.
niet normaal Gek....

Iedereen die crack afkraakt en zegt dat je niks voelt, zijn gewoon amfetamine-junkies.

Of het slechter of beter is dan No-explode weet ik niet, Maar het doet ze werk zeker!!!

Kan keihard trainen met 1 scoop.

beter concentratie en meer lef....

voel me net superman zonder cape....
 
Dit is al je tweede post waarin je crack de hemel in prijst.
 
nox pump werkt het best voor mij. het is maar net waar jij goed op reageert
 
Ik merk totaal niks van crack of no xplode.
Ik drink thans nooit koffie of energy drankjes. M.a.w. ik zou het zeker moeten merken.

Ik gebruikte no xplode zoals het op de pot staat:
* 1 scoop op nuchtere maag
* ...
* 18.00: avond eten
* 20.00: 3 scoops no xplode
* 20.45: training
* 22.30: terug thuis
* 23.30: (goed) slapen
 
Back
Naar boven